• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Cocktail report LIVE from the afkickcentrum

Eckster C

Bewuste gebruiker
Het begon allemaal op een vroege middag in pscychiatrisch afkickcentrum te Melle (naast Gent) ,we hadden juist gegetenen op het terras zie ik mijn goede doper vriend aan komen . Ik begroet hem en we besluiten een bezoekje te brengen aan de andere dopers op de gesloten afdelingzo gezegd zo gedaan . Eens we aan gekomen zijn bij de ruit van de gesloten afdeling begroeten we de dopers :) en zij vragen aan ons een dienst nl. Whisky Scotch te gaan halen in Melle City :grin: we maken onszelf een deal en vertrekken naar de bus up to Melle . Eens aangekomen , (ja schrijft lekker vlot onder invloed van Speed)gaan we de booze halen hier is ons boodschappenlijstje:
-3 halve L's Bier
-2 Eristoff Flasch red met vodka
-1 Fles Bayleys
-1 Fles Scotch
Hierna gaan we terug naar de bushalte terplekke drinken we alles op ,behalve de Scotch, Wij al gelanceerd .Plots zagen we een Mellense gabber op een fiets die ons voorbij rijdt we stoppen hem en vragen of hij niet aan X kan geraken ? Waarop hij antwoord X niet direct maar wel speed hier om de hoek wij juichen en geven de gast 8 euro :flushed: . We nemen nog een paar teugen van onze booze de alcohol benint al goed te werken . En daar is hij terug betrouwbare kerel wa dat we zeggen thx mate en we zijn weg naar het station kotje instaleren ons daar we doen open en het was 0.7 dat hij ons gegeven had best wel goed en het was natte en verse speed hij zei ook nog dat het dikke marchandies was , wij content ik maak een bommetje van 0.55 en mijn andere doper vriend neemt 0.15 ik slik bommetje dan hij .Wij dus juichen dat we Spoj hadden & Booze .Wij dus bus al gemist te voet mogen terugkomen was een kwartiertje wandelen onderweg begonden we al wat zweterig te worden en nog twee minuutjes stappen waren we er wij dus Scotch gaan afleveren. En toen moesten we elk door naar onze eigen afdeling die liggen namelijk alletwee naast elkaar we waren al 40 minuten te laat dus achterdocht bij de verpleging ik belde aan en ze deed de deur open en zei meteen in een potje pissen ,ik fucking hard aant stressen (want als ze je op harddrugs snappen kan je drie weekends binnen blijven)maar goed ik zeg tegen haar ik moet nou nog niet meteen plassen zal over een kwartiertje wel lukken ,ik dus naar Vriend MR.Clean : "Kun jij even een plasje plegen voor mij hij zegt OKeej en klaar is kees dus ik met zijn pis in mijn potje gedaan Problem 1 solved ik dus dolgelukkig van dat incident en van de amphetamine :sunglasses: de rest van de avond goed gespacet en goed gegaan ik met muziek in mij oren D'n'B overal aant dansen :) op de tafels in de rookzaal twas echt dikke snelle speed daarna bad genomen met MP3 in m'n oren zalig onder de speed een bad pakken echt een aanrader na het bad ga ik mijn anti-psychotica medicament halen (Solian 200) en dan nog lekker gespacet met evenwichtsstoornissen :tongueout: was echt top kwaliteit die speed heb nog tonnen sigaretten gerookt en uiteraard kon ik niet slapen en ben ik twee themesta's gaan vragen om te kunne slapen :wink: gekregen daarna ben ik effe in mijn bed gaan trippen goed gaan op muziek en kon niet slapen ben om 4 uur opgestaan en toen begon ik te hallucineren ik snap het ook niet ik nam nog een bad en zag ellerlei patronen en gezichten in de tegels en een boot perfect gedetaileerd kwam recht voor mijn ogen en zo van die maffe shit en nu ishet 8 uur en zit ik nog te hallucineren ben nog wa aant verder genieten van het roes effect van Spoj ,2temesta's en alcohol

THE END :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Cya

More cocktail reports coming soon ...

