Cirque Mystique Techno

Yakamoz

Experimenterende gebruiker
Hoi allemaal,

Wegens omstandigheden kon ik helaas niet bij zijn tijdens ADE.
Nu zag ik dat er eind november een feest van mysticgarden gepland staat, cirque mystique techno editie. Ik ben niet eerder geweest en vroeg mij af of er mensen hier zijn die hun ervaringen kunnen delen? Ik zie op filmpjes dat er veel acts zijn maar tegelijkertijd lijkt het niet op een echte techno feest bijv awakenings, verknipt of rotterdam rave. Hoe zit het bijv met drugs gebruik daar?

ik hoor het graag en vast bedankt!

Tartarus

Bewuste gebruiker
Cirque Mystique heeft een vette line up. Ik twijfel om er heen te gaan omdat ik pas om 18:00 er kan zijn op zijn vroegst.

Nathaniel

Wijs gebruiker
De 26e ben ik erbij, 2e keer. Vorige keer was 4 maart, zelfde locatie dacht ik.

Qua drugs: No problemo but Don't overdo it, be responsible enzo :wink:

Hele fijne muziek.

Qua publiek: Het eerste uur dacht ik dus wat een opgepompte neppe bende allemaal. Maar toen sprak ik een dude in de rookspace die zei dat het bij hem heel ander publiek was dus ff meegelopen en idd, stuk chiller.

Lief enthousiast publiek. Lekkere muziek. Leuke decor acts die ook weer niet té overheersend zijn.

Zeer fijn feestje. Ondanks hoe groot het is deed het toch lekker huiselijk aan ofzo.

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
Twijfel tussen:
Plan A > Psychedelic Rave, Maassilo, 25/26 november 's nachts; en
Plan B > Cirque Mystique Melodic, 26 november overdag/avond.

Plan A is het meest spannend want een compleet nieuwe omgeving voor mij. Maar misschien ook een beetje TE spannend.
Met de trein vanuit Rotterdam is minder relaxed dan terug met de fiets vanaf Hembrugterrein (ook al is het drie kwartier fietsen met vast op de terugweg gedrang op de pont F20)

Voor de zekerheid daarom een circuskaartje bijgekocht, met als bijkomend voordeel minder verstoring van dag/nacht ritme.
Één van beide kaartjes komt op Ticketswap.

Yakamoz

Update;
Had toch niet meer lang nodig, ik ga voor wonderland. Bijna uitverkocht ook dus snel tickets scoren. Helpt toch echt om zelf alles op een rijtje te zetten lol
Zijn hier nog leden die daar ook zullen zijn?

Dank voor de reacties.

ik twijfel nog enorm tussen

- 11 november wonderland
- 25 november cirque mystique
- 2 december elrow eindhoven

wie kan mij helpen 😂 ik heb ff laatste zetje nodig haha.

wonderland line up spreekt mij meer aan en is al lekker dichtbij, heb ade al moeten missen dus kan ik snel weer met de voetjes van de vloer.

cirque mystique spreekt me eigenlijk mij minst aan, mystic garden zelf lijkt me super leuk en wil ik volgend jaar de zomer editie van bezoeken.

elrow ben ik vorig jaar met ade geweest en was super leuk, alleen is 2 december weer iets verder weg, klinkt overdreven he 😂

Tja als ik zo dit neerzet dan lijk ik zelf al mijn keuze te gaan maken. Maar toch benieuwd naar andere ervaringen!!

Laatst bewerkt:

Tartarus

Bewuste gebruiker
Nou ik heb een kaartje voor Cirque Mystique • Techno Special gekocht vandaag.
Ik ga gelijk na werk er heen. Eens zien of het de moeite waard is.

Laatst bewerkt:

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
Voor de duidelijkheid: Cirque Mystique biedt twee dagen, de eerste dag techo (stevigst) en de tweede dag melodic (nog steeds techno naar ik vermoed).

@Tartarus en anderen: voor de zaterdag of de zondag ?

