Cocaine in joint

Druppeltje

Bewuste gebruiker
coke die je uitkookt, en dit in een joint rolt! hier voel je tenminste méér van, dan als je snuifcoke in een jointje rookt.
Maar dat is cker maar minimaal, als je de werking vn het roken van de coke wilt hebben- kwak je het toch net zo easy op een pijpje!! :wink:

coke in jointje doen is dus zonde van de coke in de meeste gevallen.

als je toch niet naar het geld hoeft te kijken, dan is t altijd wel lekker ef tussendoor. snuifje, plofje, snuifje, plofje.

want in 1 plofje gaat echt geen gram in hoor. haha.

TheIronMaiden.

Experimenterende gebruiker
Het kan. Ik hoorde Whitney Houston pas bij Ophrah zeggen dat ze samen met onze Bobby het ook op deze manier deed.
Al geloof ik dit niet zo snel. Wanneer je zoveel geld hebt ga je eerder basen...

L

Lid 153090

Gast
HCL coke maw snuif coke kan je niet echt roken, de actieve stoffen branden immers op en dus geeft het (quasi) geen effect en ik denk dat wanneer dat wel het geval is dit voor een (groot) deel tussen je oren zit.

Om coke te kunnen roken moet je de base vorm hebben waarbij het brandpunt veel hoger ligt.

Ik heb in mijn jonge en onwetende jaren ook wel is een plofje gerookt en dat is echt ranzig en ik had nihil effect...

Coke is hier bij ons al overdreven duur als je wel het volle effect haalt laat staan dat je zoveel geld gwn totaal verspilt aan een plofje.

Absurd...

L

Lid 153090

Gast
snuifcoke is een joint gooien is echt een doodzonde. Misschien dat je dan 5% van de (versneden rommel) coke uiteindelijk binnenkrijgt. De rest verbrand gewoon zinloos. Rook dan gewoon een normale joint terwijl je een oud coke zakje met een natte vinger leeghaalt en over je tandvlees wrijft, terwijl je een 50 euro biljet voor je ogen verbrand. Dat heeft eigenlijk hetzelfde effect.

Als je coke zou willen roken zou je freebase moeten roken, maar dat zal ik je zeker niet aanraden. Hooguit een paar uur genot gevolgd door wekenlange door een mentale hel te gaan.

Beter neem je 1 of 2 lijnen coke en rook je wat jointjes, drink je er wat bij.
Wat je zegt over freebase is de grootste bull shit die ik ooit gehoord heb!

Ik rook 1 x in de week 1 gr base en ik ondervind daar geen enkele weerslag van, sterker nog; na base kan ik slapen en als ik coke gesnoven heb heel moeilijk.

Al die horror verhalen over base zijn totale onzin, in mijn vriendenkring basen meerdere mensen en geen enkel die er problematiek van ondervindt.

Get real!

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Wat je zegt over freebase is de grootste bull shit die ik ooit gehoord heb!

Ik rook 1 x in de week 1 gr base en ik ondervind daar geen enkele weerslag van, sterker nog; na base kan ik slapen en als ik coke gesnoven heb heel moeilijk.

Al die horror verhalen over base zijn totale onzin, in mijn vriendenkring basen meerdere mensen en geen enkel die er problematiek van ondervindt.

Get real!

Ik denk dat ‘get real’ meer op jou van toepassing is. Het op deze manier minimaliseren van de gevolgen van basen is gevaarlijk, zeker omdat ook niet-leden dit topic kunnen lezen, waaronder mogelijk jonge mensen die niet weten waar ze aan beginnen. Op dit forum wordt harm reduction belangrijk gevonden en daar valt het weglachen van de gevaren van zoiets links als basen niet onder.

Calliweed2.0

Bewuste gebruiker
Je kookt het juist uit omdat het verbrandings punt dan veel lager licht plofjes roken verspil je 80% maar Sowiso geen aanrader om coke te gaan roken

Bovenaan