cocaine op de werkvloer

emmepem

Newbie
Hey allen!

via veel betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat er veel coke word gebruikt in bepaalde sectoren van de bouw.

In sommige bouwplaatsen word er door 9 van de 10 werknemers dagelijks of wekelijks gebruikt gemaakt van cocaine!
( dit kan natuurlijk ook overdreven zijn hoor! )

Ik schrok hier nogal van!
Nou weet ik dat het in de steigerbouw heel vaak gebeurt dat er drugs gebruikt word.
De werkgevers van deze branche zeggen hier niks van en doen hier ook weinig aan.

en dat is nou juist wat ik niet snap..
Heb je hier ervaring mee of weet je hier meer van ?
laat even een berichtje achter! :wave: :wave:

Carlitos

Badass junkie
Denk dat speed eerder wat is voor de harde werkers als stijgerbouwers.
En rijke zakenlui coke.

Maar niemand kan je de correcte cijfers van alles geven.
Wel ervaringen,etc.

Wacky

Badass junkie
Ja, als je in de bouw coke gaat gebruiken houd je toch geen geld meer over :)

Verder kan ik het alleen sterk afraden drugs te gebruiken voor je werk, drugs kun je beter recreatief en met mate gebruiken dan een verslaving op te gaan bouwen om hard te kunnen werken voor je baas :)

DreamWeaver

Badass junkie
De enige persoon die ik ken die in de bouw werkt is cokeverslaafd geweest. Nu is de betreffende persoon een vriend van mij dus erg representatief is het niet :P

Dissonant

Bewuste gebruiker

emmepem

Newbie
nou waarom ik het graag zou willen weten is ,
het verbaasde me nogal dat zoiets gewoon gedoogd word onder de werkgevers.

Uitzendbureaus die in deze branche mensen uitzenden weten dat er dergelijke dingen gebeuren maar houden hun ogen hiervoor gewoon gesloten en dat verbaasd me toch een beetje aangezien ze hiervoor dikke boetes kunnen krijgen.

het is algemeen bekend zeggen veel mensen die bij de steigerbouw bekend zijn dat er veel coke word gebruikt..
maar als het dan zo bekend is , waarom word er dan niks aangedaan?

pepito

Bewuste gebruiker
wat zou je er aan willen doen? Urine controles? dat zou je dan in willekeurig welke sector kunnen gaan doen dan. Heeft te maken met eigen verantwoordelijkheid. Overal wordt gebruikt, en dat moet je in de personen zelf zoeken en niet daarbuiten leggen bij de werkgever lijkt me.

Bovenaan