Yakamoz

Mocht ik voor mystique kiezen zou het techno worden ja de stevige versie dan

Tartarus

Bewuste gebruiker
Voor de duidelijkheid: Cirque Mystique biedt twee dagen, de eerste dag techo (stevigst) en de tweede dag melodic (nog steeds techno naar ik vermoed).

@Tartarus en anderen: voor de zaterdag of de zondag ?
Zaterdag. Melodic is me te mild na afgelopen ADE, daar heb ik voorlopig geen zin in.

Edit: heb het ook even in mijn vorig bericht er bij vermeld dat het om de techno special gaat.

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
@Tartarus , hoop dat je op Melodic toch wel een fijne avond had.

Wellicht klinkt het als WOKE omschrijving voor mij, maar ik vind alle tecjno deelstromingen leuk.
Alleen weet ik wel waarmee ik het op een avond als single meer dan wel minder naar mijn zin heb. Mijn tendens om altijd te laat uit huis te gaan en dan ter plekke te merken dat ik alweer geen oordopjes bij me heb (geïmproveerrde toiletpapier blokkertjes in mijn oren).
Ook al heb ik 5 goede festival setjes thuis liggen, plus 40 setjes 35Db slaapoordopjes.

MAW, ik liet me afschriken voor de techno special terwijl die mogelijk wat rustiger is dan mijn Rotterdamse Psychedelic altermatief.
Melodic is een mogelijkheid om psychedelica te gebruiken (wat ik wil proberen). De techno versie duwt meer richting 4-FMA, en dat duurt dan net te kort.

Tartarus

Bewuste gebruiker
@Tartarus , hoop dat je op Melodic toch wel een fijne avond had.

Wellicht klinkt het als WOKE omschrijving voor mij, maar ik vind alle tecjno deelstromingen leuk.
Alleen weet ik wel waarmee ik het op een avond als single meer dan wel minder naar mijn zin heb. Mijn tendens om altijd te laat uit huis te gaan en dan ter plekke te merken dat ik alweer geen oordopjes bij me heb (geïmproveerrde toiletpapier blokkertjes in mijn oren).
Ook al heb ik 5 goede festival setjes thuis liggen, plus 40 setjes 35Db slaapoordopjes.

MAW, ik liet me afschriken voor de techno special terwijl die mogelijk wat rustiger is dan mijn Rotterdamse Psychedelic altermatief.
Melodic is een mogelijkheid om psychedelica te gebruiken (wat ik wil proberen). De techno versie duwt meer richting 4-FMA, en dat duurt dan net te kort.
Ik denk dat je dat verkeerd leest.
Ik heb op ADE geen melodic gehad maar gewoon dikke techno, die niet al te melodic was.
Daarom zeg ik dat melodic techno me niet zou bevallen zo kort na ADE. Daarom dat ik techno special heb gekozen.

Snuifcabine

Bewuste gebruiker
Update;
Had toch niet meer lang nodig, ik ga voor wonderland. Bijna uitverkocht ook dus snel tickets scoren. Helpt toch echt om zelf alles op een rijtje te zetten lol
Zijn hier nog leden die daar ook zullen zijn?

Dank voor de reacties.

ik twijfel nog enorm tussen

- 11 november wonderland
- 25 november cirque mystique
- 2 december elrow eindhoven

wie kan mij helpen 😂 ik heb ff laatste zetje nodig haha.

wonderland line up spreekt mij meer aan en is al lekker dichtbij, heb ade al moeten missen dus kan ik snel weer met de voetjes van de vloer.

cirque mystique spreekt me eigenlijk mij minst aan, mystic garden zelf lijkt me super leuk en wil ik volgend jaar de zomer editie van bezoeken.

elrow ben ik vorig jaar met ade geweest en was super leuk, alleen is 2 december weer iets verder weg, klinkt overdreven he 😂

Tja als ik zo dit neerzet dan lijk ik zelf al mijn keuze te gaan maken. Maar toch benieuwd naar andere ervaringen!!
Leuke line-up op Wonderland! Geniet er van :grin:

Bovenaan