Cocaine in joint

Frey

Newbie
Heeft iemand ooit al cocaine in zijn joint gedaan? Enzo ja, wat was de hoeveelheid en de effecten?

dizzy0584

Experimenterende gebruiker
ik heb dat ooit wel es geprobeerd
heb gewoon een joint gedraaid en de naad iets vochtiger gemaakt
dan normaal, heb deze dan met de vochtige naad op een lijntje gedrukt
en late drogen

was wel waus maar niet echt wat je zoekt als je een joint wil roken
ben er persoonlijk zo geen voorstander van
maar het gaat wel :mrgreen: :smoke:

Frey

Newbie
Uhu, ma ik zou het meer willen doen voor de cocaine. Het is gewoon dat het idee vn snuiven mij een beetje afschrikt. Daarom, in een joint draaien, lijkt mij "eenvoudiger"/"minder erg". Maar de effecten zijn dus miniem?

Bal0n

Badass junkie
Is al een tijd geleden dat ik dit heb moeten ophoesten, de kennis is wat ver weggezakt. Om te roken moet je de freebase vorm hebben van cocaïne, niet de (snuifbare) vorm (Cocaïne HCl of Cocaïne Sulfaat als ik het goed heb). Het roken van snuifbare cocaïne is vrij zinloos, omdat er bijna niets wordt opgenomen.

dizzy0584

idd
't geeft wel iets heel vreemds,een heel licht energiek gevoel aan de roes van je wiet, ik vind het zelf vrij irritant, vooral omdat ik zelf dagelijks wiet gebruik en ik daar mijn redenen voor heb (oa;heel moeilijk in slaap vallen,teveel energie hebben,...)
als je gewone coke wil gebruiken ben je toch beter af als je het snuift

Bal0n

Badass junkie
Heel heel miniem misschien, maar het is gewoon zonde van je geld om snuifbare cocaine op te roken.

Dissonant

Bewuste gebruiker
Bal0n zei:
Is al een tijd geleden dat ik dit heb moeten ophoesten, de kennis is wat ver weggezakt. Om te roken moet je de freebase vorm hebben van cocaïne, niet de (snuifbare) vorm (Cocaïne HCl of Cocaïne Sulfaat als ik het goed heb). Het roken van snuifbare cocaïne is vrij zinloos, omdat er bijna niets wordt opgenomen.

Ik ken iemand die tussen het snuiven door gewoonlijk ook enkele coke-jointjes rookt.

Maar die was vroeger verslaafd aan basen dus misschien heeft het daamee te maken.

Hillbilly bastard

Bewuste gebruiker
Wij roken redelijk vaak cokejoints (snuifcoke met tabak). Hoewel dat ik overal hoor dat dit bijna geen effect heeft ben ik het daar niet mee eens. Ik vind een cokejoint even (of toch bijna even) heftig als een lijn, maar het gevoel is echt anders. Van een cokejoint wordt ik echt loom en wil ik even achterover in de zetel liggen, het effect duurt ook veel korter.

TheChippy

Newbie
Dissonant zei:
Bal0n zei:

Ik ken iemand die tussen het snuiven door gewoonlijk ook enkele coke-jointjes rookt.

Maar die was vroeger verslaafd aan basen dus misschien heeft het daamee te maken.
Ik vind het soms wel prettig een plof te roken nadat ik een lijntje heb genomen; het liefst dan direct na de eerste lijn van die avond. Snuiven duurt immers even voordat het 'inslaat' (enkele minuten) en roken geeft direct een rush (die ook maar een paar minuutjes duurt). Altijd fijn om de incubatietijd van de lijn te overbruggen!

Hillbilly bastard

Bewuste gebruiker
Dus hillbilly, je wordt er gwn loom vn? Niet actief of vrolijk ofzo?

Je krijgt er een flash van die kort duurt. Ik wordt er alleszins loom van, je wilt even achterover liggen en genieten van de flash die je ervan krijgt. Je moet het maar is proberen. De meeste coke verbrand, maar degene die je inademt zorgt echt wel voor een effect. Ik vind het alleszins aangenaam. Ik wordt overigens van coke snuiven ook wel redelijk loom/rustig in men hoofd, maar ik heb zogezegd wel adhd.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Wel eens een camelsigaret zonder filter gepakt, een half lijntje coke, en die door de sigaret heen gezogen, toen opgerookt. Het geeft niet echt een vette rush, maar wel een soort drukte in je hoofd, waar je lichaamlijk rustig door blijft.

Een beetje apart gevoel, veel gedachten in je hoofd, en door de drukte daar, ga je rustiger bewegen. ik ga dan ff zitten.

Ehv2008

Newbie
Frey zei:
Uhu, ma ik zou het meer willen doen voor de cocaine. Het is gewoon dat het idee vn snuiven mij een beetje afschrikt. Daarom, in een joint draaien, lijkt mij "eenvoudiger"/"minder erg". Maar de effecten zijn dus miniem?

