Heb ik idd ook weleens. En ^ dit is inderdaad de reden. No worriesCocaine verdooft. Te hard snuiven en dan komt het in je keel. is dat het niet gewoon?
Dat is niet het verdovende gevoel dat coke hoort te gevenVaak ook het gevoel dat ik een soort haas was omdat ik me overdreven bewust was van m’n voortanden die verdoofd waren.
Bekijk bijlage 36598
Dat is niet het verdovende gevoel dat coke hoort te geven
Nog steeds! Hoe ironisch was het toen mijn kapotgesnoven neus, in het voortraject naar mijn operatie toe, plaatselijk werd verdoofd met medische cocaïne. Dat was haast komedie.maar ze gebruikten het ook niet voor niets vroeger als plaatselijke verdover
Nog steeds! Hoe ironisch was het toen mijn kapotgesnoven neus, in het voortraject naar mijn operatie toe, plaatselijk werd verdoofd met medische cocaïne. Dat was haast komedie.
Ik heb dit ook altijd, hoor. Voel me net een 🐰De allereerste coke die ik ooit had, heb ik laten testen. Was niet versneden en heel zuiver (meen 83% zoiets? kan dat? echt maximaal zowat), en toch had ik dat daar ook bij. Viel me toen direct op. Ik wist helemaal niet dat coke zo verdovend was, maar ze gebruikten het ook niet voor niets vroeger als plaatselijke verdover.
Ik heb het met de ene coke wel erger gehad dan met de andere, mogelijk te maken met hoe ik het gebruikte of snoof (ik heb altijd vrij minimale hoeveelheden cocaïne gebruikt en ben overall geen doorgewinterde snuiver), óf inderdaad met wat erin zat want heb het na die eerste keer nooit meer echt laten testen. Zo vaak heb ik ook geen coke thuis gehad trouwens, maar dat met die verdoving van m’n tanden, gehemelte of ook gewoon neus zelf was wel een terugkerend iets hoor, in meer of mindere mate.
Het is volgens mij een algemene misvatting dat als coke (flink) verdooft, dat het dan sowieso versneden/rotzooi is. Maar zoals ik al zei kán lidocaïne o.i.d. worden toegevoegd om dat effect na te bootsen dus je weet het uiteindelijk alleen door het te testen.
Maar het moet in het neeeeuusje!I ljuuuuuuuv it. Altijd lekker mn vingers over mn lippen als ik snuif.
De allereerste coke die ik ooit had, heb ik laten testen. Was niet versneden en ook nog eens heel zuiver (meen 83% zoiets? kan dat? echt maximaal zowat), en toch had ik dat daar ook bij. Viel me toen direct op. Ik wist helemaal niet dat coke zo verdovend was, maar ze gebruikten het ook niet voor niets vroeger als plaatselijke verdover.
Ik heb het met de ene coke wel erger gehad dan met de andere, mogelijk te maken met hoe ik het gebruikte of snoof (ik heb altijd vrij minimale hoeveelheden cocaïne gebruikt en ben overall geen doorgewinterde snuiver), óf inderdaad met wat erin zat want heb het na die eerste keer nooit meer echt laten testen. Zo vaak heb ik ook geen coke thuis gehad trouwens, maar dat met die verdoving van m’n tanden, gehemelte of ook gewoon neus zelf was wel een terugkerend iets hoor, in meer of mindere mate.
Het is volgens mij een algemene misvatting dat als coke (flink) verdooft, dat het dan sowieso versneden/rotzooi is. Maar zoals ik al zei kán lidocaïne o.i.d. worden toegevoegd om dat effect na te bootsen dus je weet het uiteindelijk alleen door het te testen.
Van het weekeind:Maar het moet in het neeeeuusje!
Ljuv:
Lik je ook je sleutel af?I ljuuuuuuuv it. Altijd lekker mn vingers over mn lippen als ik snuif.
Stuur me over paar jaar een berichtje! Je pijpt beter zonder tanden...........