Ketamine + Weed
Alice + Booze + Weed
MDA +Speed + Weed + Booze
DMT + Paddo's + Weed
Datura Seeds + Weed
GHB + Weed
ohja en dan ook nog Mescaline + Booze + Weed + Alice

komt er allemaal binnenkort aan

See you soon

pepito

Bewuste gebruiker
Nee hoor ik ben niet verslaafd, ik zit voor mijn plezier in een verslavingskliniek :mrgreen: yeah, right! is ook echt een leuke plek om te zijn...............

Eckster C

Bewuste gebruiker
Het is niet echt een afkickcentrum het is een psychiatrisch centrum heb ook psychose gehad en shit like that so stfu now geef eerder wat commentaar op het reportje in plaats van off topic te gaan

FlipMeister

Bewuste gebruiker
Een psychose gehad?
De dikgedrukte zijn dan zowieso veels te gevaarlijk...

Ketamine + Weed
Alice + Booze + Weed
MDA +Speed + Weed + Booze
DMT + Paddo's + Weed
Datura Seeds + Weed
GHB + Weed

Geen commentaar?
Je zet et op een forum neer dan krijg je commentaar....

EDIT: Ik kijk al uit naar die datura met wiet en MDA spat weed en drank :wave:

Eckster C

Bewuste gebruiker
wordt lekker flippen eh en heb nu goede medicatie die psychose tegenhoudt dus geen zorgen heb na die psychose zoveel dope gebruikt en ik kreeg er nog geen dus.. :sunglasses: Flashen maar

pepito

Bewuste gebruiker
Tsja, is al gezegt: forum=commentaar........ maar goed, mbt je andere posts: een psychiatrisch centrum is van dezelfde orde. Drank en drugs als zelfmedicatie zijn een bekend verschijnsel. Maar bij latent gevaar van psychoses brengen die een zeker risico met zich mee.
Als je stabiliteit zoekt dan lijkt mij jouw huidige insteek (gebruiken, yeah!!!) in ieder geval niet de juiste. Maar anyhow: Njoy, take care!

Eckster C

Bewuste gebruiker
pepito zei:
Tsja, is al gezegt: forum=commentaar........ maar goed, mbt je andere posts: een psychiatrisch centrum is van dezelfde orde. Drank en drugs als zelfmedicatie zijn een bekend verschijnsel. Maar bij latent gevaar van psychoses brengen die een zeker risico met zich mee.
Als je stabiliteit zoekt dan lijkt mij jouw huidige insteek (gebruiken, yeah!!!) in ieder geval niet de juiste. Maar anyhow: Njoy, take care!

off topic en stop met zeuren

Psychoticoverdose

Belezen gebruiker
Hee gozer,
ik snap best dat het niet makkelijk is om commentaar te krijgen op je levenstijl, maar deze mensen bedoelen het goed.
Drugs kunnen nou eenmaal een psychose versterken, hoe goed je medicijnen ook zijn, lsd, paddo's en andere hallucinogenen kunnen makkelijk een psychose versterken. Doe dat gewoon niet, werk aan jezelf. Als je genezen bent kun je er nog genoeg van genieten, alles komt op zijn tijd wel.

Nu over het tripreport zelf: beetje chaotisch, denk ook dat het zo in je hoofd wel gegaan is naar de booze, speed en dan slaappillen of niet?

pepito

Bewuste gebruiker
:confused: off topic? Ergernis neemt aardig toe, heb je i.q. van platgereden egel soms? Het waren namelijk wel degelijk goed bedoelde reacties, ingaande op de werkelijke inhoud van je topic. maar dus niet aan jou besteed.Je drank en speed consumptie zijn namelijk weinig boeiend. Maar goed, -no hard feelings-, ga gerust je gang natuurlijk!

azgaza

Badass junkie
Inderdaad zijn die geplande tripmiddelen echt geen goed idee als je een psychose hebt gehad, je neemt dan toch echt iedere keer een veel te groot risico. Behalve dat, leuk report.

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Precies, en vooral met Datura zou ik uitkijken, daar hoor ik alleen maar slechte verhalen over, het is een delirium middel, je weet dus niet meer dat je aan het trippen bent.
En dit is niet offtopic, dit zijn gewoon meningen van mensen die je proberen te waarschuwen over combinaties die jij in je post had gezet :) Paddo's en LSD dan nog, maar echt, kijk uit met datura!