Je kan beter snuiven, van coke roken gaat heel de gebit naar de klote, en dat is erger dan dat je je neusbotje weg snuift.

westside

beste is snuiven maar tegenwoordig wordt het veel met amoniak gekookt en dan wordt het gerookt

pieter-b

Wijs gebruiker
snuifcoke verbrand, terwijl basecoke verdampt.
Naast het feit dat de werkbare stof vernietigd wordt door het verbrandingsproces alvorens je de rook binnen krijgt,
de rook is ook nog eens heel erg schadelijk.

chester83

Newbie
En hierboven de exacte uitleg :) maar naast dat is het inderdaad zonde van je coke (zoals al gezegd). Heb ook wel es een plofje gehad maar dat had weinig effect. Hoewel ik in die gevallen ook aal redelijk wat alcohol op had.

dubbel t

voor die minuut duizeligheid kan je net zo goed heel hard rondjes draaien...

bespaart ook je coke :P

Dreamcatcher

en dan hep je nog dat 'fabeltje' dat je er gaten in je longen van krijgt...

Heeft wel een apart lekker smaakje vind ik, maar t effect is veel minder

DailySmoker

Re:

Dreamcatcher zei:
en dan hep je nog dat 'fabeltje' dat je er gaten in je longen van krijgt...

Heeft wel een apart lekker smaakje vind ik, maar t effect is veel minder
Haha ja, net zoals dat fabeltje dat er gaten in je longen komen als je rookt/blowt en kauwgom eet tegelijk :rolleyes:

W.F.L.

Badass junkie
Volgens mij kun je wel degelijk verbrande cocaïneresten inademen als je een plofje rookt.

Zelf nooit gedaan :P Wel eens basecoke in een joint gehad maar daar merkte ik niks van denk ik. Haha, als je het wil roken moet je het toch echt met een pijp doen. :grin:

Druppeltje

Bewuste gebruiker
cokejointje:
is voor mij: jointje (weed of stuff) met lijntje coke erin meegedraaid.
word hier alleen maar even wat dizzy'er van. heel ietsiepietsie maar.

plofje:
lijntje coke in halve (leeggemaakte sigaret) opzuigen, nat maken, vlammetje omheen even wakkeren en oproken maar.

voelt ook weer ietsiepietsie ervan.
voor mij was dat altijd van: voor d'r bij, ent ruikt ook zo lekker als je tenminste goeie shit hebt!!

maar als je dit wilt doen voor de werking, dan zou ik het maar laten!
want die is minimaal.

DeepPurple

Belezen gebruiker
Waarom per se in een joint? Moet over twee uurtjes op voor werk dus even lekker jointje op de vensterbank uit het raam ná de coke; slaap ik tenminste lekker.

weyoun22

Bewuste gebruiker
snuifcoke is een joint gooien is echt een doodzonde. Misschien dat je dan 5% van de (versneden rommel) coke uiteindelijk binnenkrijgt. De rest verbrand gewoon zinloos. Rook dan gewoon een normale joint terwijl je een oud coke zakje met een natte vinger leeghaalt en over je tandvlees wrijft, terwijl je een 50 euro biljet voor je ogen verbrand. Dat heeft eigenlijk hetzelfde effect.

Als je coke zou willen roken zou je freebase moeten roken, maar dat zal ik je zeker niet aanraden. Hooguit een paar uur genot gevolgd door wekenlange door een mentale hel te gaan.

Beter neem je 1 of 2 lijnen coke en rook je wat jointjes, drink je er wat bij.

W.F.L.

Badass junkie
weyoun22 zei:
Als je coke zou willen roken zou je freebase moeten roken, maar dat zal ik je zeker niet aanraden. Hooguit een paar uur genot gevolgd door wekenlange door een mentale hel te gaan.

Teveel salmiak gerookt? :P Is er trouwens nog iemand die freebase in een joint gedaan heeft waar het wel werkte? :grin: Ik kan me niet goed herinneren of ik nou wat voelde of niet, hahaha. Kan ook de wiet zijn omdat ik die rook zo lang inhield. :rolleyes: Theoretisch gezien zou het wel moeten werken, aangezien heroïne in een joint ook werkt schijnbaar. Volgens mij verdampt/verbrandt freebase wel aan een hogere temperatuur, maar een joint is toch ook warm zou je denken. :P

Je bent er snel bovenop vind ik. Craving is dan weer een ander verhaal. Just say no toch. Het roken van crack that is.

endor

Badass junkie
Ik heb ook weleens een lijn coke in een zakje gedaan , daarna mijn wiet erin.
Effe schudden en een joint rollen.
Moet zeggen dat ik behoorlijk scheef was.

Bovenaan