coke & drank

endor

Badass junkie
iedereen weet wel dat als je coke gebruikt en daarop gaat zitten drinken.
er een nieuwe stof word aangemaakt namelijk cocaethyleen
maar ik vind niet echt dat dit een leuke combinatie is.
ik voel alleen de coke werken , van de drank voel ik niets , en veel verandering op mijn effect van de sos merk ik niet.
als ik stront zat ben zal ik sneller een lijn sos leggen om efjes weer nuchter te worden.
ik weet niet wat jullie hiervan vinden

Chris Pontius

Badass junkie
voor mij was het :
Geen coke zonder Drank
Drank zonder coke ging nog wel (tenzij ik ineens heel erg trek kreeg en veelste lazarus was )

Vind coke alleen maar matig, het voelt niet compleet.

endor

Badass junkie
plantenbak zei:
voor mij was het :
Geen coke zonder Drank
Drank zonder coke ging nog wel (tenzij ik ineens heel erg trek kreeg en veelste lazarus was )

Vind coke alleen maar matig, het voelt niet compleet.
ik vind sowieso dat er iets te kort is aan coke. het effect is niet compleet , er ontbreekt iets

net zoals toen ik mijn eerste keer tripte pakte ik een halve trip , en ik had de hele tijd het gevoel dat er iets miste , dat 't niet compleet was.
hetzelfde gevoel heb ik bij coke

Chris Pontius

Badass junkie
die ' leegte ' kreeg ik aardig gevuld met drank.
gevolgd door een leegte in mijn portemonnee want zo'n avondje kost wat.

Ewie

Belezen gebruiker
En dan dat afschuwelijke gevoel wanneer het uitwerkt en die rush langzaam over is :grin: :(

Tony Montana

Belezen gebruiker
coke en drank? Super...

Ik lust graag een biertje, maar vaak ben ik stront lazerus als ik geen coke erbij heb.
Thuis drink ik meestal halve liters (blik) bier. Per gram coke gaan er dan ongeveer 8 a 10 halve liter blikken doorheen in mijn eentje. Pas als de coke begint uit te werken, dan pas krijg ik dat aangeschoten/dronken gevoel. Meestal heb ik dan ook geen probleem met slapen.

Ik vind de combi bier en coke erg goed te doen. Maar dat is mijn persoonlijke mening.

Chris Pontius

Badass junkie
mhh ik heb liever sterke drank want als je zo veel bier drinkt ben je de helft van de avond aan het pissen. En heb meer last van een kater met bier de volgende dag dan met sterke drank.

geekos

Bewuste gebruiker
3 topics meer naar beneden in ditzelfde forum, ongeveer precies dezelfde vraag en al die shit over cocaethyleen en blablabla wordt daar al uitvoerig besproken

coke is brol, alcohol is brol
wat verwacht je dan van de combinatie coke en alcohol?
--> brol

Oom Klaas

Badass junkie
geekos zei:
3 topics meer naar beneden in ditzelfde forum, ongeveer precies dezelfde vraag en al die shit over cocaethyleen en blablabla wordt daar al uitvoerig besproken

coke is brol, alcohol is brol
wat verwacht je dan van de combinatie coke en alcohol?
--> brol

Maar wel brol waar je goddelijk op door kunt gaat voor een aantal uur.
In ieder geval niet meer voor mij.

hersenspinsel

Bewuste gebruiker
Heb deze combinatie afgelopen zaterdag voor het eerst gebruikt en ik moet zeggen dat dit wel een relaxt gevoel gaf, misschien wel iets te relaxt..

knolselderij

Wijs gebruiker
ik heb nog spijt van de eerste keer datk ben gaan zuipen na de coke

als ik bezopen ben eindigt het te vaak op coke
en als ik coke heb gehad zonder van te voren te zuipen krijg ik cravings naar drank

endor

Badass junkie
hersenspinsel zei:
Heb deze combinatie afgelopen zaterdag voor het eerst gebruikt en ik moet zeggen dat dit wel een relaxt gevoel gaf, misschien wel iets te relaxt..
een week geleden heb ik 't ook gedaan.
ik ben geeindigt met 1 gram ,
drank heb ik gedeelt met vrienden , 1 fles baileys caramel , 1 fles champagne
daarna was ik nog een fles champagne gaan halen , maar m'n maten hadden genoeg , dus die heb ik helemaal alleen leeggezopen.
ik moet toegeven dat ik echt wel vrij zat was en niet echt normaal meer kon doen.

