CO2 + wiet

GanjaLove

Newbie
K las net een topic (8 pagina's trug) iets voor nokkie gaan van een jonko :)
Zelf heb k al heel wat ervaring met wiet, dus voor mij is dit niet egt een probleem, maar omdat k vanavond ga smoken met wat beginners leek het me toch wel interresant :grin:

Ik las in dat topic, en iemand zei dat ie te snel wilde heisen waardoor die met de rook teveel zuurstof binnekreeg en daardoor nokkie ging :wave:

Maar volgens mij ga je juist nokkie als je te weinig zuurstof hebt :confused:

Weet iemand het antwoord en wat info :stoned:

blu

Bewuste gebruiker
Probeer maar eens om heel snel gewoon in te ademen, dan val je ook niet flauw. "Te veel" zuurstof inademen is inderdaad onzin.

Moker

Bewuste gebruiker
het flauw vallen kan gebeuren omdat je suikerspiegel soms erg daalt tijdens het blowen. Het beste kan je dan even wat suiker naar binnenwerken of even naar buiten een frisse neus halen meestal gaat het dan wel weer.

Moker,

shokora

Wijs gebruiker
blu zei:
Probeer maar eens om heel snel gewoon in te ademen, dan val je ook niet flauw. "Te veel" zuurstof inademen is inderdaad onzin.

Je kan daadwerkelijk wel flauwvallen van teveel zuurstof. Als je teveel zuurstof binnen krijgt, dan triggert dat iets in je hersenen omdat de verhouding CO2/zuurstof veranderd is en krijg je hyperventilatie (wat ook op flauwvallen uit kan lopen).

http://www.gezondheidsplein.nl/aandoeni ... latie.html

Evil_Eyes

Experimenterende gebruiker
Van pure zuurstof val je ter plekke dood neer, dus beide kanten op is niet goed.

Ik heb wel vaker gezien dat mensen fout gingen van wiet (ja, ik persoonlijk snap het niet), ook door snel te heisen, als er een inbrander was ofzo. Maar dit was wel icm alcohol, dus dat zal ook wel meewerken.

Sowieso, wie rookt zn joint nou als een gek op? Word ie ranzig van :kots:

Bovenaan