cocaine

merrt

Newbie
maak geen grappen met drugs,want jou leven verandert in de HEL
geloof me ik weet waar ik over schrijf want ik heb cocaine gebruikt.
16jaar lang en alles begint [ het zal me nieks doen ]
[met een keer gebeurt nieks]
[om bij te horen]
maak je jou en van ander leven niet kapot en begin a.u.b niet aan.

davista

Newbie
Begin eerst met het leren van A.B.N dan vertel je hier wat je over drugs vind. :rolleyes:
Drugs is Grappig Hahahaha... :openmouth:

TaRiE

Newbie
Hier worden geen grappen gemaakt met of over drugs.Hier word serieus over alles gepraat.Idd,leer eerst goed nederlands schrijven en kom dan noges terug als je iets zinnigs te vertellen hebt.
Het is experimenteren en niet exprementeren :P

ukipuki

Experimenterende gebruiker
merrt zei:
maak geen grappen met drugs,want jou leven verandert in de HEL
geloof me ik weet waar ik over schrijf want ik heb cocaine gebruikt.
16jaar lang en alles begint [ het zal me nieks doen ]
[met een keer gebeurt nieks]
[om bij te horen]
maak je jou en van ander leven niet kapot en begin a.u.b niet aan.

Het is wel de bedoeling dat je wel weet wanneer je moet stoppen en dat je niet verslaaft wordt er aan, maar tja das inderdaad wel snel gezegt he!
Eerst een pillentje en zeg alleen in het weekend en alleen maar pillentjes, dan lijntje, en zo gaat snel door met het uit proberen van drugs... Ik ben al vanaf mijn 13 dingen aan het uit proberen maar tegen woordig blijf ik zo wat bij het zelfde speed en ghb. maar je zegt dat je 16 jaar aan de sos hebt gehangen waarom als je zo lang gebruikt stoppen?

merrt

Newbie
volgens mij zijn er nog steeds simpele mensen die simpel over
drugs denken en dat vind ik jammer

merrt

Newbie
TARIE ik geef hier geen ned taalles maar ik probeer mensen te helpen.
Want in de jaren dat ik heb gebruikt heb ik best wel dingen meegemaakt
waar jij met jou verstand niet bij kan

Bal0n

Badass junkie
Merrt, dat drugs jouw leven kapot hebben gemaakt wil nog niet zeggen dat drugs ook het leven van andere personen kapot maakt. Het ligt helemaal aan de persoon..

Mac...

Badass junkie
Volgens mij ben je wat laat om mensen op dit forum te waarschuwen dat ze geen drugs moeten gebruiken

jaja

Bewuste gebruiker
Mert, ik meen te begrijpen wat de streking is van je posts.
Dat je daarbij zo badinerend wordt benaderd op grond van enkele taalfouten is ronduit arrogant.
Velen op dit Forum schijnen zicg niet te realiseren dat zij zich op zeer glad ijs begeven.
Ik begrijp dat jij inmiddels al enige ervaring hebt opgedaan...

Groente.

:smoke:

oane

Experimenterende gebruiker
psies dat je op je nederlands word afgerekend slaat echt nergens op! en alle drugs hebben zo hun positieve en negatieve kanten, maar het is aan de gebruiker om te zien of hij de positieve of de negatieve kanten belangrijker vind!

GabberFreak17

Belezen gebruiker
hallo.. mert ik kan j bezorgtheid begrijpen... bij mij is het dan speed die de rol speelt... zit zelf ook erg in de knup..kan me nu een leven zonder het niet voorstellen..allemaal heel vervelend mja...

cocain vind k kwa kosten echt achterlijk..daar ga j kapot aan vind k..mja laterSS

Bovenaan