codeine effecten

gandwarf777

Belezen gebruiker
Hallo,

Ik heb 8mg/500mg codeïne/paracetamol weten te bemachtigen en ik heb zojuist een CWE op 3 tabletten gedaan. Ik nam het in op lege maag, binnen 10 minuten voelde ik het effect al. Een klein beetje jeuk, zware oogleden, verdoofde huid en gedachte iets onderdrukt. Voelt best goed aan.

Zijn er meer mensen die van weinig codeïne al effecten merken?

Fool

Badass junkie
8 milligram is wel héél weinig, ik heb hier zelf nog geen ervaringen mee. :wink:

Fool

Badass junkie
Prijs jezelf maar gelukkig, goede genen. :P

Kun je op een manier de intensiteit van de effecten proberen te beschrijven of eventueel een vergelijking maken met een andere opiaat? :)

gandwarf777

Belezen gebruiker
gandwarf777 zei:
Een klein beetje jeuk, zware oogleden, verdoofde huid en gedachte iets onderdrukt. Voelt best goed aan.

En de rest van de dag had ik een lekkere "afterglow" + ik sliep goed. Daarnaast had ik ook een klein beetje obstipatie aan het eind van de dag.

Verder heb ik alleen niet zo veel ervaring met opiaten anders dan kratom. Codeïne lijkt iets meer lichamelijk dan kratom naar mijn idee(kratom meer in hoofd).

Volgende keer drink ik wat alcohol bij de codeine om de morfine productie te verhogen :)

XavWulf

Newbie
Beetje laat, maar ik zou deze pillen nooit gebruiken, 8mg/500mg is een hoge verhouding kwa paracetamol! 24mg is nog steeds erg weinig, meestal word 50mg ongeveer bestempeld als lage dosering. Persoonlijk vind ik 60mg-80mg erg fijn! Als je dat moet behalen met de pillen die je krijgt krijg je erg veel paracetamol binnen wat best schadelijk zou kunnen zijn, helemaal als je dit vaker wilt doen. Probeer het in in siroop vorm te krijgen! Daar zit meer Codeine in en meestal minder Paracetamol, iets van 10/200 per 5ml - 200ml flesje.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Hij heeft de paracetamol er met een koud water extractie uit gefilterd dus dat zou geen probleem meer hoeven zijn.

XavWulf

Newbie
Psychedelibee zei:
Hij heeft de paracetamol er met een koud water extractie uit gefilterd dus dat zou geen probleem meer hoeven zijn.

Lijkt me beter ja, maar alsnog zul je een shitload pillen telkens moeten gebruiken, hogere dosis codeine lijkt me nog steeds een betere optie :kots:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
De hoeveelheid pillen maakt opzich niet zoveel uit verder, behalve dat je snel door je voorraad heen bent. Maar blijkbaar is hij/zij er gevoelig voor want al een behoorlijk effect hebben op 24 mg codeine is best bijzonder inderdaad. Ik moet 100+ mg nemen om er een beetje een redelijk effect te krijgen.

Maargoed je moet er ook maar net aan kunnen komen, want het is niet heel makkelijk te krijgen. Daarbij vind ik codeine sowieso niet heel spannend. Voor recreatief gebruik vind ik het niet boeiend genoeg persoonlijk, voor een griepje is het wel lekker om in huis te hebben.

gandwarf777

Belezen gebruiker
Ik doe tegenwoordig 8 tabletten(8/500mg) heel goed fijn stampen, mengen met 10mL water, filteren, nog een keer na spoelen met 10 mL water en weer filteren.

In theorie heb ik dan ongeveer 90% van de codeïne + 240mg paracetamol.(en qua effect wat ik voel klopt dat ook ongeveer wel)

Bovenaan