cocaine zonder alcohol

jeffre3y

Newbie
Ik zeg eerlijk dat ik niet veel zelf vertrouwen heb. bij het uitgaan wordt ik ook altijd pas wat losser op het moment dat ik flink wat alcohol. ket en coke op heb.

nu ga ik bij het uitgaan stoppen met coke omdat ik er niet gezelliger van wordt.

maar omdat ik nu aan het droog trainen ben wil ik ook geen alcohol meer drinken. puur alleen coke en light frisdrank

denken jullie dat ik op die manier ook dat lossere gevoel ga bereiken?

en toevalig een fitnisser die een alcoholische drank weet die tijdens het droogtrainen ook mogelijk is?

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Droog trainen? Wasda?

Waarom geen alcohol en wel cola?

Als ik jou was zou ik trouwens iets doen aan dat gebrek aan zelfvertrouwen. Daar kun je gewoon aan werken hoor.

Sofia87

Gast
Dus toch cocaïne?
Ik begrijp jouw vraag ook niet helemaal? Wil je nu wel of niet cocaïne blijven gebruiken? Je spreekt jezelf enkele keren tegen.

Een paar bedenkingen:
1. Cocaïne combineren met alcohol = op termijn vragen om problemen. Cocaïne legt associaties in je hersenen, waardoor je na een tijdje geen alcohol meer kan drinken zonder trek in coke te hebben. Daarnaast vind ik het gewoon zonde om cocaïne te combineren met alcohol. Dan bereik je nooit het beste effect. Ik gebruik het dan ook altijd puur;
2. Cocaïne (en andere drugs) gebruiken om je zelfvertrouwen op te krikken (of om problemen in het algemeen aan te pakken, vergeten, verdoven, ...) is de deur naar verslaving openzetten. Ik volg @acht.zes dan ook in zijn reactie. Pak je gebrek aan zelfvertrouwen aan bij de wortels en werk eraan!

Laatst bewerkt:

jeffre3y

Newbie
droogtrainen is afvallen.

daarom geen bier. maar cola zero om geen calorieën binnen te krijgen.
geen keta omdat ik daar niet gezelliger van wordt.
maar wel coke om ik helemaal nuchter blijven niet zie zitten

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@jeffre3y
Heb er even op gegoogled maar droogtrainen is dus spiermassa kweken zonder het gebruikelijke opslaan van vet. Heeft dus niks met afvallen te maken. Nou ja, je kan alleen droog trainen als je een heel laag vetpercentage hebt, dus je moet er eerst voor afvallen.

Ik vind coke zonder alcohol al helemaal geen reet aan. Het is juist de combinatie die me gezellig maakt.

Laatst bewerkt:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
nu ga ik bij het uitgaan stoppen met coke omdat ik er niet gezelliger van wordt.

geen alcohol meer drinken. puur alleen coke en light frisdrank

Je spreekt jezelf tegen. Zie boven.

Drugs en drank zijn als je goed wil trainen eigenlijk uit den boze natuurlijk, dat weet je vast wel.
En alcohol is alcohol. Maakt niet uit of je dat in Whisky, bier, wijn of wat ook drinkt.

Laatst bewerkt:

8️⃣6️⃣

Badass junkie
1. Cocaïne combineren met alcohol = op termijn vragen om problemen. Cocaïne legt associaties in je hersenen, waardoor je na een tijdje geen alcohol meer kan drinken zonder trek in coke te hebben. Daarnaast vind ik het gewoon zonde om cocaïne te combineren met alcohol. Dan bereik je nooit het beste effect. Ik gebruik het dan ook altijd puur;

Ja, ik ken het van vrienden. Bewust zonder coke op stap gaan, en dan na een pilsje of 5 toch zo'n brenger bellen die standaard uiterst slechte kwaliteit levert.

Maar bij mij is die link nooit gelegd in mijn hersenen, want ik drink vaak bier en gebruik zelden coke.

Verder vind ik de combinatie interessanter dan alleen coke.

jeffre3y

Newbie
Je spreekt jezelf tegen. Zie boven.

Drugs en drank zijn als je goed wil trainen eigenlijk uit den boze natuurlijk, dat weet je vast wel.
En alcohol is alcohol. Maakt niet uit of je dat in Whisky, bier, wijn of wat ook drinkt.

sorry. ik zie het nu pas. ik zal het aanpassen. bedoelde: nu ga ik bij het uitgaan stoppen met keta!

jeffre3y

Newbie
@jeffre3y
Heb er even op gegoogled maar droogtrainen is dus spiermassa kweken zonder het gebruikelijke opslaan van vet. Heeft dus niks met afvallen te maken. Nou ja, je kan alleen droog trainen als je een heel laag vetpercentage hebt, dus je moet er eerst voor afvallen.

Ik vind coke zonder alcohol al helemaal geen reet aan. Het is juist de combinatie die me gezellig maakt.

klopt niet helemaal. eerst bouw je spieren op. daarbij eet je een bepaald aantal eiwitten, vetten, koolhydraten om de spieren op te kunnen bouwen. vervolgens in het voorjaar ga je droogtrainen. dat is zoveel mogelijk vet verbranden. maar ook zo weinig mogelijk spieren te verliezen zodat je er goed uit ziet voor de zomer.

Freeway

Experimenterende gebruiker
Gebruik van coke (en de meeste andere stimulanten) zorgt voor een sterke verhoging van het stresshormoon, cortisol. Dit zorgt er op zijn beurt weer voor dat het opbouwen van spieren een stuk moeilijker gaat. In sommige gevallen breekt het ook spierweefsel af. Zeker in combinatie met een energiearm dieet die je vaak gebruikt tijdens het droogtrainen. Nou zal een keer geen ramp zijn, maar maak er beter geen gewoonte van.

Bovenaan