• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Clonazolam en speed

wat vind je fijner spul?

• Clonazolam

Stemmen: 2 22,2%
  • etizolam

Stemmen: 4 44,4%
  • het is allebei troep

Stemmen: 3 33,3%

• Totaal aantal stemmers
    9

De Apotheker

Badass junkie
even geleden heb ik voor het eerst etizolam geprobeerd en dat was wel een van leukere ervaringen in mijn boekje. Na tijden opzoek te zijn geweest naar een nieuwe ervaring kwam ik terecht bij de infamous benzo's ( ik weet dat etizolam geen benzo is). Mijn ervaring met etizolam was heerlijk, het maakt me euforisch op een manier die alleen dexamfetamine kan veroorzaken voor mij, en maakt alles uber relaxed(ookal zeggen sommige mensen dat de benzo euforie op zichzelf alleen bestaat uit angst reductie)

Door deze ervaring kreeg ik interesse in clonazolam, op reddit vaak de king of rc benzo's genoemt. Mijn interesse was gewekt en ik heb het in huis gehaald. na wat horror verhalen te hebben gelezen over mensen die gekke dingen gingen doen omdat ze geen drempel meer hadden ben ik er voorzichtig mee om gegaan door een dosis van 0,250 mg te nemen.

Een uur naar innamen begonnen de eerste effecten zich op te stapelen. Het eerste wat zich manifesteerde was hangende oogjes en een gevoel alsof je een speciaal biertje drinkt op een lege maag aan het eind van een warme dag werken. van euforie of angst reductie was nog geen sprake.

twee uur naar gebruik kwam ik op het plateau, ik liep ondertussen in de binnenstad. ik interpreteerde de wereld om mij heen als een stuk trager, dit vond zich ook een weg naar mijn gedachten, zicht en het vormen van zinnen. sociaal gezien liep het allemaal iets makkelijker alhoewel ik in terugblik volgens mij een tikkeltje akward geweest moet zijn. iets wat mij opvalt is dat er niet zoals bij etizolam helemaal geen sprake is van een euforie of ook maar iets wat er op lijkt. Ook heb ik helemaal geen fuckt it houding waar zoveel mensen het over hebben, en voel ik niet heel sterk dat het angstremmend werkt.

drie uur na inname begin ik toch echt moet te worden, dit uit zich in veel gapen en het verlies van spraakzaamheid. het is ondertussen 6 uur geworden en ik herinnerde me dat ik nog een twee gram speed in mijn portemonnee heb zitten. Misschien dat ik toch wel een beetje een fuck it houding had want binnen een minuut zaten er twee flinke sleutelpunten in mijn neus.

Tien minuten later en ik was in een totaal andere wereld. Het gevoel van moeheid was als sneeuw voor de zon verdwenen zoals te verwachten. Maar dit effect was heel anders dan ik had verwacht. Ik was duidelijk rete strak van de speed maar ik voelde me helemaal normaal, ik voelde me rustig en relaxed maar enorm euforisch door de speed. Ik kon de oren van iedereens kop af praten maar kwam voor iedereen over alsof ik gewoon een goede dag had.

Uiteindelijk was ik erg teleur gesteld in clonazolam, het werkte goed maar had voor mij helemaal geen recreatief effect. wel was ik helemaal weg van de combi met wat speed.

Bovenaan