Coke + andere drugs

J0rrit

Badass junkie
Het rare aan coke vind ik, dat als ik het neem als ik nuchter ben, ik helderder wordt, alerter. Maar als ik het neem terwijl ik stoned ben, of terwijl ik op de sos zit bijv. een joint rook, dan word ik juist vager, en altijd in combinatie met een joint, voelt het een beetje zoals pillen aan, het gevoel lijkt er dan heel erg op. Dat is toch raar

ook als je nuchterder wilt worden door een lijn coke te nemen, dan is het nog maar de vraag of je nuchterder wordt, of juist veel vager.

Heb ik dit alleen of is dat altijd zo?

Skippy

Wijs gebruiker
tot nu toe ben je de enige, wanneer ik coke neem als ik iets gebruikt heb , gaat het hele vage gevoel weg, ik word meteen 'wakker en allerter', vind het bijvoorbeeld zonde om eerst een joint te roken om erna een snuif te nemen, dan is dit hele gevoel weg...
Dus bij mij verschild dat wel :wink:

J0rrit

Badass junkie
haha, ik heb bijna altijd dat als ik stoned ben en sos neem, ik wel idd helderder en wakkerder wordt, maar wel n stuk vager en het gevoel wordt dan echt n stuk heftiger, zoals n schijf die opkomt ofzo, vind ik altijd wel jammer eigenlijk, want dan is het hele coke-gevoel eig weg.

Skippy

Wijs gebruiker
DarkScope zei:
haha, ik heb bijna altijd dat als ik stoned ben en sos neem, ik wel idd helderder en wakkerder wordt, maar wel n stuk vager en het gevoel wordt dan echt n stuk heftiger, zoals n schijf die opkomt ofzo, vind ik altijd wel jammer eigenlijk, want dan is het hele coke-gevoel eig weg.

ik vind het juist jammer, dat als ik aan de pillen zit die goed voelen, en daarop coke neem, dat het effect van de pillen minder word dankzij de coke, en dat heb ik met vrijwel alle drugs, behalve met drank.. daarom ben ik niet zo'n lieverhebber van coke..

J0rrit

Badass junkie
uhm, bij pillen heb ik dat idd ook, of juist niet. Heb n keer gehad dat ik vrijwel alleen ng maar de coke voelde, de pillen niet meer. Heb ook n keer gehad na n aantal pillen + een lijn dat ik keihard ging spacen en dat t leek alsof ik de hele tijd keihard me stoel in werd gedrukt enz. :grin:

wausie91

Bewuste gebruiker
toen ik me een keer kut voelde van peppillen deed coke me toch wel goed en ik werd er ect niet nuchterder van ik ging me alleen beter voelen
maar in sommige gwvallen word je wel erg nuchter
of juist erg vaag :stoned:

A

Anonymous

Gast
Ik heb af en toe het gevoel dat ik trip van coke, raar stofje ..

wiet busje

Belezen gebruiker
tja coke..

het is behoorlijk overheersent...

als ik flinke teugen bier neem, direct een flinke lijn, en dan direct weer flinke teugen bier voel ik me behoorlijk van de kaart. Met alleen sos voel ik me waus, maar niks bizonders

ik ben er sinds vandaag (11 minuten geleden om precies te zijn) mee gekapt. Het is super chill spul, maar het is het gewoon niet waard.

maar sos overheerst bij mij alles. Alhoewel ik wel lazerus gevoel erdoorgeen voel als ik veel gedroinken heb.

J0rrit

Badass junkie
BobG zei:

Ik weet precies wat je bedoelt, zon gevoel alsof je net niet tript. Dat heb ik als ik veel sos gehad heb, en veel wiet erdoorheen bijv. Ik fietste door zon straat en ik had het gevoel alsof ik door een foto reed ofzo, egt wazig.

Mr Sossa

Experimenterende gebruiker
DarkScope zei:
BobG zei:

Ik weet precies wat je bedoelt, zon gevoel alsof je net niet tript. Dat heb ik als ik veel sos gehad heb, en veel wiet erdoorheen bijv. Ik fietste door zon straat en ik had het gevoel alsof ik door een foto reed ofzo, egt wazig.

das idd wazig :mrgreen:

Bovenaan