Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!
goede beslissing en proficiat met je clean zijn ! volhoudeEckster C zei:danks allemaal voor de goede en bezorgde reacties zal die datura dan maar achterwege laten en ben nu trouwens al 3 weken clean :d
frapannn zei:Experimenteren met deze planten is echter bijzonder gevaarlijk. Het verschil in hoeveelheid benodigd voor het hallucinerende effect en een dodelijke dosis is bijzonder klein, namelijk tussen 0,2 en 0,4%. Voor scopolamine ligt de grenswaarde voor een dodelijk effect reeds op 50mg. Zelfs geringere hoeveelheden kunnen door ademhalingsproblemen tot de dood leiden.

J0rrit zei:Is er een grote kans eigenlijk om van tripmiddelen enen psychose te krijgen? Ik heb hier namelijk best angst voor maar goed wil wel nog af en toe eens trippen eigenlijk!
Heb verder niks van psychische probelemen mentaal 100 % en gewoon geen grote problemen enzo, als dat er iets toe doet dan?
Echt? ik woon ook niet ver van Melle x).temmy zei:leuk om te lezen, moet lukken dat ik zowat naast melle woonover welk centrum gaat het? steveliet, caritas,...?
gezellige boel daar als ik dit zo lees :P
in melle is idd heel wat te verkrijgen![]()
![]()