cocaine verslaving

marlon345

Newbie
goedendag mensen

ik ben 23 jaar en verslaafd aan cocaine loop ook bij tactus verslavingszorg .
gebruikte niet elke dag maar zo ongeveer 2 tot 3 keer per week nu lukt het me elke keer om bijna 2 weken te stoppen .
ik merk wel dat ik beter kan praten/uit me woorden kan komen.

alleen begin ik angsten uit het niets te krijgen en heel erg onrustig , misselijkheid voel me ook een ander persoon op sommige momenten , hele erge stemmingswisselingen hoelang duurt dit ongeveer ? en zijn deze dingen gebruikellijk bij het stoppen van cocaine ?

ik merk ook dat ik heel erg druk in me hoofd ben hoelanger ik stop , ik functioneer gewoon soms totaal niet op me werk dingen vergeten enz. constant gedachten er is ook 6 jaar geleden ADD vast gesteld .

de psych met wie ik praat bij tactus zei dat ik ook medicatie kon krijgen voor het stoppen alleen heb er niet op doorgevraagd en nu heb ik pas midden december een afspraak weer.
zouden iemand mij kunnen vertellen wat voor medicatie ze hebben tegen afkicken cocaine.
en zou ik dat ook via de huisarts kunnen krijgen want daar is het ook bekend dat ik bij tactus loop

al vast bedankt

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Ik meen dat baclofen 25mg tablet vaak tegen de zucht word gebruikt. Er zijn meerdere stofjes zou het gewoon vast aan je huisarts vragen.

Keep up The good work!
Beterschap

Liefhebbertje

Bewuste gebruiker
Ik heb via de huisarts 4 x 15mg per dag baklofen dat haalt de scherpe randen eraf
Ik heb ook diazepam en promethazine voor de momenten dat ik bijna toe ga geven
Die gevoelen houd je nog wel ff staat geen tijd voor

Joopiejo

Bewuste gebruiker
Na een maand is de geest grotendeels hersteld is mijn ervaring, na twee maanden helemaal de oude. Alleen er dan van afblijven. Als je echt wil kan het. Onthoudt goed de redenen waarom je wilt stoppen. Rustig in hoofd worden, add alleen maar mogelijke excuses, niet naar luisteren.

Succes!

StevieB

Newbie
Ik heb via de huisarts 4 x 15mg per dag baklofen dat haalt de scherpe randen eraf
hallo Liefhebbertje, ik vind het onderzoek over baklofen erg interessant, maar mijn arts kan het niet ondertekenen. met welke dokter werk je samen?

Bovenaan