Een sleutelpuntje zul je niet bad van gaan, mits het natuurlijk wel echt coke is. Wat me wel opvalt is dat je erg bang bent om bad te gaan, ik zag dat je ook al een topic over XTC en bad gaan hebt. Angst is niet echt een goede basis om drugs op te gebruiken. Je kunt er niet volledig van genieten en je maakt je zo te horen redelijk druk om of het wel goed gaat.
Als je met zo'n mindset aan drugs moet beginnen, raad ik je aan om het gewoon niet te doen. Drugs moet je zin in hebben en je moet er niet bang voor zijn (uiteraard wel voorzichtig). Vooral met XTC, wiet en tripmiddelen geldt: al je emoties worden versterkt. Ga je dus blij je trip in word je nog veel blijer, ga je angstig je trip in zul je vaak nog veel angstiger worden. Het grootste risico op een bad trip is dus de vrees voor een bad trip.
Als je die angst niet van je af kunt zetten, heb je niet voldoende controle over je emoties om een badtrip te kunnen voorkomen of af te wenden en moet je dus gewoon niet gaan gebruiken.
Ik las ook dat het ging om een huisfeestje waar iedereen gebruikt. Dat de rest gebruikt moet absoluut niet de reden zijn dat jij ook maar gaat gebruiken. Je moet alleen gaan gebruiken, omdat je zin hebt in het effect en niet om te kunnen levelen met de rest