codethyline

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter
kan iemand me hier eens even bij helpen
kan je dit nu recreatief gebruiken of niet?
zoja hoeveel moet ik hiervan nemen, kweeg ong 80 -85 kg ?
en is dit gewoon zonder voorschrift te gaan halen? (belgie)
is het duur ?

khoop echt dat jullie me kunnen helpen

grtzz :wave:

ShakE_iT

Experimenterende gebruiker
Het is in Belgie,zonder voorschrift, te verkrijgen,in principe.
Ben zelf 2 x een apotheek binnengestapt en gevraagd naar codethyline,maar de apothekeres,zei dat ze me dat 'niet mee kon geven' en de andere dat ze dat niet hadden, vermoed dat ze het wel gewoon had en de andere het eigenlijk mee had moeten geven.

Codethyline bevat ethylmorfine als werkzame stof, maar is lang niet zo krachtig als morfine of andere opiaten. Het is nauw verwant aan codeine(methylmorfine)

Het komt in doosjes van 50 stuks met 5 mg ethylmorfine

Ik denk dat het voor mensen die vrijwel geen tolerantie hebben tov opiaten,wel een recreatief effect kan hebben. Ik denk dat je dan met een dosis van ongeveer 50 mg wel goed zit.

Mensen die zwaardere opiaten gewoon zijn,hebben er niets aan,denk ik.

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter
ok dank je voor je reactie, kga even naar de apotheker gaan dan en hope dat ik het mee krijg

grtzz :wave:

icedhead

ShakE_iT zei:
Het is in Belgie,zonder voorschrift, te verkrijgen,in principe.
Ben zelf 2 x een apotheek binnengestapt en gevraagd naar codethyline,maar de apothekeres,zei dat ze me dat 'niet mee kon geven' en de andere dat ze dat niet hadden, vermoed dat ze het wel gewoon had en de andere het eigenlijk mee had moeten geven.

Codethyline bevat ethylmorfine als werkzame stof, maar is lang niet zo krachtig als morfine of andere opiaten. Het is nauw verwant aan codeine(methylmorfine)

Het komt in doosjes van 50 stuks met 5 mg ethylmorfine

Ik denk dat het voor mensen die vrijwel geen tolerantie hebben tov opiaten,wel een recreatief effect kan hebben. Ik denk dat je dan met een dosis van ongeveer 50 mg wel goed zit.

Mensen die zwaardere opiaten gewoon zijn,hebben er niets aan,denk ik.

de apothekers hebben dit niet op voorraad liggen, het is een verouderd medicijn, daarmee :)
mijn apotheek heeft nu een stock voor mij alleen al ^^
ik jaag zo'n doosje meestal in 4u erdoor maar een beginner, werk eerst een strip naar binnen. ben je nog oke, werk er nog een naar binnen. dan zit je wel goed

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter
ok dank je, kben gistere een doosje gaan halen, ga dan sewes een strip nemen en zien wat er gebeurt:)

ah nog 1 vraagje kan ik erop smoren?

ShakE_iT

Klopt ja, dat het vaak niet in stock ligt.

Erop smoren?(wiet bedoel je toch?) Ja kan je zeker,maar zou het eerst een keer zonder cannabis,alcohol of andere middelen die het effect kunnen versterken potentieren.

Ben het met mn voorganger eens,dat mensen die veel tolerantie hebben w.b. opiaten, een doosje makkelijk in enkele uren naar binnen werken. Voor jou raad ik ook een strip aan en ander nog stripje bij.

Opiaatgebruiker sinds 2006. opiaatgebruik laatste maanden: nam tijd suboxone 10 dagen gestopt, drie weken tramadol. heb dernet doosje van 50 naar binnen gewerkt in 4 uur. Niks aan.

Bovenaan