• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Cocktail report LIVE from the afkickcentrum

frapannn

Bewuste gebruiker
Experimenteren met deze planten is echter bijzonder gevaarlijk. Het verschil in hoeveelheid benodigd voor het hallucinerende effect en een dodelijke dosis is bijzonder klein, namelijk tussen 0,2 en 0,4%. Voor scopolamine ligt de grenswaarde voor een dodelijk effect reeds op 50mg. Zelfs geringere hoeveelheden kunnen door ademhalingsproblemen tot de dood leiden.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Datura

Pepnoize

Belezen gebruiker
Eckster C zei:
danks allemaal voor de goede en bezorgde reacties zal die datura dan maar achterwege laten en ben nu trouwens al 3 weken clean :d
goede beslissing en proficiat met je clean zijn ! volhoude :wink:

sjaartrol

Bewuste gebruiker
frapannn zei:
Experimenteren met deze planten is echter bijzonder gevaarlijk. Het verschil in hoeveelheid benodigd voor het hallucinerende effect en een dodelijke dosis is bijzonder klein, namelijk tussen 0,2 en 0,4%. Voor scopolamine ligt de grenswaarde voor een dodelijk effect reeds op 50mg. Zelfs geringere hoeveelheden kunnen door ademhalingsproblemen tot de dood leiden.

en je kan ook heel moeilijk inschatten hoeveel van die stof er per zaadje zit, wat het dan nog veel gevaarlijker maakt...

je kan trouwens ook pure atropine kopen in de vorm van oogdruppels (Atropine Oogdruppels FNA , Atropine Minims® ) maar is wel enkel op doktersrecept...
is wel makkelijker doseerbaar op die manier, maar ik zou het toch nog niet proebere hoor, het is en blijft waanzin...

hypersnap

Bewuste gebruiker
Het deed goed om je vandaag nog eens weer te zien en moet zeggen dat je er goed uitzag :) Volhouden met clean blijven en het lukt je wel! Veel geluk en in het vervolg je moop niet naar de zak rijden als je achter me rijdt :wink:

Doodkapje

Wijs gebruiker
voor jou heb ik welgeteld één tip niet meer niet minder en omdat je het allemaal blijkt te weten zal ik je stimuleren in plaats van te zeggen dat je het (die geweldige cocktails) niet meer moet nemen :

LOOSE YOURSELF! (en voor jou familie en vrienden : VEEL STERKTE)

Plimu

Bewuste gebruiker
gewoon een kereltje van 12, wat aandacht nodig heeft :P

nou

alstjeblieft, stop nou maar met het vervuilen van deze maatschappij en het verspillen van ons zuur verdiende belanstings deel aan jou medicijnen

peace

J0rrit

Badass junkie
Is er een grote kans eigenlijk om van tripmiddelen enen psychose te krijgen? Ik heb hier namelijk best angst voor maar goed wil wel nog af en toe eens trippen eigenlijk!

Heb verder niks van psychische probelemen mentaal 100 % en gewoon geen grote problemen enzo, als dat er iets toe doet dan?

Mindgamer

Badass junkie
Zeg Eckster; wist je nog, dat je zo blij was; dat je met een meisje had gezoend? Destijds met dat ghb topic? Ken je dat lekkere gevoel in je buik? Liefde? Het houden van? Dat kan je wel weer bereiken, zolang jij maar aan jezelf blijft werken. Je verneukt jezelf, omdat je toekomst perspectief; vast is verneukt. Ik gok maar wat, maar je bent niet goed bezig. Geef om jezelf man....

O/T: dit report: doet me denken; aan iemand die om hulp schreeuwt...

Plimu

Bewuste gebruiker
J0rrit zei:
Is er een grote kans eigenlijk om van tripmiddelen enen psychose te krijgen? Ik heb hier namelijk best angst voor maar goed wil wel nog af en toe eens trippen eigenlijk!

Heb verder niks van psychische probelemen mentaal 100 % en gewoon geen grote problemen enzo, als dat er iets toe doet dan?

ligt aan setting, en state of mind, ik was er ook erg bang voor, maar tijdens mijn lsd trip bande ik alle psychisch slechte dingen van mijn ziel af

3970

Wijs gebruiker
Ik weet niet wat diegene hebben gebruikt die dit een leuk report vinden..Ik vind het de naam trip report niet waardig, en ik denk dat de schrijver en de maatschappij beter af is met een od van één of andere drug waardoor hij vredig inslaapt.....Zie dat laatste maar als een sarcastische grap ofzo.

Hemi

L

Lid 6909

Gast
haha ja wat een domme debiel die topic starter, ook geen wonder dat hij psychotisch is!! :grin:

BacingsPen

Badass junkie
nounounou, iemand die terecht komt waar hij nu zit op zo'n jonge leeftijd, zit daar niet voor niets eh. Dat moet je eerder zn ouders aanrekenen lijkt me...

Re:

temmy zei:
leuk om te lezen, moet lukken dat ik zowat naast melle woon :grin: over welk centrum gaat het? steveliet, caritas,...?
gezellige boel daar als ik dit zo lees :P
in melle is idd heel wat te verkrijgen :mrgreen: :stoned:
Echt? ik woon ook niet ver van Melle x).
goed om te weten, haha !

Xblister

Experimenterende gebruiker
Allemaal wel leuk een aardig, maar toch ook wel schokkend. dat dit kan in een afkickkliniek

Bovenaan