Cocaine flixbus

Cocaine

Newbie
Hey,
Ik vertrek binnen 3daagjes met de flixbus van Brussel naar Bern (Zwitserland) , nou vroeg ik me af of het mogelijk zou zijn om cocaine mee te nemen. Zijn hier echt strenge controles op? Want uiteindelijk zou ik niet weten hoe ik in Zwitserland aan coke zou geraken😂

Wollukker

Bewuste gebruiker
Een gevangenisstraf en dikke boete is je meer waard dan 3 dagen zonder coke? Gewoon lekker doen dan.

Overigens riekt dit naar vissen naar info over het smokkelen van illegale middelen, wat bestraft zou kunnen worden met een perma ban.

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Je bent een miet als je het niet doet!
En jij krijgt een ban als je zo doorgaat.

Lees de forumregels maar even, die staan boven in je beeld. Iets met harmreductie en stoer gedrag. Ook de rest van je berichten zijn nou niet echt een lekker gezellige binnenkomer voor een newbie.

Hey,
Ik vertrek binnen 3daagjes met de flixbus van Brussel naar Bern (Zwitserland) , nou vroeg ik me af of het mogelijk zou zijn om cocaine mee te nemen. Zijn hier echt strenge controles op? Want uiteindelijk zou ik niet weten hoe ik in Zwitserland aan coke zou geraken😂
Tips over het smokkelen van drugs zijn niet toegestaan. Laat je drugs gewoon lekker thuis en neem geen risico. Kun je echt geen drie dagen zonder? Denk dan eens aan verslavingszorg ipv aan Zwitserland :wink:

Cocaine

Newbie
En jij krijgt een ban als je zo doorgaat.

Lees de forumregels maar even, die staan boven in je beeld. Iets met harmreductie en stoer gedrag. Ook de rest van je berichten zijn nou niet echt een lekker gezellige binnenkomer voor een newbie.

Tips over het smokkelen van drugs zijn niet toegestaan. Laat je drugs gewoon lekker thuis en neem geen risico. Kun je echt geen drie dagen zonder? Denk dan eens aan verslavingszorg ipv aan Zwitserland :wink:
“Ik vertrek binnen 3dagen”.. Nee ik ga voor 14 dagen dacht misschien daar eens dagje te nemen maar ga het risico niet lopen om het mee te nemen.

JanDeBrandweerman

Bewuste gebruiker
Ik hoop echt dat dit een troll is 🤣
Smokkeltips zijn inderdaad verboden op het forum. Heb wel eens wat op de boot en vliegtuig meegenomen maar dat is nooit de moeite waard. Als je niet kan genieten van een vakantie zonder drugs kan je beter thuis aan de coke zitten.

KoLijntje

Belezen gebruiker
Zou het niet doen, hoewel Zuidelijke landen veel erger zijn qua mogelijke straf dan Zwitserland. Als je het toch perse wil doen: wees een beetje creatief. Je moet wel heel erg veel pech hebben als ze elke aansteker ofzo open gaan maken.

Maar beter gewoon genieten van je vakantie en reis, mooi moment om even een pauze te nemen qua drugsgebruik.

KoLijntje

Belezen gebruiker
Of.. ga naar Portugal 😜 uitzondering op de zuidelijke landen (en überhaupt een uitzondering). Hoewel je daar ook niet dat spul het land in mag smokkelen, word je daar voor een gebruikershoeveelheid coke of MDMA ter plekke in elk geval niet vervolgd. En het is nog een prachtig land ook 😎

Bovenaan