Coke en huig

Blauweaap

Badass junkie
‘Trekt gewoooooon effe nieuw cealtje open’, hoor hem hoor! 😋 Skeer of niet, die sjit is duur. Ik heb niet zo vaak coke in huis en als ik het heb, maar een klein zakkie en daar doe ik dan zo lang mogelijk mee. Dus snap ljuv honderd procent!

Jij vergiftigt misschien wel insecten, das veel erger. 🥺
Oei vgm leef ik een luxe leventje dan.

ljuv

DF-koningin
Jij vergiftigt misschien wel insecten, das veel erger. 🥺
O mai kat nu ben ik nog verdrietig ook.........

Lijkt me vrij onmogelijk... Ik kom tot om en nabij de 10%. Wie biedt meer?
Nou jij doet ook gewoon geen moeite je even in te lezen. @Proxima pakt me in in 5 zinnen he.

Ook meteen een louis vuiton tas en een gucci riem.
Heh. Hallo. Als dit waar was likte ik geen coke van de grond zeg!

Misschien moeten we haar even bij het testcentrum aanbieden.

‘Wat is dit voor vreemd spul?!’

* Grapjeljuvheelveelliefde. 💗
Hahahaha en WEER word ik ongevraagd op allemaal plekken aangeboden😂😂😂 Is dat toch voor raar wederkerend thema.
Testcentrum zei mij echter dat ze nog noooooit zoiets puurs gezien hadden. Ze weten nog niet van wat, maar heel puur!

Dxm
Salvia
Cocaine
Ketamine
Lachgas
Alcohol
Nicotine
Hasj
Poppers

3mmc
2cb
Benzos
MDMA
DMXE
4 HO MET
DCK
Methylfenidaat
LSD

Kratom
LSA
1p-LSD
6-APB
Phenibut
Paddos
O-PCE
Wiet
Speed

Tramadol
😂😂😂😂
Echt maar de helft is waar Cas! Teleurstellend, he!

Laatst bewerkt:

Blauweaap

Badass junkie
Heh. Hallo. Als dit waar was likte ik geen coke van de grond zeg!
Daarom kreeg je het ook. Dat je een duure tas hebt gekregen van blauwe aap wil niet zeggen dat jou portemenee ook in een x gevuld is. Of je moet hem verkocht hebben natuurlijk, maar dan verwacht ik wel een goed makertje🤭

Of ben jij die rat die met kerst mijn louis keepbal tas gejat heeft? Daar kan je makkelijk nog 2de hands 1k op pakken in die staat. Als je hem hebt verzoek ik hem om hem terug te geven. Of op zijn minst galant zijn en mijn lenzen eruit halen en terug geven 😂

ljuv

DF-koningin
Ze gaat gewoon door!
Niet te stoppen zei ik toch.

Daarom kreeg je het ook. Dat je een duure tas hebt gekregen van blauwe aap wil niet zeggen dat jou portemenee ook in een x gevuld is. Of je moet hem verkocht hebben natuurlijk, maar dan verwacht ik wel een goed makertje🤭

Of ben jij die rat die met kerst mijn louis keepbal tas gejat heeft? Daar kan je makkelijk nog 2de hands 1k op pakken in die staat. Als je hem hebt verzoek ik hem om hem terug te geven. Of op zijn minst galant zijn en mijn lenzen eruit halen en terug geven 😂
Ik weet niet welke ljuv jij volgeblaft hebt maar ik wil haar tas.
Ben wel meer dan eens rat genoemd.

Blauweaap

Badass junkie
Niet te stoppen zei ik toch.

Ik weet niet welke ljuv jij volgeblaft hebt maar ik wil haar tas.
Ben wel meer dan eens rat genoemd.
Jou maar niet vol geblaft. Die tas kreeg je mee als geschenk toen ik je de jungle en apentaal leerde.

Maar als we het toch over volblaffen hebben. Waneer mag ik dan je pijp skills rate?

Bovenaan