• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Cocaïne.

Spirit Wolf

Experimenterende gebruiker
Beste forum-lezers.

Ik zie dat er erg weinig trip reports zijn over cocaïne dus ik denk laat ik er is eentje doen.
Dit gaat over mijn eerste keer cocaïne en dit was denk ik 3 weken geleden.

Personen in dit verhaal:
Ik, W (mijn beste vriend), B en P.

Korte inleiding:
Ik en W hadden al lang in gedachtens om een keer cocaïne te doen. Toch was dit voor ons een eng idee. Dit werd dus ook (soort van) onze eerste keer hard drugs. Na lang twijfelen zijn er twee factoren die de omslag hebben gemaakt bij mij. Ik sprak op een donderdag weer een oude vriendin van me die dus helemaal aan het experimenteren is met drugs. Na de verhalen was ik al aardig overtuigd maar al helemaal toen ik op dit forum een stuk las: "Twijfel je over drugs? Doen".
Hoe slecht het ook klinkt ik zou diegene toch willen bedanken!

Setting:
Een vriend was een heel weekend alleen thuis. Allebei de dagen met W daar geslapen. Groot huis dus alle ruimte.

(22:00)
De avond begon al laat te worden. Ik en W zochten hard naar een dealer die dus cocaïne verkoopt. Op 22:15 dus eindelijk gelukt. Na de shakende "deal" hebben we het eindelijk. Een hele gram cocaïne. Wauw, wat voelde ik mij op dat moment nerveus. Geen wiet, geen alcohol...cocaïne. Toen we terug op het feest waren zaten we lang naar elkaar te kijken. Wanneer gaan we het doen? Toen we boven op de badkamer waren gingen we het goed bekijken.
De gram was verspreid over 2 sealtjes met daarin het spul. Dit was het moment om voorzichtig een klein sleutelpuntje te nemen. Ik trillend met mijn hand het eruit scheppen en in mijn neus stoppen. Hatseflats, doorhalen die handel. Oke...en nu? Ik voel me een heel klein beetje scherper. Dit was dus ook het geval bij W. Ik: "laten we eerst even afwachten, je weet maar nooit". Na even gedanst te hebben gingen we even roken. Zacht waren we aan het bespreken wat we voelde. We waren eigenlijk iets scherper...kan je het zeggen.
Na een mooie drie kwartier gaven wij het seintje dat het tijd was om weer even naar boven te huppelen.

(0:00)
Toen we eenmaal in de badkamer waren was er een groot dillemma. W geloofde niet dat dit het gevoel was. Dit is zo minimaal, van een energy voelde hij zelf meer. Ook ik wist dat dit het niet was. Toen we na gingen hoe klein de sleutelpuntjes waren die wij namen dachten we toch dat de dosis een stuk hoger moest. Dus we hebben de knoopdoorgehakt. Laten we gewoon een vette lijn neerleggen. Hij nam hem in één keer en ik verdeeld over de twee neus gaten.
Ik pakte mijn pinpas en maakte het fijn. Ik gaf hem een kokertje gemaakt van een dollar biljet en hij stopte deze in z'n neusgat. Toen snuifde hij in één keer de lijn weg. Hij keek meteen in de spiegel en zei: "Fuckyeah!". Ik kon het niet meer houden. Ik stopte de koker in me neus en snoof het op. Snel ook de andere neusgat gedaan. Ik voelde het gevoel heel snel opkomen. Een scherpte, een macht. Ik keek mij zelf in de spiegel en ik was echt de man. Via de spiegel over mijn schouder zag ik W met een glimlach naar me kijken. W: "let's go".

Het eerste wat ik deed was even een sigaret roken en even goed tot mij laten bezinken wat ik dus voel. Ik voelde mij scherp, heel scherp als je er goed oplet. Ik was niet heel energiek, maar m'n vermoeidheid was verreweg van aanwezig. Als ik wilde kon ik lekker dansen maar ik vond het ook niet erg om een praatje te maken met iemand. M'n keel / gehemelte begon een beetje verdoofd te raken en dit was vooral te merken als je een slokje nam van je bier. Ik vond het erg bevredigend dus het bier ging erg snel die avond. Op dit moment wilde ik gewoon lekker buiten peukjes roken en met mensen praten.

