Coke anaal

Blyatman

Badass junkie
Eh….
Cocaïne anaal? Lekker anale ontstekingen / infecties krijgen. En op uw dop zal ik het al helemaal niet doen. Zuurgehalte in cocaïne verwoest je mooie dop PH waarden instant.

Frenk070

Bewuste gebruiker
NSFZ (Not Safe For Zandman)

Voor de xtube purge, stond er een filmpje van een meneer op die coke op zijn pener deed en die in het achterwerk van een andere meneer naar binnen schoof.

Mijn Dik-dik wil weten of er hier iemand coke weleens anaal genomen heeft, en wat het verschil dan is met snuiven of basen?
Ik word daar supergeil van.

Ik heb laatst 150mg coke in een capsule gedaan en geplugd. Ik dacht na 15 tot 30 minuten héél licht iets te merken, maar er zette niks door. 90 minuten na inname was er nog steeds geen duidelijk effect. Ik voelde heel lichtjes een beetje stimulans maar niet echt een invloed op mijn stemming. Ik ben er zeker van dat de capsule wel open is gegaan, want dit heb ik waargenomen.

Ik ben licht van gewicht en gebruik coke niet vaker dan eens per maand. De laatste keer was ook een maand geleden. Bij een 100% biologische beschikbaarheid middels injectie is 150mg voor mij echt een volle dosis. De biologische beschikbaarheid van pluggen is dus bijzonder laag gebleken. De lever breekt de coke waarschijnlijk gemakkelijk en grotendeels af. Zonde van de coke die eigenlijk.

Toen ik na deze 90 minuten nog een dosis nam via een injectie werkte deze ook niet zoals een eerste dosis zou werken. Hij werkte zoals een tweede dosis, dus een stuk zwakker en minder euforisch.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Ik heb laatst 150mg coke in een capsule gedaan en geplugd. Ik dacht na 15 tot 30 minuten héél licht iets te merken, maar er zette niks door. 90 minuten na inname was er nog steeds geen duidelijk effect. Ik voelde heel lichtjes een beetje stimulans maar niet echt een invloed op mijn stemming. Ik ben er zeker van dat de capsule wel open is gegaan, want dit heb ik waargenomen.

Ik ben licht van gewicht en gebruik coke niet vaker dan eens per maand. De laatste keer was ook een maand geleden. Bij een 100% biologische beschikbaarheid middels injectie is 150mg voor mij echt een volle dosis. De biologische beschikbaarheid van pluggen is dus bijzonder laag gebleken. De lever breekt de coke waarschijnlijk gemakkelijk en grotendeels af. Zonde van de coke die eigenlijk.

Toen ik na deze 90 minuten nog een dosis nam via een injectie werkte deze ook niet zoals een eerste dosis zou werken. Hij werkte zoals een tweede dosis, dus een stuk zwakker en minder euforisch.

Hoe pluggen inslaat valt of staat met een goede plugtechniek. En dat begint met het oplossen van je middel in zo'n 1ml water. Hoe minder hoe beter. En dat inbrengen met een 1ml spuit. Hiervoor zijn online genoeg goede guides te vinden.

Door een capsule te gebruiken komt je middel veel te gelijkmatig vrij, als het al goed vrij komt.

Coke werkt opzich oké als je het plugt, maar het haalt het niet bij snuiven of roken. IV vond ik zelf heel erg a-relaxed zelfs.

Bovenaan