Coke+amonniak om te zuiveren?

El Retro

Wijs gebruiker
Er heeft mij iemand vertelt dat je als je coke hebt, en je legt hem in amonniak, dat hij dan veel beter wordt, dat het verdunsel er uit gaat dan. Het blijft dan wel snuifcoke, dus we hebben het niet over crack. Nu is mijn vraag hoe doe je dat nu?

caatje

Badass junkie
of het snuifcoke blijft/is weet ik niet maar wat ik heb gezien voor te chineze is dat ze de coke op een lepeltje doen met een paar druppels amonniak en die verhitte met een aansteker om m vervolgens te chineze.

nexus

Experimenterende gebruiker
Hoi,

normaalgezien blijft het geen snuifcoke als je het met ammoniak in contact brengt. De snuifvorm van coke is het hydrochloridezout van cocaïne. door coke met ammoniak te laten reageren blijft er de vrije base en ammoniumchloride over. De termen basen / freebasen refereren naar de vrije base.

Misschien kan je deze vorm ook snuiven maar dan wordt die in ieder geval moeilijker opgenomen t.h.v. de slijmvliezen.

J0rrit

Badass junkie
El Retro zei:
Coke op het werk? Heb het ook eens gedaan, lukt echt niet bij me.

bij mij ook niet, na een half uurtje voel k me zo depri dat ik alleen ng maar aan nog een kan denken, niet echt bevorderend voor je werk dus, beter snelle.

GewoonVOL

Wijs gebruiker
El Retro zei:
Coke op het werk? Heb het ook eens gedaan, lukt echt niet bij me.

het was kerst. De drukte kwam mn neus uit.

Dus moest ik iets hebben om in mn neus te doen.

Een collega had al een dealer gebeld voor 5 gram sos. het was dat of niets.. :flushed:

El Retro

Wijs gebruiker
Ik kan niets meer normaal doen dan. Als ik moet garconnen kom ik niet meer uit men woorden, vergeet ik alles, ben ik paranoia. Lukt voor geen meter.

GewoonVOL

Wijs gebruiker
jij hebt ook een flinke wip nodig
beter gaan we samen naar utrecht, daar heb je echt fockin lekkkeree hoere

jaja

Bewuste gebruiker
Wat coke in 'n lepel met ammoniak aan de kook brengen, niet doorkoken, daarna de olie die op de ammoniak gaat drijven met een mespunt aan de ammoniak onttrekken; blijft nl aan de punt plakken; voorzichtig spoelen, dompelen, in wat water; vervolgens uitsmeren op bv een glazen plaat en laten drogen; roken maar!

amoniak in een pannetje..
warm laten worden niet aan de kook.. coke dr bij ..
rustig doorroeren.. met een lepel eruit halen .. als die snel opdroogt heb je redelijke kwaliteit.. dan krijg je als het ware een brokje.. een beetje gelig..

maarja tegenwoordig worden er stoffen gebruikt die op 150 graden nog meekoken.. dus alleen uitkoken om je kwaliteit te testen is geen garantie voor goeie sosa..

BelgjeOleOle

Ik kuis de coke ik krijg van mn dealer met amoniak in een lepeltje, plakt hij samen is hij goed om te basen. Heb nog nooit slechte gehad. Altijd goed maar een mindere 0.7g voor 50€

needlefreak

Bewuste gebruiker
skunky zei:
kan je best nie snuiven, brand verschrikkelijk in uw neus
Vriendin van mij heeft jaren geleden eens coke geshot die al gekuisd was met ammoniak. 'k Denk dat ze geluk heeft gehad dat ze die coke na het kuisen met amoniak, ook nog eens met water gekuisd hadden..

Coke gekuisd met ammoniak moet je basen! :wink:

Seneca

Je kunt hier het beste aceton voor gebruiken..

Men neme wat pure aceton (dus géén nagellak remover, maar zo puur mogelijke aceton), kieper je pakje leeg in een beker, giet de aceton erbij, even roeren, door een filter heen gieten en de coke blijft fijn achter in de filter terwijl de versnijdingsmiddelen keurig oplossen in de aceton.

Dit proces kun je dan een keer of 2 herhalen en dan hou je verrekt fijne coke over in je filter. Die leg je 24 uur ofzo even te drogen op wat keukenrol, en daar zijn je bijna pure cokekristallen.

Bovenaan