Cocaine wordt heel nat

Beste mensen,

ik haal af en toe met vrienden wel is een paar gram, en soms gooien we er lidocaine (wat we voor een euro extra erbij krijgen) bij de coke, alleen na een tijdje word ie heel nat en kleft het aan elkaar, het vocht ruikt heel sterk naar de coke en smaakt er ook naar.

Wie weet wat je kan doen om het weer in poedervorm te krijgen?

Dank u

360owns

Newbie
zulke coke heb ik wel eens gezien, ik raad je aan (natuurlijk) minder lidocaïne er over heen te gooien.. als je het wil versnijden gebruik dan een normaal versnijdings middel zoals Inositol of mannitol, mannitol beschermt de neus licht en inositol heeft allerlij positiefe eigenschappen die zelfs goed voor je zijn. Google maar eens.. als je het wat droger wil zou je er dus 1 van die 2 versnijdings middelen er over heen kunnen gooien zien of het vocht er daar wat intrekt en zo verdunt. succes

Dit komt door de lido of het geeft een chemische reactie of er zit een soort bindmiddel in de lido.
mijn advies gebruik die lido niet, kijk wat het doet . bij mij ging hij sneller nat worden als ik hem in me zak deed..je kan hem versnijden tot je geen coke meer over heb. maar het blijft na een tijdje weer nat worden.
ik heb echt alles geprobeerd om hem weer normaal te krijgen gaat je niet lukken

ricky

Belezen gebruiker
Het laatste wat je erop gooit is lidocaine. ALS er nog een reden voor is doen ze dat om het te laten verdoven en dat doet goed spul van zichzelf al. Dus gooi er indd inositol of manitol op om het snuifbaar en naar eigen smaak te versnijden

Joopiejo

Bewuste gebruiker
ja of niet versnijden, gewoon wat kleinere lijntjes pakken.. Tenzij je niet alles zelf opsnuift :wink: dan idd wat boven mij al gezegd is. Weer in poedervorm krijgen is me nooit gelukt, in de magnetron helpt ook niet, wordt alleen erger dan.

Bovenaan