Cocaine + xtc

Weednator

Bewuste gebruiker
Ik heb een vraagje ivm cocaine + xtc.

Heb al wat zitten searchen maar ben niet tot het juiste antwoord gekomen.

Ik heb gelezen dat als je eerst coke snuift en daarna Xtc neemt , de pil niet zal werken hoe ze moet werken.

Nu ben ik van plan om volgende week nademiddag coke te nemen en 's avonds xtc. Hoeveelheid coke wrs een halve gram , als ik dan na de coke +- 2 uurtjes ofzoiets wacht en dan m'n eerste pil neem , zal het effect dan wel zijn zoals het zou moeten zijn of neemt de coke het effect nog altijd weg ?

Delirium

Badass junkie
Ik denk dat vooral de rush van de sos je nuchter maakt en de pil dus onderdrukt. Gewoon proberen dus, er niks foutgaan :P

Weednator

Bewuste gebruiker
ik ben niet bang dat er iets fout gaat gaan :grin: . Het zou gewoon zonde zijn als m'n pillen niet naar behoren werken, kan ik beter wat meer coke nemen ...

SperSIZEboon

Badass junkie
mijn ervaring is dat als je eerst coke snuift en dan later een pilletje neemt dat die pil idd veel minder goed werkt

El Retro

Wijs gebruiker
Je pillen zullen idd niet naar behoren werken als je snamiddags al gaat snuiven. Ik veronderstel dat het op Summerfestival is? Dan kan je beter namiddag rustig aan doen, savonds je pillen nemen en uitbollen met coke.

Ale, das mijn advies.

El Retro

Wijs gebruiker
Gewoon rustig inkomen he. Je moet toch niet direct scheef staan? Ik heb dat op Q-base dit jaar ook gedaan. Namiddag nuchter en tegen 19.00 begonnen met speed en pilletjes.

Summerfestival-ganger?

Maakt nou niet direct uit, gewoon ff uit interesse :P

Maar net zoals "El Retro" aanhaalt er best rustig inkomen...'sook mijn tip! Bij mij is het ook een kwestie van niet op klaarlichte dag tussen gans de bende al te liggen spacen ed. meer...tenzij je natuurlijk direct gekend wilt zijn! Self-advertisement... dan ga je je gang maar :grin:
Zult dan gans de avond ook klanten hebben...en tja, klanten brengen security...

Maar have fun en laat zeker een seintje hoe je het nou gedaan hebt en hoe 'tje bevallen is :wave:

:beer:

fc

Experimenterende gebruiker
Biostudentje zei:
Summerfestival-ganger?

Maakt nou niet direct uit, gewoon ff uit interesse :P

Maar net zoals "El Retro" aanhaalt er best rustig inkomen...'sook mijn tip! Bij mij is het ook een kwestie van niet op klaarlichte dag tussen gans de bende al te liggen spacen ed. meer...tenzij je natuurlijk direct gekend wilt zijn! Self-advertisement... dan ga je je gang maar :grin:

Maar have fun en laat zeker een seintje hoe je het nou gedaan hebt en hoe 'tje bevallen is :wave:

:beer:
xtc zal niet werken als je coke snuift ik ben een fervent coke snuiver 5gr min per week en was verleden week overgegaan op xtc wegens te pijne neus maar xtc doet niks meer voor mij

Carlitos

Badass junkie
Hmm heb je geen goede pillen denk ik.
Bij mij werkte het anders wel gewoon, ook in combinatie.

Had alleen wel iets van 3 pillen.

El Retro

Wijs gebruiker
Bij mij werkte de pillen ook niet naar behoren dan. Het is gewoon fout om eerst coke te nemen en dan pillen. Als je pillen zijn uitgewerkt en je coke is op... Dan is het ook gedaan he.

Biostudentje schreef:

Summerfestival-ganger?

Maakt nou niet direct uit, gewoon ff uit interesse

Maar net zoals "El Retro" aanhaalt er best rustig inkomen...'sook mijn tip! Bij mij is het ook een kwestie van niet op klaarlichte dag tussen gans de bende al te liggen spacen ed. meer...tenzij je natuurlijk direct gekend wilt zijn! Self-advertisement... dan ga je je gang maar

Maar have fun en laat zeker een seintje hoe je het nou gedaan hebt en hoe 'tje bevallen is

fc
xtc zal niet werken als je coke snuift ik ben een fervent coke snuiver 5gr min per week en was verleden week overgegaan op xtc wegens te pijne neus maar xtc doet niks meer voor mij

Daarom dat ik nou juist graag wil weten wat hij gaat doen en wat het resultaat is! Nergens heb ik hem aangeraden eerst dit of dan dat te doen...heb hem gewoon vertelt dat hij er best rustig in kan komen! Haast en spoed is zelden goed...met alles...vooral met drugs (remember mijn eerst spacecake :cry: )

Mijn "coke-doop" komt er immers binnen een kleine maand aan :P
Is voor me nummer 10 qua drugs dan...daarom mag het ditmaal is iets prijziger zijn :rolleyes:
Hopelijk komt er tijdens de aankomende feestjes geen verrassende nummer tien...daar heb je vrienden voor :wink:

Weednator

Bewuste gebruiker
Ik was van plan om eerst de coke te nemen en dan xtc omdat ik van coke gewoon goed in de stemming kom. Aangezien het af te raden is om eerst coke en dan xtc te doen ga ik het maar laten.
Ik ga dan maar ipv een half grammetje maar een hele gram halen en geen xtc.

