cocaine labtest

silkroad

Bewuste gebruiker
ik heb een vraag ?
heb een cocaine uitslag gekregen.
cocaine 76%
clean van versnijdingsmiddelen maar er zaten bijproducten van de cocaine aanwezig?
tropacaine / norocaine of andere bijproducten? wat wilt dit nu zeggen? dat de coke niet zuiver is ? slechte steen? ik weet dat de bijproducten afkomstig zijn door het niet fatsoenlijk wassen of zuiver maken van de cocaine?
kan ik deze bijproducten uit wassen of hoe zit het nu eenmaal?
grtz

JanDeBrandweerman

Bewuste gebruiker
Het probleem met drugs is toch wel altijd dat je 2 soorten percentages hebt.
De eerste is om te bepalen hoe puur de stof in het algemeen is. Als je bijvoorbeeld research chemicals bestelt, is het bijna altijd boven de 99%. Dat betekent dus dat die andere 1% stoffen zijn die niet volledig hebben gereageerd tijdens productie, of die er per ongeluk in terecht zijn gekomen.
De andere is hoeveel werkzame stof er in zit. Als ik nu bijvoorbeeld 50 milligram natrium wil eten, omdat ik op dieet ben of iets, zal ik 100 milligram zout moeten eten om de stof binnen te krijgen.
Ter vergelijking met drugs, heb je bijvoorbeeld dextromethorfanbromide en amfetaminesulfaat. Die stoffen zijn zouten met een onwerkzame groep er aan vast.
Voor de rest weet ik niet echt hoe het werkt. Als het testcentrum zei er zit zoveel procent werkzame stof in moet je kijken wat de maximum puurheid is die coke kan hebben.

silkroad

Bewuste gebruiker
ja ik heb cocaine laten testen en er zat niets in van caffeine levamisole of wat dan ook .
76% clean maar er waren bijproducten gevonden ( bijproducten / metabolismen is dat de aanmaak niet proper is gemaakt zoals tropacaine,norocaine )

JanDeBrandweerman

Bewuste gebruiker
dus eigelijk is dit schadelijke cocaine omdat er bijproducten inzitten?
Ach ja, ik zou het niet weten. Grondige testen zijn duur en als ik jou was zou ik dat grammetje maar snuiven en hopen dat er geen fentanyl in zit.
Grapje. Bijproducten kan alles zijn van wasmiddel tot zand tot meel. Als je er crack van gaat maken is het niet gevaarlijk want daar zitten wel vaker bijproducten in, vandaar ook het gekraak.

silkroad

Bewuste gebruiker
ja neen sommigz cocaine voelt langer dan gewoonlijk en meestal komr dat van de bijproducten die in de lever omgezet worden. met bijproducten in cocaine denk ik aan het verontreinigen van de cocaine . er is iets ingevallen wat er niet thuis hoort . het kan over tropacaine/norcocaine of andere metabolieten gaan.
meestal hoor ik mensen zeggen ik heb 60-70% coke met 5% caffeine of levamisole. zittzn daar dan ook bijproducten in? of enkel versnijdingsmiddelen?

silkroad

Bewuste gebruiker
@acht.zes
hallo? kan jij mij hier bij info geven?
78% ( geen versnijdingsmiddelen ) enkel met bijproducten :/ wat mag en kan ik mij hierbij voorstellen?
de coke high duurt ook klein 2uur man

Volgens mij wil dat zeggen dat je coke niet is versneden (met levamisol, caffeine enz). Maar de producent heeft het niet op de allerbeste manier geproduceerd waardoor de hoogst mogelijke zuiverheid niet is bereikt.

silkroad

Bewuste gebruiker
Volgens mij wil dat zeggen dat je coke niet is versneden (met levamisol, caffeine enz). Maar de producent heeft het niet op de allerbeste manier geproduceerd waardoor de hoogst mogelijke zuiverheid niet is bereikt.

ja en alles hangt af van hoe het gemaakt is, ik weet nu dat in cocaine labs stappen worden overgeslaan omdat alles maar snelsnelsnel moet gaan maar zijn dat schadelijke bijprpducten? zijn dat tropane akoloids zoals atropine ofwat?

ja en alles hangt af van hoe het gemaakt is, ik weet nu dat in cocaine labs stappen worden overgeslaan omdat alles maar snelsnelsnel moet gaan maar zijn dat schadelijke bijprpducten? zijn dat tropane akoloids zoals atropine ofwat?

Ik ben natuurlijk geen expert ofzo, maar volgens mij bedoelen ze gewoon een stof als hydrochloride. Ze kunnen het vermeld hebben als verklaring van de non-maximale zuiverheid aangezien het niet versneden was. Als ik jou was zou ik gewoon eerst een kleine hoeveelheid snuiven, mocht je plots koorts krijgen of ziek worden op een of andere manier weet je dat er iets slecht inzit. Ik denk echter niet dat dat het geval gaat zijn.

silkroad

Bewuste gebruiker
Ik ben natuurlijk geen expert ofzo, maar volgens mij bedoelen ze gewoon een stof als hydrochloride. Ze kunnen het vermeld hebben als verklaring van de non-maximale zuiverheid aangezien het niet versneden was. Als ik jou was zou ik gewoon eerst een kleine hoeveelheid snuiven, mocht je plots koorts krijgen of ziek worden op een of andere manier weet je dat er iets slecht inzit. Ik denk echter niet dat dat het geval gaat zijn.
dit is nu een stomme reactie mijn excuses maar dit is dom? ze zegge dat mijn coke clean is en dan ga ik koorts of ziek zijn er nog van??? als coke clean is moet ik euphorie krijgen?
ik heb vorig jaar nog een topic gedaan?
mijn naam was toen "jos het debiele ei" cocaine 2018??? de bijproducten intresseren mij enorm :)

Bovenaan