(1:15)
Naarmate de tijd voorbij ging gaf ik alweer een seintje dat we even naar boven moesten gaan. En hatseflats weer een lijntje naar binnengewerkt. Och, wat was het snuiven zelf toch geweldig.
Toen we uiteindelijk buiten een peukie aan het roken waren samen voegde B zich bij het gesprek toe. Ik kende hem lichtelijk maar hij is een goede vriend van diegene die het feest heeft georganiseerd. Na een tijdje gepraat te hebben zei P: "Wil je pep"? Ik keek W aan of we het mochten vertellen. Hij knikten en ik zei: "sos". P keek me aan en zei: "nee ik heb geen sos, pep!". Waarop ik weer antwoordde: "sos". Hij keek me weer aan en keek toen naar W en keek weer terug naar mij. Hierop volgde er een gesprek met de conclusie dat we nu met z'n drieeën naarboven gingen. Na 7 minuten waren we weer beneden. We hebben hem laten meedoen want we vonden hem wel aardig. Dat we een avond van iemand sponseren is eenmalig want het is duur spul.

Toen we weer buiten waren was er een meisje P die mij de hele tijd aankeek. Ze vroeg aan mij of ik mee een rondje wilde lopen. Toen we net een stap uit de tuin deden zei ze: "je hebt pep op hé?". Ik was geschrokken en bleef ontkennen. Dit was m'n eerste keer en mensen komen er nu al achter. Ze legde uit dat ze via de vriend van B erachter kwam dat hij pep bij zich had en ging dus op ons letten. Toen ze ons naar boven zag lopen had ze de conclusie eruit gehaald. Ik verhelderde haar even dat het geen pep was maar sos en ze vroeg of ze mee kon doen.
Potverdorie, dit kost me geld. Ik stelde haar voor of ze geen pep wilde en daar was ze ook tevreden mee. Dus wij weer terug lopen en ik B een seintje gegeven of hij zo gul was om wat te missen. Hier kon hij natuurlijk geen nee tegen zeggen nadat wij ook een gunst aan hem gaven.

(2:15)
Dus, Ik, W, B en P naar boven gelopen. Allemaal onze ding gedaan en kwamen weer beneden.
Verder op de avond nog lekker gedanst en gepraat. Om de driekwartier / anderhalf uur steeds naar boven gelopen totdat het op was. Om 6:45 ging iedereen weer naar huis en ik ging mijn bedje opzoeken die gelukkig op het feest was. Prima die avond kunnen slapen.

Eind mening:

Het effect van cocaïne is erg mild je moet er dan ook niet veel van verwachten. Toch is het leuk spul voor een avond. De effecten achteraf gezien waren: Scherp, niet energiek maar zeker niet moe, gevoel van macht. Dit in combinatie dat ik mijzelf erg cool vond. Een verdoofd gevoel in geheemelte, keel en neus met het gevolgd dat je veel gaat drinken. Achteraf ook minder moeten drinken maar had het gevoel dat ik het toch wel aankon.

Sorry voor de spelfouten / grammatica fouten, hoop dat jullie hebben genoten van dit report. Dit was echt maar een klein stukje van de avond maar heb geen tijd om alles helemaal uit te schrijven. Vragen kunnen jullie altijd stellen.

Skirre

Bewuste gebruiker
Leuk om te lezen!
Ben zelf ook langzaamaan bezig om een dealer te vinden die te vertrouwen is. Ben je van plan het vaker te doen?

Spirit Wolf

Experimenterende gebruiker
Skirre zei:
Leuk om te lezen!
Ben zelf ook langzaamaan bezig om een dealer te vinden die te vertrouwen is. Ben je van plan het vaker te doen?

Of ik van plan ben het vaker te doen? Dat is al gebeurd. Nu ken ik het gevoel en ga ik weer even terug op de alcohol. Misschien in de verre toekomst komt het weer een keer op mijn pad maar ik vind het mooi geweest voor nu.

SirErick zei:
Mijn complimenten voor je report, leuk - en vooral ook goed - geschreven.

Dankjewel!

Haardroger

Belezen gebruiker
Leuk report om te lezen!
Heb zelf inderdaad ook gemerkt dat je bij een kleinere dosis net zo goed niets kan gebruiken.
Is echter, zeker in het begin, wel eng. Vooral omdat je niet hoeveel je precies het "wow" gevoel gaat geven...
Komt na een paar keer vanzelf en dan wordt het steeds leuker :grin:

Bovenaan