Lizz
Belezen gebruiker
Heb gisteren een gram coke gekocht. Om 19 uur een heel klein lijntje. Resultaat: beltegoed op. Niets aan zonder kletsen, had ik moeten weten. Om 23 uur nog een lijntje, zelfde als de eerste. Ik snuif door een neusgat zodat het andere schoon blijft. Af en toe vind ik wel leuk. Best wel aardig spul, maar mijn neus..!! Uitgespoelt met water, proberen te snuiten, ging niet. Aaargh. Nam wat vaseline en smeerde het neusgat daarmee in. Een watje op maat erbij in en dat hielp. Nog een allergiepil en kon slapen. Ik breng het pakketje terug. Niets aan zo. Heb 15 euro aanbetaald, moet maar goed zijn. Mischien deed ik iets fout, of komt het van hooikoorts? Geen flauw idee. Echt jammer. Verder gaat het wel goed, kan weer ademen, geen hartkloppingen of iets geks. En ben zo blij dat ik niet door beide neusgaten snuif. Haal nog kamille om te stomen. En vanavond maar een lekker jointje
Mischien heeft iemand iets aan mijn tips. Goed spoelen, vaseline, watje, allergiepil en met kamille stomen. Heb wel 8 uur geslapen en ben voorlopig genezen. Lullig soms die drang om me een beetje anders te voelen dan normaal. Shit happens..