Leuk reportje verder, klinkt als een leuke dag :)

azgaza

Badass junkie
Radeon915 zei:
Precies, en vooral met Datura zou ik uitkijken, daar hoor ik alleen maar slechte verhalen over, het is een delirium middel, je weet dus niet meer dat je aan het trippen bent.
En dit is niet offtopic, dit zijn gewoon meningen van mensen die je proberen te waarschuwen over combinaties die jij in je post had gezet :) Paddo's en LSD dan nog, maar echt, kijk uit met datura!

Leuk reportje verder, klinkt als een leuke dag :)

Oh jezus hij gaat ook nog datura doen? NIET DOEN!! NIIIEEET DOOEEEN!!!

temmy

Experimenterende gebruiker
leuk om te lezen, moet lukken dat ik zowat naast melle woon :grin: over welk centrum gaat het? steveliet, caritas,...?
gezellige boel daar als ik dit zo lees :P
in melle is idd heel wat te verkrijgen :mrgreen: :stoned:

sjaartrol

Bewuste gebruiker
Eckster C zei:
...daarna ben ik effe in mijn bed gaan trippen goed gaan op muziek en kon niet slapen ben om 4 uur opgestaan en toen begon ik te hallucineren ik snap het ook niet ik nam nog een bad en zag ellerlei patronen en gezichten in de tegels en een boot perfect gedetaileerd kwam recht voor mijn ogen en zo van die maffe shit en nu ishet 8 uur en zit ik nog te hallucineren ben nog wa aant verder genieten van het roes effect van Spoj ,2temesta's en alcohol

hallucinaties van speed??? onder de vorm vn een psychose neem ik aan?

en ik zou idd oppasse me die datura (eiglik als ik u was, xou geen enkel tripmiddel neme)... zeker als ge nu al psychotisch bent moet ge nie da gaan neme of heel uw leve is gwn verneukt

azgaza

Badass junkie
Doe écht geen datura, het is een delerium middel, en het is ontzettend gevaarlijk, giftig, weinig verschil tussen trip en dood, het duurt 2-3 dagen en je weet niet wat er gebeurd. Lees de reports op erowid maar; ik ken meerdere mensen die dit hebben genomen (twee eigenlijk) en een heeft sindsdien paranoide schizofrenie en de ander heeft 2 dagen door de modder gekropen in de waan dat hij een varken was. Dus.. niet doen, echt niet doen.

bas410

Experimenterende gebruiker
sjaartrol zei:
azgaza zei:
het duurt 2-3 dagen

In het beste geval duurt het maar 2 tot 3 dagen ja, soms zijn er mense die jarenlang in die datura-waanzin leven

jarenlang? bron? als de werkzame stof op is is ie toch op? aangezien je er niet veel van kan nemen omdat je dan dood gaat lijkt me niet dat die trips jarenlang kunnen duren? :confused: (niet onaardig bedoeld btw)

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Er zwerft hier in de trip reports sectie ook nog een Datura report rond, de effecten duurden geloof ik 1 dag, en de dagen erna waren nog vreemd, met schimmen die af en toe opdoken, niet echt plezant if you ask me.

Delirium

Badass junkie
Jezus, als je niet verslaafd bent, probeer dat dan in ieder geval aan jezelf te bewijzen door een tijdje niks te gebruiken en aan jezelf te werken zolang je in die kliniek zit.

Ik zou dus sowieso even van de droga afblijven, maar hallucinogenen en delerianten lijkt me al helemaal niet goed voor je.

Soma

Bewuste gebruiker
Eckster, pas een beetje op he. Drugs en anti-psychotica gaan volgens mij niet zo goed samen. En al zeker geen speed. Ik zou niet willen dat je ma mij weer een bericht stuurt om te zeggen dat je van de drugs moet afblijven. :)

Eckster tis een tof tekstje da ge ons brengt en khoop da we er nog veel van u moge leze ik ben benieuwd naar wat er daar allemaal gebeurd in da centrum. ma kzou zegge zijt wel voorzichtig met al die mengelingskes want ge kent ni al de effecte he da verschilt bij iedereen en aangezien ge al een psychose hebt gat.

