Kim zei:ik heb aleen last van paranoia
BobG zei:Kim zei:ik heb aleen last van paranoia
De rest heb je zelf niet door of komt nog wel.
Geef je nix om je tanden kim?
dallandra zei:ik heb gemerkt dat mensen er harder van worden en minder gevoelens tonen
dat is weer zo een punt waarom coke verslacend is(meer zelfvertrouwen?)Frenky zei:dallandra zei:ik heb gemerkt dat mensen er harder van worden en minder gevoelens tonen
Dat kan misschien bij sommige mensen positief zijn
(het harder worde)
nie iedereen reageert utzelfde hecocaientje zei:ik wil ff reageren op het bericht van Flashing Moments. Ik gebruik al jaren en ik ben ECHT geen Stille, paranoia, en vooral geen egoistiche gemanipuleerde vrouw hoor. Hoe kom je aan deze info
dat was nu net het probleem bij mij(ons),wij hadden het geld er wel voor,en we kochten dan ook maar...Deranged zei:Mensen worden er zeker niet gezelliger van nee, eigenlijk is en blijft het gewoon nare rotzooi. Ik heb het inmiddels achter de rug en ben daar erg blij om, vroeg of laat moest ook ik er net als vader en broer toch wel doorheen. Als ik het in deze tijd of later zelfs pas voor de eerste keer had geprobeerd had het al erger uit de hand gelopen. Ik heb nu werk en een inkomen, toendertijd had ik niets. De coke heeft mij naast wat geld nooit echt iets af kunnen nemen, simpelweg omdat ik gewoon helemaal niks had.