• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Codeine trip report !

dexter5

Newbie
Hallo beste mensen ik ben nieuw hier op 't forum, ik wou graag mijn ervaring met codeine delen met anderen hier en hoop dat jullie ook jullie ervaringen willen delen.

Ik heb nu al een paar keer codeine geprobeerd steeds hogere dosissen. Eergisteren na een half jaar niks weer eens geprobeerd.
Eerst 80 mg 3 kwartier later 40 mg en weer 3 kwartier later nog een keer 40 mg. Ik was nog bezig met dingen en de eerste 80 begon te werken toen ging ik gewoon Verder tot de andere 40 mg ook begon.
Ik ging rustig in mijn bed zitten met mijn rug tegen de muur en uiteindelijk werkte de laatste 40 mg ook. Ik deed mijn koptelefoon (met hele chille muziek:bonobo) op en voelde het bekende wegvallen in je gedachten alsof ze uit etages bestaan, mijn armen werden loodzwaar mijn hoofd gevoelloos, kreeg hier en daar jeuk en het ademenen werd zwaar.
Naast de lichamelijke effecten werd het geestelijk ook steeds heftiger ik zat zwaar in een soort trance, een soort extreme stand van rust en begon mij in te beelden dat ik een soort god van de rust en kalmte was.
Ik zakte steeds verder weg in mijn hoofd en had uiteindelijk de 'kern' bereikt.
toen kwamen er met mijn ogen dicht paarse vlekken op mijn netvlies die feller en groter werden, toen kon ik een adelaar ?! Zien in die paarse vlek en vanaf dat moment veranderde de paarse vlek in een wit fel licht. Dit was om half 1
Vanaf dat witte felle licht was mijn bewustzijn totaal van deze aardkloot verdwenen en was mijn lichaam voor mijn gevoel dood. Het witte licht veranderde in een nieuwe wereld/universum welke ik niet concreet kon zien maar ik had er wel alle gevoelens bij.
Waarschijnlijk was ik voor mijn gevoel gereincarneerd in die adelaar in een nieuwe wereld.
Toen speelde er allemaal 'spirituele' gedachtes af die ik mij niet kan herinneren. Wel komen dergelijke gedachtes weleens naar boven in het dagelijks leven.
Vervolgens doofde de wereld uit en werd ik ineens om half 5 wakker in mijn kamer nog zittend tegen de muur met mijn koptelefoon op. Eigenlijk schrok ik toen, ik dacht heel even: 'waar ben ik?!!' toen ben ik maar gaan slapen.
Die belevenis van 4 uur lang in een andere wereld leek wel een half jaar te duren.

Dit was voor mij een super ervaring welke voor mijn gevoel mij heel veel geleerd heeft. Ik ben in ieder geval erg onder de indruk.

Dosis: 160 mg
Setting: slaapkamer licht uit in bed zittend met een koptelefoon en chille muziek.

Ik vroeg mij af wie dit ook weleens heeft meegemaakt of iets soortgelijks.
Alvast bedankt

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Welkom!

Zie niet vaak reports over codeine , gezien de dosis was je erg ruim.
Klinkt als een bijzondere ervaring. Heb ik met andere doseringen van lsd weer , tenminste ik kan hetdaarsimpelweg op aansturen. Het ding is hoe weet je dat het niet een lucide droom is? Dat is erg handig om van alles te visualiseren.

Anyway thans for the share!

dexter5

Newbie
Bedankt voor je reactie !

Ik droom van mijzelf eigenlijk bijna altijd lucide en weet zeker dat dit geen lucide droom was ook omdat er bijna niks concreet te zien was. Eigenlijk was de hele ervaring een gevoel, waarbij iets visueels zat. Omdat het zo intens en vaag tegelijk was vind ik het erg moeilijk te verwoorden.

Je zei dat 160 mg aan de ruime kant zit, ik dacht altijd dat het pas vanaf 200/220 mg gevaarlijk werd, m.b.t een ademstilstand. Of heb ik dit mis ?

Bovenaan