Nou goed een vriendin van mij gaat morgen dus aan de sos. We hadden het erover en ze zei dat ze vorig jaar een hele nare ervaring met XTC had gehad en dat ze nu cocaïne wilde proberen. Op een gegeven moment tijdens ons gesprek herinnerde ik me dat ze antidepressiva gebruikte en dat dat heel waarschijnlijk de reden is geweest dat ze naar het ziekenhuis moest na het nemen van XTC. Toen ik dat zei, was ze erg verbaasd en ze zei dat ze daar nooit aan gedacht had (vind ik best vreemd, maar ja).
Maar goed, ze wil morgen dus sos gaan doen en nu is ze (door mij) erg bang geworden dat het weer mis zal gaan. We hebben dus samen zitten googlen en op internet rond gekeken maar overal vinden we dat MDMA en antidepressiva samen heel gevaarlijk zijn, maar nergens staat iets over cocaine. Weten jullie hier iets van of misschien een site waar ik het kan vinden?
Ik zou jullie echt heel dankbaar zijn.
Maar goed, ze wil morgen dus sos gaan doen en nu is ze (door mij) erg bang geworden dat het weer mis zal gaan. We hebben dus samen zitten googlen en op internet rond gekeken maar overal vinden we dat MDMA en antidepressiva samen heel gevaarlijk zijn, maar nergens staat iets over cocaine. Weten jullie hier iets van of misschien een site waar ik het kan vinden?
Ik zou jullie echt heel dankbaar zijn.