Cliché, Prijs van...

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
Helaba, ik heb al een eeuwigheid geen Xtc meer gekocht of gebruikt. Nu heeft "iemand die ik ken" straks wss een afspraak om wat pillen. Na een beetje onderhandelen is ie gezakt tot 100 € voor 200 bollen. Moet mijn maat argwanend zijn (ja altijd met een dealer is geen antwoord) of zijn die dingen echt zo goedkoop. Ze worden afgehaald in de randgemeente van een Nederlands-Limburgse stad. Ik weet van vroeger dat je locatie erg belangrijk is voor de prijs. En een sluitend bewijs krijg ik wss ook niet met een sneltester op de moment zelf? Suggesties?

Lauu

Badass junkie
tja...je zou testers moeten halen...want 200stuks is aardig wat en als je genaaid wordt dan heb je 200 troep pillen

tomz0r

Badass junkie
Mooie prijs, en mochten het kutpillen zijnkan je ze nog altijd makkelijk kwijt voor 2 euro per stuk. :grin:

Lauu

Badass junkie
tomz0r zei:
Mooie prijs, en mochten het kutpillen zijnkan je ze nog altijd makkelijk kwijt voor 2 euro per stuk. :grin:

bijna te mooi om waar te zijn zo'n prijs...als je het over goeie pillen heb dan

geox

Bewuste gebruiker
Nederlands-Limburgse gemeente = Maastricht? :P

Zoja ik heb gehoord dat ze daar veel kut pillen drukken in die omgeving, maarja ik hoor zo veel..

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
^^^^

En ja hoor, het was te mooi om waar te zijn. Mijn kameraad had iemand meegenomen die al zoveel en zolang Xtc neemt dat ie het proeft. Na een klein brokje af te breken, en op te zuigen, verdict: Rommel. Voor mijn maat was er ook een sample speed meegenomen: ook hij na het proeven op de tong, rotzooi... minstens 50% caff.
En dan hadden de heren nog het lef om een uur op voorhand een prijswijziging door te bellen.

Tuurlijk wist ie van niks en had nog nooit klachten gehad.

Dus gratis af te halen 50% caff en de rest ???? Ongebluste kalk miss? :kots:
Die kerel wou zijn eigen sample van 10 gr zelfs niet terug...?
Bye bye, ik zoek wel verder (mijn maat tuurlijk) :confused:

Miss J

Bewuste gebruiker
Yeah right, door een stukje van de pil in zijn mond te doen er er op zuigen weet hij of het rommel is of niet? :grin:

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
Yeah right, door een stukje van de pil in zijn mond te doen er er op zuigen weet hij of het rommel is of niet? :grin:

Ueeerm ja. Als het spul niet bitter als de pest smaakt weet ik ook al dat er iets niet klopt.
Kwaliteit van speed hoef ik ook geen % te kennen, vinger erin en proeven, heb er de laatste jaren nooit meer naast gezeten. Kwestie van te oefenen. 15 jaar ervaring leert je wel wat goed is en wat kut, en die xtc gast heeft nog meer km op de teller zitten.

Bovenaan