alcoholist

Wijs gebruiker
het probleem bij mij is altijd..
wanneer ik de kabouterpost al heb gehaald voordat ik begonnen ben met zuipen,zeg ik tegen mezelf..
je gaat pas snuiven waneer je echt LAZARUS bent,maar ik haal meestal hooguit alleen de "net aangeschoten",en dan kan ik de verleiding al niet weerstaan om het mooie anveloppie te openen..en even lekker wat streepies op de cd box van the sopranos te leggen.
icm bier is dit zeer relaxed,ga meestal later naar buiten,bel ik wat mede snuivers op,chille en praten we tot het licht wordt,dan lekker slapen,
en der worden aardig wat liters bier geschonken hoor,sjow

knolselderij

Wijs gebruiker
wat wel zo is als je gaat zuipen als je op de sos zit en de sos is opeens uitgewerkt klapt de alcohol opeens vol in omdat je dr bijna nix van voelde door de die sos, en dan ben ik wel egt helemaal van de kaart meestal

alcoholist

Wijs gebruiker
meestal wanneer de sos op is bij mij,dan heb ik niet echt meer de behoefte om door te zuipen,dan is het straight naar me nest hehehe

alcoholist

Wijs gebruiker
hebbie wel eens gehad,dat er gwn geen bier meer door je keel gaat,en wanneer je een slok neem dat je dan kotsneigingen krijgt,dan moet er echt gwn iets normaals in

nozenze

Newbie
Geen coke zonder drank voor mij. Liefst whisky (Islay in het bijzonder!). Ik weet dat het niet erg gezond is. Wel erg lekker.

geekos

Bewuste gebruiker
nozenze zei:
Geen coke zonder drank voor mij. Liefst whisky (Islay in het bijzonder!). Ik weet dat het niet erg gezond is. Wel erg lekker.
Who cares wat er gezond is?
We're all gonna fucking die anyway :)

endor zei:
ik voel alleen de coke werken , van de drank voel ik niets , en veel verandering op mijn effect van de sos merk ik niet.
als ik stront zat ben zal ik sneller een lijn sos leggen om efjes weer nuchter te worden.

Ik neem lichte coke en als je er biertje op drinkt of een wijntje ben je gewoon knal gek je krijgt er dan leuke bussen van dat is gewoon niet te doen man.
Echt Dank u Sinterklaasje

endor

Badass junkie
de lollybolly zei:
endor zei:

Ik neem lichte coke en als je er biertje op drinkt of een wijntje ben je gewoon knal gek je krijgt er dan leuke bussen van dat is gewoon niet te doen man.
Echt Dank u Sinterklaasje

Nu efjes een vraagje off topic.
Ik heb gisteren wat sos gesnoven , toen ik in mijn bed lag leek ik klaarwakker ookal was die sos al lang uitgewerkt.
Ik heb gans de nacht liggen draaien en keren.
Dit is nogtans mijn eerste keer dat ik niet kan slapen op de coke.
Heb je hier ook al last van gehad?
Ik denk dat er niet zo veel speed bij zat , toch allesinds minder als normaal hier in gent.

geekos

Bewuste gebruiker
man als er speed bij je coke zit moet j echt een andere dealer zoeken

heb wel al gezien dat er wat resten van coke en speed bij elkaar geveegd worden op tafel en dan opgesnoven worden maar echt coke versneden met speed, not so good ee

endor

Badass junkie
geekos zei:

heb wel al gezien dat er wat resten van coke en speed bij elkaar geveegd worden op tafel en dan opgesnoven worden maar echt coke versneden met speed, not so good ee

Minder dan 20 procent speed bij uw sos , ga je hier in gent zeker niet vinden.
Maar deze die ik nu heb is allesinds veel beter dan wat ik gewend ben te kunnen krijgen.
Mijn vorige gram die ik haalde was zelf helemaal geel uitgeslagen door al de speed die erbij zat.
Dus die heb ik maar doorverkocht.
Maar sinds hier in gent de muze (een café) gesloten is geweest door de flikken , vind je niet zo snel goede coke.
Dat cafétje was wel handig , 2 haltes van mijn deur en ik ben er al. :tongueout:

endor zei:
geekos zei:

Minder dan 20 procent speed bij uw sos , ga je hier in gent zeker niet vinden.
Maar deze die ik nu heb is allesinds veel beter dan wat ik gewend ben te kunnen krijgen.
Mijn vorige gram die ik haalde was zelf helemaal geel uitgeslagen door al de speed die erbij zat.
Dus die heb ik maar doorverkocht.
Maar sinds hier in gent de muze (een café) gesloten is geweest door de flikken , vind je niet zo snel goede coke.
Dat cafétje was wel handig , 2 haltes van mijn deur en ik ben er al. :tongueout:

Toen ik daarstraks een gram coke ging halen(wel niet in gent maar wel nog in belgie) zat er zelfs meth bij .

