Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hebben jullie dat ook dat als het uit begint te werken dat het lijkt alsof je gehoor mega goed is en echt elk geluid hoort en dat de muziek al op fluister stand staat en het nog hard klinkt ?
Hebben jullie dat ook dat als het uit begint te werken dat het lijkt alsof je gehoor mega goed is en echt elk geluid hoort en dat de muziek al op fluister stand staat en het nog hard klinkt ?
Cocaine is naast psychologisch stimulerend ook plaatselijk lichamelijk verdovend. Mijn eerste gedachte is dat sinds je dit spul snuift, en het via je neus je bloedbaan in komt, er misschien een deel hiervan de gehoorgang verdoofd, sinds het er dichtbij zit.
Ja heb ik ook, volgens mij is dat normaal, heb van meerdere mensen vernomen dat ze dit ook hebben. Hoe het precies komt weet ik niet, ik denk door dopamine.
Ja heb ik ook, volgens mij is dat normaal, heb van meerdere mensen vernomen dat ze dit ook hebben. Hoe het precies komt weet ik niet, ik denk door dopamine.
Er komt hier altijd de muziek van het festival uit de douche van het festival zelf na een lijntje coke. Like whut. Naast dingen die er dus niet zijn horen, hoor ik ook alles super hard.
Via de Eustachius buis zijn je oren en neus verbonden. Dus ik denk als je te hard snuift dat het daar in de buurt zou kunnen komen.
Als deze verstopt zit kun je dit namelijk oplossen met een bepaalde neusspray.
Anderzijds zou je kunnen zeggen dat het gewoon komt door adrenaline, dat maakt je zintuigen scherper.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.