Ja.
Voel je je niet diep gezonken dat je als stofzuiger dient 😂 trek gewoon een nieuw cealtje open. Ofje moet skeer zijn natoerlijk.Van het weekeind:
"X, je loopt te strooien" "ljuv komt zo die likt het wel op" *ljuv komt binnen* "godverdomme jongens wat zonde" *smeert coke op lippen*
Nou ha-ha dat was weer effe lachen zeg ha-ha.
Ik ga me hier ook niet voor schamen gewoon. De vloer was wel net gelegd, dat hielp.
Nee en nee en ja. Ik haat verspilling!!!!!! En ik kan prima pijpen hjb!!!!!Voel je je niet diep gezonken dat je als stofzuiger dient 😂 trek gewoon een nieuw cealtje open. Ofje moet skeer zijn natoerlijk.
Ik droog me pep ook op boomschors waar insecten oplopen.
ZO IS NATOER
🤢affoe's
Daar moet ik natuurlijk eerst achter komen hea.Nee en nee en ja. Ik haat verspilling!!!!!! En ik kan prima pijpen hjb!!!!!
Ben wel altijd de stofzuiger overigens. Ook met affoe's😂
Op de serieuzere note, ik doe niet zo vaak coke en eigenlijk nooit pep, dus ik denk dat het allemaal reuze mee zal vallen. Mn tanden maken zich meer zorgen om mijn rookverslaving gok ik.
Zo ken ik er ook nog een😂 als ze snuift krijgt ze neus problemen en dat houdt langdurig aan dus doet ze alleen op der tanden smeren.Ik heb ook een vriend met een snuifallergie. Alles gaat gewoon meteen lopen. Hij doet alleen maar coke tussen/op zn tandvlees lol.
Ze spreekt de waarheidDaar moet ik natuurlijk eerst achter komen hea.
Verklaar je naderZe spreekt de waarheid
Ja kom maarPijpen?
Wacht wat, je weet ook niet wat pijpen is?Hjb?
Affoe?
Pijpen?
Houd je bekHjb?
Affoe?
Pijpen?
Eerst pijpen dan pas komenJa kom maar
Ik heb leren pijpen in mijn leren broekWacht wat, je weet ook niet wat pijpen is?
Dank voor de uitleg, van 2 van de 3 was ik blijkbaar al op de hoogteHoud je bek
Laatste trekje van een joint
Orale bevrediging bij mannen
Affoe een laatste hijsje van een joint? Meine liebe. Waar leer je deze apentaal? Van @Blauweaap of @MaddMonkey?Houd je bek
Laatste trekje van een joint
Orale bevrediging bij mannen
Wat dacht jij dat het was dan eikel😂😂😂Affoe een laatste hijsje van een joint? Meine liebe. Waar leer je deze apentaal? Van @Blauweaap of @MaddMonkey?
Ik dacht helemaal niets. Toen ik nog blowde spraken we nog gewoon nederlands met elkaar?Wat dacht jij dat het was dan eikel😂😂😂
Voel je je niet diep gezonken dat je als stofzuiger dient 😂 trek gewoon een nieuw cealtje open. Ofje moet skeer zijn natoerlijk.
Ik droog me pep ook op boomschors waar insecten oplopen.
ZO IS NATOER
Lijkt me vrij onmogelijk... Ik kom tot om en nabij de 10%. Wie biedt meer?Dus snap ljuv honderd procent
Ik heb Iluv de jungle laten zien en wat apen straat taal meegegeven. Ook meteen een louis vuiton tas en een gucci riem. Vanaf toen was ze ingeburgert naar blanke aap. Maar is maar fattoe broer.Affoe een laatste hijsje van een joint? Meine liebe. Waar leer je deze apentaal? Van @Blauweaap of @MaddMonkey?
Lijkt me vrij onmogelijk... Ik kom tot om en nabij de 10%. Wie biedt meer?