In principe zou ik eerst met xtc kunnen beginne maar als ik eenmaal een pilletje opheb wil ik er altijd maar meer en ga ik op het einde van de avond te scheef staan om nog coke te snuiven zodus ...

coke + xtc hou ik dan wel voor een andere keer :)

Supervlieg

Wijs gebruiker
Met pinksteren bij gebrek aan beter aan de sos gegaan.. In club poema toch pillen weten te regelen en moet zeggen dat ik toch echt wel uit mn pan knalde.. maar denk dat de verhouding coke(halfgram) met pillen (4x 140mg mdma, achteraf getest) dan ook wel anders lag.

Giga geluk gehad met die snoepjes, kostten me wel 5eu per stuk, maar lijkt me normale straatprijs

Carlitos

Badass junkie
El Retro zei:
^ Je XTC werkt niet zoals hij moet werken. Amen en uit.

Maar diegene die boven mij poste had wel ''iets'' moeten voelen ondanks de coke hoor..

Maar het zal wel niet naar behoren werken,kan er niet echt over oordelen omdat ik er 3 had.

Oiii

Weednator

Bewuste gebruiker
Supervlieg zei:
Met pinksteren bij gebrek aan beter aan de sos gegaan.. In club poema toch pillen weten te regelen en moet zeggen dat ik toch echt wel uit mn pan knalde.. maar denk dat de verhouding coke(halfgram) met pillen (4x 140mg mdma, achteraf getest) dan ook wel anders lag.

Giga geluk gehad met die snoepjes, kostten me wel 5eu per stuk, maar lijkt me normale straatprijs

Lijkt me logisch dat , als je sterke pillen hebt je wel iets gaat voelen.

5€ / stuk ( van een vreemde ? ). Hier kost 1 pil = 3€
Mag je van geluk spreken dat ze 140mg waren :grin: .

Supervlieg

Wijs gebruiker
Het was mijn beste xtc ervaring ooit, ik heb de halve avond gezeten en genoten en hallicuneerde me de pleuris, me laatste om 8u sochtends gedropt toen k naar huis ging en ik knalde hem de pan uit. zon 3km naar huis gelopen met de oogjes gesloten en de kin naar voren :grin:

Maar moet idd zeggen dat t wel lang duurde voordat het love gevoel er was, en deze was ook minder dan dat het werkelijk zou moeten zijn gezien de hoeveelheid mdma. Maar toch heeft het me geen moment gehinderd.

Wat ik trouwens wel ff wil zeggen is dat je coke geldverspilling is in combinatie met X aangezien het coke gevoel compleet verdwijnt en onderdoet voor het mdma gevoel :wink:

Supervlieg

Wijs gebruiker
Weednator zei:
Supervlieg zei:

Lijkt me logisch dat , als je sterke pillen hebt je wel iets gaat voelen.

5€ / stuk ( van een vreemde ? ). Hier kost 1 pil = 3€
Mag je van geluk spreken dat ze 140mg waren :grin: .
Was geen vreemde, heb er overigens 2 gekregen en 2 betaald.. Maar voor de onbekenden idd 5 eu

En het kan aan mij liggen maar 5eu straatprijs is normaal en zou t vreemd vinden als ze in Belgie goedkoper zijn gezien t gedoogbeleid in NL. Trouwens kan best zijn want meen me iets te herinneren dat de productie zich begint te verplaatsen naar andere landen gezien de amfetamine-winning daaro... Weet niet precies :P

Valentijntje

Bewuste gebruiker
Je kan beter eerst een pil nemen en als die uitwerkt strak staan van sos. Zo doe ik het ook wel eens.. heb je ook geen last van een xtc kater die dag erna!

Spy-gisch

Experimenterende gebruiker
Valentijntje zei:
Je kan beter eerst een pil nemen en als die uitwerkt strak staan van sos. Zo doe ik het ook wel eens.. heb je ook geen last van een xtc kater die dag erna!

Dat is handig, geen kater als je ene lijntje neemt achteraf :wave:

Valentijntje schreef:

Psy-gisch schreef:
Dat is handig, geen kater als je ene lijntje neemt achteraf

De kunst om het bij één lijntje te houden :grin: Of de ijdele hoop...

Mijzelf

Newbie
Ik lees nu hier dat er al eenzelfde topic is. Excuses!

Ofwel in een notendop:
Als ik smorgens een flinke lijn naar binnen leg, verpest het de werking van de xtc die ik smiddags neem!

kut!

Djo

Badass junkie
Ik heb een paar keer mdma en coke samen genomen en ik moet zeggen het is een prima combi! :hearteyes:

thunder-droopy

Belezen gebruiker
idd de werking van xtc wordt echt minder na het gebruik van een lijntje!
ikzelf gebruik als ik xtc gebruik geen coke, ik heb dat een keer geprobeerd en het resultaat was dat de pillen op waren de coke op de stuff op en ik nog redelijk nuchter achter me burotje zat! :confused:
dus, advies: houd eht bij een soort hard-drug en neem eventueel een jointje erbij, genieten!!!! :stoned: :smoke:

Serenity

Badass junkie
Ik had savonds een paar puntjes coke genomen, en een 3 kwartier later een halve pil, hier voelde ik helemaal niks van, maar later een halfje bijgenomen en toen werd ik goed vaag. Dat is mijn ervaring. Coke onderdruk het wel. :)

Jan janssen

Bewuste gebruiker
mijn pilletje werkt eigenlijk altijd wel :) alleen met coke soms wat minder... maar t is zo lekker om na een pilletje sos te snuiven :mrgreen: :hearteyes:

Bovenaan