cocaine met speed versneden

k.evin

Experimenterende gebruiker
Ik zal me eerst even voorstellen

naam kevin
woonplaats Westland (zh)
land nederland
hobby's uitgaan,met me vrienden biertje pakken,
sport boksen,voetbal
leeftijd 19
werk in de tuinbouw

hoppelijk genoeg info zo niet laat het me even weten :)
(wat hierboven staat gebruik ik in meerdere topics anders steeds opniew schrijven)

dan nu me vraag.
ik snuif bijna elke weekend ongeveer 0.5 a 1 gram altijd bij een vertrouwde dealer dacht ik dan maar ik besloot het om een keer te testen want ik vond het al zo een rare speed kleur hebben dus ik ging naar het test centrum ik zij nog even duidelijk ik denk dat er speed in zit maar goed ik krijg een week later de uitslag en er zat inderdaad speed in ik werd toen helemaal gek toen ik dat hoorden dus ik heb gelijk tegen iedereen gezegt van wie ik wist dat ze bij die dealer haalden dat er speed in zat maar verder zocht ik een andere dealer waar ik van wist dat er geen speed in zat haalde ik daar me coke maar ik heb dus het gevoel als ik daar een tikkie/lijntje van neem dat dat niet vulde ik denk dat coke gebruikers dat wel kennen dus ik denk gewoon dat ik verslaafd ben aan de speed en niet aan die coke kan dit kloppen mischien wetten jullie iets meer te vertellen?

Soma

Bewuste gebruiker
Mijn speed ziet gewoon wit dus wat bedoel je met die rare speedkleur? Hoeveel percent amfetamine zat er in je coke? Als er een goeie hoeveelheid tussen zat, moest je dat toch al lang gemerkt hebben? En als je denkt dat je die hele tijd eigenlijk gewoon verslaafd was aan speed en niet aan coke waarom ga je dan niet gewoon speed snuiven? Dat scheelt ook weer heel wat geld :)

Immo

Badass junkie
Als je alleen in het weekend gebruikt word je echt niet verslaafd hoor. En het kan best zijn dat je het effect van speed fijner vind dan het effect van coke, er zijn zat mensen die het effect van speed fijner vinden.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Gebruik eens punten, dit leest heel iritant. Maar wil je zeggen dat vanwege er speed in je coke zat dat je nu denkt verslaafd te zijn aan de speed? :confused:

Chris Pontius

Badass junkie
Petrovic zei:
Gebruik eens punten, dit leest heel iritant. Maar wil je zeggen dat vanwege er speed in je coke zat dat je nu denkt verslaafd te zijn aan de speed? :confused:
En volgens mij wilt hij liever hooked zijn aan coke.
Ik begrijp het verhaal niet zo goed eigenlijk :confused:

Angramar Temenos

Badass junkie
Als je elk weekend gebruikt ben je niet zozeer "verslaafd", maar heb je wel zeker een coke/(speed)probleem.

Trouwens, als ik moest kiezen ben ik veel liever verslaafd aan speed.. veel goedkoper, en mensen worden er meestal minder assholes van :grin:. Maar verslaving is sowieso kut.

plopkoek

Bewuste gebruiker
Willemske zei:
Vaak als coke met speed is verseneden heeft het een beetje een geel kleur
en is het heel nattig

Wat jij post is echt 100% bull shit... :wave:

geel ? hoeft niet perse

en nat ? helemaal niet....

W.F.L.

Badass junkie
Niet altijd, het kan net zo goed zijn dat de producenten het gewoon niet laten drogen om geen gewichtsverlies te krijgen. Maar dan kan hij wel 73% zijn. Niet per se dat er oplosmiddelen bijgegoten worden ofzo.

yugoslaaf

Bijdiegene bij wie je nu haalt zijn coke is niet zo sterk denk ik (teveel mix)Coke met speed mengen is wel gek ze hebben allebij andere werkingen.

probeer nog wat dealertjes uit en kijk welke het beste en sterkste spul heeft :sunglasses:

@ yugoslaaf

ja hoe wil je dat weten? dan moet je alles laten testen! nou dat word een grote bende en een groot boekwerk bijhouden. je moet gewoon vertrouwen in iemand hebben, of gewoon grote hoeveelheden kopen voor 1000 euro. en dan gewoon puur en dan weet je het zeker. maar als je door de weeks gebruikt kan je beter stoppen want dan gaat het snel bergafwaards! zorg dat je het 1 a 2 x in de maand doet en niet meer dan is het leuk.

