Het begon allemaal op een vroege middag in pscychiatrisch afkickcentrum te Melle (naast Gent) ,we hadden juist gegetenen op het terras zie ik mijn goede doper vriend aan komen . Ik begroet hem en we besluiten een bezoekje te brengen aan de andere dopers op de gesloten afdelingzo gezegd zo gedaan . Eens we aan gekomen zijn bij de ruit van de gesloten afdeling begroeten we de dopers
en zij vragen aan ons een dienst nl. Whisky Scotch te gaan halen in Melle City
we maken onszelf een deal en vertrekken naar de bus up to Melle . Eens aangekomen , (ja schrijft lekker vlot onder invloed van Speed)gaan we de booze halen hier is ons boodschappenlijstje:
-3 halve L's Bier
-2 Eristoff Flasch red met vodka
-1 Fles Bayleys
-1 Fles Scotch
Hierna gaan we terug naar de bushalte terplekke drinken we alles op ,behalve de Scotch, Wij al gelanceerd .Plots zagen we een Mellense gabber op een fiets die ons voorbij rijdt we stoppen hem en vragen of hij niet aan X kan geraken ? Waarop hij antwoord X niet direct maar wel speed hier om de hoek wij juichen en geven de gast 8 euro
. We nemen nog een paar teugen van onze booze de alcohol benint al goed te werken . En daar is hij terug betrouwbare kerel wa dat we zeggen thx mate en we zijn weg naar het station kotje instaleren ons daar we doen open en het was 0.7 dat hij ons gegeven had best wel goed en het was natte en verse speed hij zei ook nog dat het dikke marchandies was , wij content ik maak een bommetje van 0.55 en mijn andere doper vriend neemt 0.15 ik slik bommetje dan hij .Wij dus juichen dat we Spoj hadden & Booze .Wij dus bus al gemist te voet mogen terugkomen was een kwartiertje wandelen onderweg begonden we al wat zweterig te worden en nog twee minuutjes stappen waren we er wij dus Scotch gaan afleveren. En toen moesten we elk door naar onze eigen afdeling die liggen namelijk alletwee naast elkaar we waren al 40 minuten te laat dus achterdocht bij de verpleging ik belde aan en ze deed de deur open en zei meteen in een potje pissen ,ik fucking hard aant stressen (want als ze je op harddrugs snappen kan je drie weekends binnen blijven)maar goed ik zeg tegen haar ik moet nou nog niet meteen plassen zal over een kwartiertje wel lukken ,ik dus naar Vriend MR.Clean : "Kun jij even een plasje plegen voor mij hij zegt OKeej en klaar is kees dus ik met zijn pis in mijn potje gedaan Problem 1 solved ik dus dolgelukkig van dat incident en van de amphetamine
de rest van de avond goed gespacet en goed gegaan ik met muziek in mij oren D'n'B overal aant dansen
op de tafels in de rookzaal twas echt dikke snelle speed daarna bad genomen met MP3 in m'n oren zalig onder de speed een bad pakken echt een aanrader na het bad ga ik mijn anti-psychotica medicament halen (Solian 200) en dan nog lekker gespacet met evenwichtsstoornissen
was echt top kwaliteit die speed heb nog tonnen sigaretten gerookt en uiteraard kon ik niet slapen en ben ik twee themesta's gaan vragen om te kunne slapen
gekregen daarna ben ik effe in mijn bed gaan trippen goed gaan op muziek en kon niet slapen ben om 4 uur opgestaan en toen begon ik te hallucineren ik snap het ook niet ik nam nog een bad en zag ellerlei patronen en gezichten in de tegels en een boot perfect gedetaileerd kwam recht voor mijn ogen en zo van die maffe shit en nu ishet 8 uur en zit ik nog te hallucineren ben nog wa aant verder genieten van het roes effect van Spoj ,2temesta's en alcohol
THE END
Cya
More cocktail reports coming soon ...
Ketamine + Weed
Alice + Booze + Weed
MDA +Speed + Weed + Booze
DMT + Paddo's + Weed
Datura Seeds + Weed
GHB + Weed
ohja en dan ook nog Mescaline + Booze + Weed + Alice
komt er allemaal binnenkort aan
See you soon
-3 halve L's Bier
-2 Eristoff Flasch red met vodka
-1 Fles Bayleys
-1 Fles Scotch
Hierna gaan we terug naar de bushalte terplekke drinken we alles op ,behalve de Scotch, Wij al gelanceerd .Plots zagen we een Mellense gabber op een fiets die ons voorbij rijdt we stoppen hem en vragen of hij niet aan X kan geraken ? Waarop hij antwoord X niet direct maar wel speed hier om de hoek wij juichen en geven de gast 8 euro
THE END
Cya
More cocktail reports coming soon ...
Ketamine + Weed
Alice + Booze + Weed
MDA +Speed + Weed + Booze
DMT + Paddo's + Weed
Datura Seeds + Weed
GHB + Weed
ohja en dan ook nog Mescaline + Booze + Weed + Alice
komt er allemaal binnenkort aan
See you soon