als laatste wil ik u nog raad geve als ge echt wilt flashe met ernstige gevolgen voor u lichaam dan moet ge datura pakke. het kan hele zware gevolgen hebben met zelfs de dood tot gevolg.

nog het beste ginder in melle en ik hoop snel nog iets te moge leze van u

jasper

Wijs gebruiker
leek me een chill dagje wel :beer:
wel niet zo erg slim maar ach het leven is toch saai als je voordurend op veilig speelt

hypersnap

Bewuste gebruiker
Soma zei:
Eckster, pas een beetje op he. Drugs en anti-psychotica gaan volgens mij niet zo goed samen. En al zeker geen speed. Ik zou niet willen dat je ma mij weer een bericht stuurt om te zeggen dat je van de drugs moet afblijven. :)

Hij heeft gelijk hoor, ik heb het meegelezen :) En hopelijk kom je nog is een weekendje vrij, heb eens zin om met u en soma uit te gaan :wink:

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
barry zei:
leek me een chill dagje wel :beer:
wel niet zo erg slim maar ach het leven is toch saai als je voordurend op veilig speelt

Dus moet je je geest en lichaam maar EXTREEM mishandelen :rolleyes:

Enneh tja OT: ik vind je verslag niet echt bijzonder/leuk...

Beste Eckster C , of zeg ik liever mede opstichter van Bank-Team W. ge zijt ne fou , laat al die zever achter u ligge en komt gewoon int park ne pitch fumme :stoned: . Meer vraag ik niet.
en als je je afvraagt wie hier zit achter zijn pc deze tekst aan het schrijven.. antwoord ik jou met noem me maar *tist. op een dag sta je daar. en daar zen ik nu is zeker van.! als je me zoekt je weet mij te vinden. "zittend op een bank in het park, helemaal in trans , mensen lope langs. . ."
:wink:

hypersnap

Bewuste gebruiker
Member of Bank-Team zei:
Beste Eckster C , of zeg ik liever mede opstichter van Bank-Team W. ge zijt ne fou , laat al die zever achter u ligge en komt gewoon int park ne pitch fumme :stoned: . Meer vraag ik niet.
en als je je afvraagt wie hier zit achter zijn pc deze tekst aan het schrijven.. antwoord ik jou met noem me maar *tist. op een dag sta je daar. en daar zen ik nu is zeker van.! als je me zoekt je weet mij te vinden. "zittend op een bank in het park, helemaal in trans , mensen lope langs. . ."
:wink:

Hij heeft gelijk man, kappe met al die rotzooi zoals ik en soma, we hebbe wel goede tyd achter de rug maar hij moet nu echt wel stoppen. Zeker nu dat je al eens een psychose hebt gehad zou ik stoppen. Je moeder ziet er ook echt van af hoor. Ze stuurde soma dat we moeste zorgen dat je ermee stopte voor je eigen toekomst. Smoor wat en chill met mij en soma op de zachtere dingen zoals n2o. Je kan er vanaf gerake man, doe je best, dan ben je weer vrij! :(

DreamWeaver

Badass junkie
Je zit in een afkickcentrum en wil Datura in combo met andere middelen nemen? Gozer ik ga hier niet eens serieus antwoord op geven, wat ben jij een gek! :confused:

Soma

Bewuste gebruiker
Zeg Bank-Teammember en hypersnap, die jongen heeft juist een psychose achter de rug en jullie zitten hem hier aan te zetten om jointjes te roken?! :confused:
Ik denk dat jullie wiet toch wel een beetje onderschatten...

Reiziger

Newbie
Dagelijks blowen versterkt je (in je onderbewustzijnde) emoties. Ik raad je dit af! Maarja.. wie ben ik?

Doe lekker wat je wilt.. ik neem je zowiezo niet serieus!

Er lopen genoeg gekken rond op deze wereld! Wil jij er ook een van zijn?

Pak dan Datura en spoel het weg met liters bier! Misschien is heroine ook iets voor je?

heroine met Datura heej!

Eckster C

Bewuste gebruiker
danks allemaal voor de goede en bezorgde reacties zal die datura dan maar achterwege laten en ben nu trouwens al 3 weken clean :d

Bovenaan