Tony Montana zei:
Jongens...
Type maar wat de prijzen zijn ofzo... maar doe het eerlijk. Zet er ook ff de kwaliteit er neer.
Er wordt teveel rotzooi verhandeld. En als jij 25 euro per gram betaald dan heb je rotzooi gekocht.
Alleen dat merk je al niet meer omdat je:
1. Niet weet wat kwaliteit is.
2. Je doet het al te lang om te merken dat het shit is.
3. Je hebt er gewoon geen verstand van.
Maar mij heb je er niet mee hoor. Ik zorg er wel voor dat het allemaal goed spul is wat ik heb. Mijn markt maak je niet kapot ermee, alleen je eigen.
En dan nog 1 goede regel. Snuif nooit je eigen handel.
Dus omdat jij geen goed spul voor 25 de gram zou kunnen krijgen zou niemand het kunnen?
1. Deze prijzen zijn weldegelijk mogelijk waarom moet alles wat goedkoop is kut zijn (Lees: Massakorting).
2. Als je het te lang zou doen weet je wel wat kwaliteit is.
3. En nee ik heb er geen verstand van kan jij zeggen hoeveel % erin zit dan? Daarom laat ik het lekker naar het lab gaan en weet ik dat ik goed spul heb.
Mij heb je er ook niet mee hoor, ik zorg ook wel dat ik goed spul heb.
Mijn markt wordt er alleen maar beter van....
En nog iets gebruik niet die cliché zin is al vaak zat gebruikt hier.
Tuurlijk is die coke van 25 euro de gram versneden maar toch zit ik met elke test die ermee gedaan is (elke nieuwe lading gaat een testertje naar het lab), toch gewoon boven nederlands gemiddelde met zo'n 10 a 12%.....
Ik kan ook wel vragen of ze het niet willen versnijden maarja dan wordt het duurder en klanten vinden dit goed.
Dan geloof je me prijzen lekker niet, ik kan niet zeggen dat ik er echt wakker van zal liggen.
Ik hoef hier niet te lopen pochen met me prijs van kijk is hoe goed ik ben, mensen uit deze regio zullen vaker met lage prijzen aankomen zetten.