Geen dank en goed dat je ff een paar weekjes rust neemt11011101.exe zei:Ik ga pas over 2 weken weer een keertje proberen voor de rest bedankt voor de hulp.
Geen dank en goed dat je ff een paar weekjes rust neemt11011101.exe zei:Ik ga pas over 2 weken weer een keertje proberen voor de rest bedankt voor de hulp.
Luister nou, als dit echt serieus bent kap er nu mee nu het nog kan, echt zal niet makkelijk zijn om het vanaf nu nooit meer te doen. Maar als je nu doorgaat ook al neem je 2 weken rust dan weet je echt niet wat je te wachten staat. Net als anderen hier ben ik ook lang verslaafd. Zo'n 25 jaar, maar de laatste 5 jaar sta ik op een redelijke onderhoudsdosis methadon en mede daardoor kan ik gelukkig mijn gebruik beperken tot 1 hooguit 2 keer in de maand. Maar als ik toendertijd had geweten wat ik nu weet dan was ik er nooit aan begonnen. En op mijn 20e vond ik het zelfs stoer om te zeggen dat ik heroine gebruikte, echt absurd belachelijk maar wel waar. Nou in ieder geval, dus mocht je geen troll zijn en toch serieus zijn kap er gewoon mee voordat je het jezelf echt ongelofelijk moeilijk maakt. En weet je wat het ook is met dat afkicken, de eerste keer valt nog mee, maar steeds als je opnieuw begint wordt het zwaarder en moeilijker(lichamelijk en geestelijk).11011101.exe zei:Ik ga pas over 2 weken weer een keertje proberen voor de rest bedankt voor de hulp.
JohnnyT zei:En weet je wat het ook is met dat afkicken, de eerste keer valt nog mee, maar steeds als je opnieuw begint wordt het zwaarder en moeilijker(lichamelijk en geestelijk).11011101.exe zei:Ik ga pas over 2 weken weer een keertje proberen voor de rest bedankt voor de hulp.
Die 2 weken niet proberen zijn 4 dagen geworden.. Ik weet dat het geen zin heeft om te zeggen, maar wil het toch op het hart drukken: kerel, stop er gewoon mee...11011101.exe zei:Ik heb net weer een heel klein beetje gespoten maar het deed best wel zeer en en kreeg weer een bult. Misschien licht het aan de naald en spuit combinatie. In ieder geval het is erg lastig om zo te oordelen of ik raakte of miste.
Als je echt mis zit dan voel je het wel want dat is pijnlijker dan best wel zeer. En die 2 weken is je inderdaad niet gelukt. Ik mag toch wel hopen dat je bloed trekt voordat je afdrukt. En zal niet lang bij jou duren voordat je helemaal geen ader meer raakt. Echt waar kap gewoon man nu het nog kan.11011101.exe zei:Ik heb net weer een heel klein beetje gespoten maar het deed best wel zeer en en kreeg weer een bult. Misschien licht het aan de naald en spuit combinatie. In ieder geval het is erg lastig om zo te oordelen of ik raakte of miste.
11011101.exe zei:aight inderdaad is niet gelukt lol oké vanaf nu 2 weken.
leveldesigner zei:heb er echt heel veel respect voor dat je eerlijk zegt dat t maar enkele dagen is gelukt eraf te blijven, ieder ander had waarschijnlijk niets gezegt voor 2 weken.
dus zal ik niet meer zeggen dat je moet stoppen, (wie ben ik? hang er zelf al 27 jr aan!).
maar, wat ik je wel wil zeggen is dat als je spuit je dit echt goed moet gaan proberen te doen. spuiten maakt dat de wand van de ader verkalkt en daardoor hard wordt. als je dan toch voor spuiten kiest, probeer t dan zo goed mogelijk te doen zodat de schade zo beperkt mogelijk blijft. want nu richt je zoveel schade aan als dat iemand anders in een paar maanden tot 2 jaar aanricht. je zulkt echt een manier moeten zien te vinden die je leert hoe je goed kunt spuiten.
is er echt niemand in je omgeving die je hierbij kan helpen door t voor te doen. je hoeft die persoon niet te mogen, hij hoeft t enkel voor te doen. en ik weet zeker dat een shotter t graag even voordoet als je m een balletje dope ervoor geeft.
en ken je geen shotters, vraag dan anders je dealer, die kend er vast enkele.
want zo doorgaan is niet echt een oplossing, en, zo moeilijk is het nu ook niet. alhoewel, je schreef wel dat de aders moeijlijker te vinden zijn door je gewicht. misschien moet je anders op een andere plaatst spuiten, waar je wel makkelijker een ader kunt vinden.
je enkels misschien, of op je hand?
11011101.exe zei:Maar ja gewoon voldoende pauzes nemen om de aders te laten helen ik denk dat ik daar voor kies.
seth zei:11011101.exe zei:Maar ja gewoon voldoende pauzes nemen om de aders te laten helen ik denk dat ik daar voor kies.
en hoelang denk je nog een keuze te hebben?
seth zei:11011101.exe zei:Maar ja gewoon voldoende pauzes nemen om de aders te laten helen ik denk dat ik daar voor kies.
11011101.exe zei:seth zei:11011101.exe zei:Maar ja gewoon voldoende pauzes nemen om de aders te laten helen ik denk dat ik daar voor kies.
Wat denk je zelf ik wordt niet verslaafd, niet iedereen wordt verslaafd die heroïne spuit. Maar goed ik houd je toch op de hoogte?
11011101.exe zei:seth zei:11011101.exe zei:Maar ja gewoon voldoende pauzes nemen om de aders te laten helen ik denk dat ik daar voor kies.
Wat denk je zelf ik wordt niet verslaafd, niet iedereen wordt verslaafd die heroïne spuit. Maar goed ik houd je toch op de hoogte?

Oh,maar ik gaf er ook niet veel geld aan uit dus tjah.Het geld gaf mij uit.Uit te nodigen om weer eens wat leuks te gaan doen.En ik ben niet verslaafd hoor! Ik was nu alweer 5 dagen nogsteeds clean.En ik ben niet verslaafd.Maar ik hou het nog wel vol hoor.En ik ben niet verslaafd.Maar ergens denk ik dat dit een DF-God grapje is.11011101.exe zei:Ja maar aan de andere kant ben ik nu al weer 5 dagen nogsteeds clean. Maar ik hou het nog wel vol hoor Ik heb nog een grootte voorraad bruin waar ik echt wel een paar maanden mee bezig ben. En ik ben niet verslaafd ik geef er niet veel geld aan uit dus tjah.
Dit wordt gewoon mijn blog van wanneer ik weer ga gebruiken en dan mogen jullie zelf beslissen wat verantwoord is.
11011101.exe zei:Lol ik probeerde het net weer en op een of andere manier dacht ik dat ik mis schoot dus heb ik hem weer uit me vel getrokken. Toen maar weer de naald weg gegooid zat al bloed in. Ik denk echt dat ik nog 100 keer mis ga schieten LOL.