Coke AKA persoonlijkheidscrasher

Brice

Newbie
ben ik de enige die het opmerk of zijn er nog anderen:

mensen die langer dan een maand aan de coke zitten verliezen alle stevigheid en persoonlijkheid en worden gewoon een bende meelachers en meelopers :)

juist of niet :beer:

Frosty

Newbie
Je hebt gelijk. Als je coke gebruikt word je persoonlijkheid anders maar na verloop van tijd blijft het bijna hetzelfde als je geen coke gebruikt. Heb het zelf ook. Wordt er erg gesloten en op mezelf van en heb dat nu ook als ik niks gebruik. Weet niet of dat nog veranderd. Ben zelf gestopt (hoop ik).

A

Anonymous

Gast
Nu nog wel, maar bolletjes zijn niet zo gezond voor je tanden.

cocaientje

Experimenterende gebruiker
ik wil ff reageren op het bericht van Flashing Moments. Ik gebruik al jaren en ik ben ECHT geen Stille, paranoia, en vooral geen egoistiche gemanipuleerde vrouw hoor. Hoe kom je aan deze info

Psykaholik

Wijs gebruiker
cocaientje zei:
ik wil ff reageren op het bericht van Flashing Moments. Ik gebruik al jaren en ik ben ECHT geen Stille, paranoia, en vooral geen egoistiche gemanipuleerde vrouw hoor. Hoe kom je aan deze info
nie iedereen reageert utzelfde he
maar van da paranoia worden, veel zijn er da toch zenne
stil is nie vind ik; praat je makkelijk door vind ik.
mss da als je verslaaft bent en niks gebruikt hebt da je stilller bent da weet ich nie

melissa

Wijs gebruiker
wat ik van mezelf weet......

para......dat zeker...
en onzeker in bepaalde situaties,terwijl ik vroeger erg zeker was van mezelf.
t ergste vind ik nog t niet meer kunnen genieten van bepaalde situaties omdat die nu samenhangen met sos gebruik.
hoop dat dat ooit nog goedkomt.
voor mijn vriend.......
eigenlijk is hij lakser geworden,en erg opvliegend(om de kleinste dingen)

Deranged

Badass junkie
Mensen worden er zeker niet gezelliger van nee, eigenlijk is en blijft het gewoon nare rotzooi. Ik heb het inmiddels achter de rug en ben daar erg blij om, vroeg of laat moest ook ik er net als vader en broer toch wel doorheen. Als ik het in deze tijd of later zelfs pas voor de eerste keer had geprobeerd had het al erger uit de hand gelopen. Ik heb nu werk en een inkomen, toendertijd had ik niets. De coke heeft mij naast wat geld nooit echt iets af kunnen nemen, simpelweg omdat ik gewoon helemaal niks had.

Frisko

Badass junkie
Deranged zei:
Mensen worden er zeker niet gezelliger van nee, eigenlijk is en blijft het gewoon nare rotzooi. Ik heb het inmiddels achter de rug en ben daar erg blij om, vroeg of laat moest ook ik er net als vader en broer toch wel doorheen. Als ik het in deze tijd of later zelfs pas voor de eerste keer had geprobeerd had het al erger uit de hand gelopen. Ik heb nu werk en een inkomen, toendertijd had ik niets. De coke heeft mij naast wat geld nooit echt iets af kunnen nemen, simpelweg omdat ik gewoon helemaal niks had.
dat was nu net het probleem bij mij(ons),wij hadden het geld er wel voor,en we kochten dan ook maar...
na een 8/9 tal maanden zijn we tot ons besef gekomen.met alle gevolgen vandien uiteraard...
zoals de mooie woorden van deranged : sos is gewoon een grote MINDFUCK en het nestelt zich echt in je hersenen!!!!
ben blij dat ik van die shit af ben,maar wil het binnekort toch nog een keertje doen!,maar daar zal het dan ook bij blijven!!!! :wave: :)

Mac...

Badass junkie
Ik denk dat mensen die zelf coke gebruiken het helemaal niet inzien dat ze anders zijn dan anders, vaak ook niet omdat zij wanneer ze dagelijks gebruiken niet meer weten wat hun oorspronkelijke gedrag is.

Coke (net als alle andere drugs) verstomd iid je gevoel. Je wordt er hard en koud en gevoelloos van. Als je zelf vind van niet betekend dat dat je echt al te ver heen bent van de coke. Niet alle coke-gebruikers zijn echter egoïstische manipulerende junks, maar ik ken er wel genoeg...

Bovenaan