Coffeeshops gesloten?

Aniet_Speed

Badass junkie
Op zich, als je het niet in huis hebt en niet makkelijk in huis kunt halen, dan zul je er misschien ook minder mee bezig zijn in je hoofd dan je normaal zou doen(?) Het is immers niet zomaar beschikbaar.

Denk niet dat die vlieger opgaat voor mensen die het dagelijks gebruiken en het dus (in ieder geval in hun hoofd) nodig hebben..😉. Zoiezo geeft deze hele situatie al stress genoeg, dus zou dubbel stress zijn toch... Maarja naar ik heb vernomen zijn ze nu gwn weer open, dus vind dat voor die mensen wel beter😊

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Waar staat dat? whahaha bijna een fixe BAN de Dunne lol
Maaruh jeetje.. versturen ze het in een gouden envelop ofzo?
Ik had het er even bij moeten melden idd dat t om verzendkosten gaat. Ben ik gemeld??? Woeiii! Hahaha!

Ik had een nep postcode ingevoerd (Amsterdam) en kostte bijna €11. Zal idd wel in goud verpakt zijn..

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Dat bedrag is verzending van je pakketje met track en trace. Voor een Belg als mij bijvoorbeeld is dat aardig onder de prijs van verbruikte brandstof naar de dichtste shop.

cutepool

Bewuste gebruiker
Ik heb zelf drie keer online wiet besteld. Purple Afghan Kush en wat andere dingen. Niet de beste kwaliteit eerlijk gezegd, ook duur maar ik hoefde niet naar buiten om het te halen. Een leuk experience maar het geld niet waard. Hasj is trouwens wel goed geweest.

Bovenaan