Nou heb ik nog nooit meth gedaan, maar ik kreeg een zenuwachtig raar gevoel dat ik normaal nooit heb van sos.
Dus dachtik: laten we het is testen met ez-test.
En het resultaat was donkerblauw :kots:

A quick reaction to dark blue indicates the presence of a secondary amine. (MDMA,MDEA,Meth).

alcoholist

Wijs gebruiker
Toen ik daarstraks een gram coke ging halen(wel niet in gent maar wel nog in belgie) zat er zelfs meth bij .

Nou heb ik nog nooit meth gedaan, maar ik kreeg een zenuwachtig raar gevoel dat ik normaal nooit heb van sos.

A quick reaction to dark blue indicates the presence of a secondary amine. (MDMA,MDEA,Meth).

lekker dann...

Oom Klaas

Badass junkie
alcoholist zei:

lekker dann...

Dan weet je nog niet of het wel meth was.

Man_in_the_Box

Bewuste gebruiker
Achteraf gezien was het eigenlijk maar altijd kut. De dag erna wakker worden badend in het zweet en jezelf amper af kunnen vragen wat je jezelf wel niet hebt aangedaan omdat je hoofd te leip bonkend zo'n 20 centimeter los van je nek lijkt te zweven en van links naar rechts zwiert zonder dat je hem zelf beweegt.
Nee, dan kun je je maar beter gewoon klotezat zuipen en verder niks erbij doen. :beer:

Ligt het ook niet aan de persoon in kwestie hoe die de combinatie coke en drank ervaart? En speelt ook het soort drank niet een belangrijke rol? Mijn vriendin heeft vorig jaar een hele fles port leeggedronken en de uitwerking daarvan was dat ze zo ontzettend aggressief werd, dat ze bijna mijn huisraad had gesloopt, en mij bijna met een ijzeren staaf te lijf ging nadat ik haar belette om sneaky achter mijn rug om met een taxi weg te gaan zonder mij te zeggen waarheen ze zou gaan.

Nu praat ik hier wel over een combinatie van coke, hero en port. Of de hero ook hieraan heeft meegewerkt laat ik even in het midden. Maar achteraf zei ze zelf dat ze zich niet zelf herkende in hetgeen ze had aangericht. Dit bleek ook wel dat ze, nadat haar moeder die dit alles leedzaam moest aanzien, haar die ijzeren staaf uit haar handen griste, huilend naar de slaapkamer is gegaan en in slaap is gevallen.

Elfquest

Bewuste gebruiker
Paar mespuntjes coke als ik aangeschoten/dronken ben zorgen ervoor dat ik de volgende dag geen kater heb. Hoe het kan? Geen idee. Weet wel dat ik meteen naar bed moet als het uitwerkt, want dat geeft zo'n irritant gevoel, dat ik wil bijnemen, zonder dat ik coke nou echt bijzonder vind.

coke:klote spul, zodra ik heb gedronken krijg ik 'trek' .. dan word ik niet 'lam' t helpt wel... maar t is wel klote troep , kent iemand t woord weekend verslaving? aan de ene kant vind ik t wel oke aan de andere kant denk ik 'waar ben ik mee bezig!!' maar dat komt meestal na t weekend.... vaag maar waar.....

endor

Badass junkie
Hmm , ik krijg na elke lijn een irritant gevoel.
Ik kan niet neerzetten of het ergert me.
Ik moet dan echt intensief met iets bezig zijn zodat dat gevoel weg gaat.
Volgens heb ik dat gewoon als ik meer wil pakken omdat ik niet te doen heb.
En coke op feestjes is toch mijn ding niet.
De laatste keer had ik een paar dikke lijnen gesnoven , en toen begon ik te drinken , Ik werd zo pissed omdat ik niet zat geraakte.
En wat ik wel merk (niet aan mijzelf , maar aan de mensen rondom mij) dat ze zot arrogant komen van meer dan 3 lijnen te snuiven.
De vorige keer liepen we langs het water , en we waren elkaar uit verveling aan het duwen.
Tot we met gans de groep J. in het water hebben geduwd.

alcoholist

Wijs gebruiker
truusklazien zei:
kent iemand t woord weekend verslaving
vraag me af wie dat woord niet kent
ik (probeer) het drank/drugs gebruik tot het weekend te beperken
snuifie in het weekend is niet verkeerd,blijkbaar heb jij er een slecht gevoel over,dan kan je het beter niet gebruiken

Bovenaan