Oom Klaas

Badass junkie
haddo de paddo zei:
@ yugoslaaf

ja hoe wil je dat weten? dan moet je alles laten testen! nou dat word een grote bende en een groot boekwerk bijhouden. je moet gewoon vertrouwen in iemand hebben, of gewoon grote hoeveelheden kopen voor 1000 euro. en dan gewoon puur en dan weet je het zeker. maar als je door de weeks gebruikt kan je beter stoppen want dan gaat het snel bergafwaards! zorg dat je het 1 a 2 x in de maand doet en niet meer dan is het leuk.

Alles laten testen is heel simpel, je koopt bij een dealer en brengt het naar het testcentrum. Simpel als dat, een grote bende met boekwerk word het zeker niet :tearsofjoy:
En voor 1000 euro inkopen zal niemand hier doen denk ik, dat zijn gewoon dealer hoeveelheden.
Tuurlijk kan je het beste het puur kopen, maar dat lukt niet veel mensen, en de mensen die het beweren worden voor 3/4 ook opgelicht.

Testen is de enige optie.

Miriam

Bewuste gebruiker
Ik had laatst ook van die versneden zooi. toen heb ik het maar uitgekookt en hielt ik inderdaad vrij weinig over, dus wist precies hoe laat het was.

yugoslaaf

Voortaan als je het koopt moet je zeggen ik wil het in brokjes:grin: als die zegt nee dan weet je dat hij ernog wat opgooid.

sommige versneden coke kunnen ook goed zijn hoor het licht eraan waar je het haalt

W.F.L.

Badass junkie
Bijna alle coke in Nederland is versneden, en dat geldt even goed voor die brokjes. Dat is gewoon versneden shit dat terug in een blok geperst is. Het is echt niet omdat het een brokje is dat het daarom beter zal zijn als poeder hoor. :wave: Het KAN wel dat het dan van betere kwaliteit is, en de echte hele goeie coke zal ook wel in brokjes zijn maar doorgaans zegt het even weinig als natte pep.

TrippleKX

Belezen gebruiker
Immo zei:
Als je alleen in het weekend gebruikt word je echt niet verslaafd hoor. En het kan best zijn dat je het effect van speed fijner vind dan het effect van coke, er zijn zat mensen die het effect van speed fijner vinden.

Euh beste gozer.. Alleen in het weekend snuiven, daar begint het allemaal mee en coke is in het weekend net zo verslavend als doordeweeks.
Alsof elke cokeverslaafde in 1 keer elke dag ging snuiven.
Gegroet :wave:

yugoslaaf

W.F.L. zei:
Bijna alle coke in Nederland is versneden, en dat geldt even goed voor die brokjes. Dat is gewoon versneden shit dat terug in een blok geperst is. Het is echt niet omdat het een brokje is dat het daarom beter zal zijn als poeder hoor. :wave: Het KAN wel dat het dan van betere kwaliteit is, en de echte hele goeie coke zal ook wel in brokjes zijn maar doorgaans zegt het even weinig als natte pep.

meeste dealers hebben geen perser dat betekend die spulen die zij halen word nog gemengd poeder dus.

yugoslaaf

Oom Klaas zei:
Waar die dealers het van kopen, daar is het allang versneden.

Daar heb je gelijk in maar de mensen die het verkopen na het uitlossen spelen minder met het spul da de dealertjes zelf :wink:

Oom Klaas

Badass junkie
Dat denk ik niet, de meeste dealers zijn daar gewoonweg te dom voor.
Of ze gebruiken bloem en dat merk je direct.

Bovenaan