Fool zei:Nouja, om te beginnen shot het merendeel van de heroinegebruikers niet, daarnaast zijn er vrij veel die zich daarnaast best goed verzorgen. Maar inderdaad, het is wel lichamelijk verslavend.

Zo te lezen heb jij een verstandige keus gemaakt. Immers, veel mensen beseffen dat ze binnen no-time er verslaafd aan kunnen raken en dat is juist wat coke zo "gevaarlijk" maakt.zjimiz zei:Ik heb het goedje een aantal keren gebruikt, en kennelijk was het goede shit alles in aanmerking genomen. Om kort te gaan; het was zo fantastisch dat ik het gevaarlijk vond om ermee verder te gaan, het was gewoon te goed en makkelijk en ik zag de bui al hangen. Met andere woorden, ik als verslavingsgevoelig persoon was het voor mij niet verstandig, maar ik begrijp goed dat anderen er dol op zijn, het is werkelijk een geweldige drug in alle facetten
Mag ik vragen waarom je "helaas" zegt?Psychedelibee zei:Helaas ben ik in mijn vriendengroep wel een van de weinige die het zo makkelijk af slaat.
Omdat die vrienden regelmatig zeggen dat ze die avond geen coke willen doen, maar als het dan langs komt kunnen de meesten geen nee zeggen.SirErick zei:Mag ik vragen waarom je "helaas" zegt?Psychedelibee zei:Helaas ben ik in mijn vriendengroep wel een van de weinige die het zo makkelijk af slaat.
Oké, ja, dat is dan wel jammer te noemen.Psychedelibee zei:Omdat die vrienden regelmatig zeggen dat ze die avond geen coke willen doen, maar als het dan langs komt kunnen de meesten geen nee zeggen.SirErick zei:Mag ik vragen waarom je "helaas" zegt?Psychedelibee zei:Helaas ben ik in mijn vriendengroep wel een van de weinige die het zo makkelijk af slaat.
Psychedelibee zei:Maar een paar keer per jaar weet ik mij toch te verleiden en dan doe ik ook een avondje mee, het gekke is wel dat ik naarmate ik het vaker doe ook leuker lijk te gaan vinden.

kwam dit uit de mond van @De Dunne in 2014 ?
OT tuurlijk is coke overrated , het is 1 grote grap alles errond verwikkeld,
een bewust persoon
(de dunne niet op jij want jij wist het hier en nu eigenlijk nog nbeetje toch?)
die alles weet over coke... nuja heb ncopy paste gezet van mijn rant
want had hier toen denk ik mijn beeld wel duidelijk geschetst in een true story;
En ik heb die 5 gr. ..er Door gesnoven op 24 uur ...ik had er niks aan geen bal.
Ja hartkloppingen ....
ik dacht dood te gaan na die binge.
Dood aan een drug die je niet leuk vind. ..wat een zielig einde
Zelfs de verhalen waren slap en ontbraken het hoge vertelgehalte die pep heeft.
Maar ik kon niet stoppen!
Men kan dus stellen dat het enige effect dat cocaïne op me heeft ...
Bijpakdrangen teweegbrengen die irrationeel zijn??????
Want het was zonder ik het echt leuk vond.
Ik zag er bijna een dealerscomplot in!!!!!
een drug met als enige uitwerking meer pakken ...zonder doel .
De perfecte loop om een junk gevangen te houden.
Ja daar zal de lokale Arabier met Duitse aso wagen wel garen bij spinnen.
Rotzooi ist men neus zat een week toe .
Het is in iemand zen aars of maag gesmokkeld.
Er is bloedvergieten mee gemoeid .
Mensen nemen genoegen met grammetjes van 0.7 ...wtf
En zeggen dan ...we hebben veel gekregen
....De elitaire prijzen ...het snobsfeertje.
Alles aan coke stinkt.
De gesprekken van verwaande cokeheads...
.over hun zilveren lepel leventje
en hoe papa zen concurrenten versloeg via bedrijfsspionage
Gemene neerkijkende grapjes zoals:
" Kan een werkman eigenlijk wel een tenniselleboog krijgen ?"
en!!!!
Coke op wallstreet en bij advocaten
en in het congres
. Het parlement...
Nah denk dat de negatieve invloed van Coke op het wildgroeikapitalisme niet mag onderschat worden .
Edit: oh en de idioot korte duur !!!!!!
Als party drug useless ..
.De wc dame immer glimlachend ja ..
.viva cocaïne op de binnendeuren van de toiletten kervend![]()
Mja ik zou ruzie zoeken hoor,Wat hierboven gemeld word geldt ook voor mij. Na vaker gebruik ben ik het wel gaan waarderen en respecteren. Maar tis nog niet mijn favo en wordt het ook niet. Al is het enkel om om de prijs. Man man man, op dat gebied is het wel echt over reated.
Leuk van het inzicht erin die je hebt.Feit is voor mezelf dat ik het overrrated vind, maar toch grof geld geef aan Mn gebruik. Ik vind het mega zonde van het geld, maar het lukt me niet om Mn gebruik binnen de perken te houden. As we speek lig ik in de sofa bij mn vriendin, en is elke reden goed om snel een lijn te leggen, in de hoop dat ze snel slaapt, zodat ik alleen kan gaan kaakschaatsten. Uiterste zonde.
ik zou graag toch wat zaken uitzoeken met jullie ...
waarom worden mensen soms speedy op cocaine ?
waarom word iemand na 1 lijn cocaine angstig / schuldig / paranoia ?
wat is de voornaamste prettigste gevoel op coke ? Arrogant wezen of botergeil met meisjes overweg kunnen?
welke cuttingstoffen werken tegen elkaar op en welke methode is de beste in anno 2018 om coke te zuiveren ? doen ze dit niet op testcentras om de veiligheid ?