Cocaine en Seroquel

Mesa

Newbie
Een avondje gratis snuiven wat best relax is met een paar kameraden waarvan een kameraad van best wel groot in die business zit. Ik had zo'n vier gram pure cocaine gesnoven over een lengte van 2 dagen. We hadden geen mengstoffen bij ons dus we dachten we doen het zo maar, veel gedronken maar de alcohol voelde ik helemaal niet. Ik was voor twee dagen wakker, vervolgens nam ik een pil ( Seroquel 100mg) in op aanraden van een kameraad. Die dag heb ik echt super goed geslapen en zelfs hele mooie dromen gehad. Gelukkig heb ik van de kater niks gemerkt.

De combinatie van Cocaine en Seroquel gaat dus uitstekend, wel moet ik er bij vertellen dat het voor iedere persoon een andere werking kan hebben. :stoned:

Yep,seroquel en coke gaan prima samen,todat ik na een psychose maar doorging met snuiven,en seroquel 500 mg per dag,geloof me ik kreeg last van angst en paniek aanvallen en werd super paranoia.Inmiddels gestopt met seroqeul,slikte de oude versie,en zelfs gestopt met snuiven,ondanks dat ik nu in Brazilie woon,5 gram puur 18 euro kost.
Mijn tip kappen met die zooi.

Drugs Infolijn

Gevalideerde professional
Professional
In jouw geval heeft de seroquel je geholpen om te kunnen slapen na het gebruik van cocaïne. Maar je kunt je afvragen of het niet beter voor je is om het effect van cocaïne op een natuurlijke manier uit te laten werken, in plaats van dat weer met een ander middel te bestrijden. Tenslotte kun je ook bij eenmalig gebruik van antipsychotica last krijgen van de bijwerkingen. En het na-effect van cocaïne is meestal ook niet zo lang dat je niet gewoon kunt wachten tot je vanzelf in slaap valt.

gastondm

Experimenterende gebruiker
Ik ben geen voorstander van seroquel,
vroeger is me dat door de dokter voorgeschreven om te slapen, seroquel 300 had ik
Maar telkens als ik s'avonds zo een pil nam na 20min ongeveer was ik in slaap aan het bengelen maar als ik dan in de ochtend wakker word dan heb ik zo een droge mond en me versufd voelen dat vind ik dus een groot nadeel aan seroquel dat is dus ook de reden waarom ik deze niet meer neem, moest ik die droge mond niet hebben en me niet versufd voelen dan zou ik deze nog nemen om te slapen.
Heeft er iemand een goe alternatief voor een (slaap)pil dat ik lekker in slaap val...
Grtz

pakezel

Newbie
ikzelf neem vaak hogere dosis ghb (als ik van een bepaalde badge van 6ml in een roes raak neem ik 10ml ervan om te slapen) dit werkt!

Bovenaan