coke en vlieghaven

userkeMM

Newbie
Hallo allemaal,

Ik vertrek dinsdag op reis naar Mexico maar ik zou ervoor nog eens lekker willen sossen...

Ik ga met mijn schoonouders en mijn vriendin maar ik heb schrik dat ze mij op de vlieghaven argwaan beginnen krijgen. Ik ga NIETS meenemen ofzo maar kan het zijn dat drugshonden op de vlieghaven beginnen te flippen, resten van coke in mijn portefuille of mijn kleren ..... ?

vdk

Bewuste gebruiker
je hebt toch niets bij.. zorg dat je kleren gewassen zijn want voor 0.01 gram hasj kan je de bak in draaien :openmouth:
zou niet weten of je coke goed ruikt maar als je niets bij hebt of geen resten heb is dat niet erg..

kiekert

Bewuste gebruiker
Waarom ga je daar niet lekker sossen?

Dichter bij de productie = minder vaak versneden en echt 10x goedkoper.

Een vriendin van mij betaalde 5eu/gram in Guatemala, lol

Flameon

Badass junkie
Wanneer wil je het dan gebruiken?
Ik zou het risico niet lopen als ik jou was als je het vlak vantevoren wilt doen. Als ze het aan je zien, of nog erger de hond mocht wat ruiken dan ben je goed het haasje.

Sjor

Newbie
Ik weet niet hoe verslaafd je bent, maar kan je het dan niet beter een ruime tijd ervoor doen? Lijkt me een stukje slimmer dan bijvoorbeeld een dag van te voren...

userkeMM

Newbie
ik wou het de dag zelf doen, maar idd mss beter niet de dag zelf... Als ze het aan mij zien dan en ik echt de klos....

Dichter bij de bron, dat is een feit, maar weet je wel wat voor celstraf je daar krijgt als toerist? :mrgreen:

Geloof me 10 jaar voor cocaine is daar relatief kort!!

Greetz

Merci om te antwoorden!

Flameon

Badass junkie
De dag zelf zou ik het zeer zeker niet doen. Teneerste het is misschien aan je te zien, tentweede valt er misschien nog wat te ruiken aan je door die honden neus. Paar dagen vantevoren lijkt me geen probleem, als je tijdens het vliegen schone kleren aan doet

Ehv2008

Newbie
userkeMM zei:
Hallo allemaal,

Ik vertrek dinsdag op reis naar Mexico maar ik zou ervoor nog eens lekker willen sossen...

Ik ga met mijn schoonouders en mijn vriendin maar ik heb schrik dat ze mij op de vlieghaven argwaan beginnen krijgen. Ik ga NIETS meenemen ofzo maar kan het zijn dat drugshonden op de vlieghaven beginnen te flippen, resten van coke in mijn portefuille of mijn kleren ..... ?
Nou ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat je daar niet opgepakt wilt worden, ze staan daar op het vliegveld(wij landde in Puerto Vallarta)met drugshonden en M-16's klaar. Ik heb toen zelf een brok hasj meegesmokkeld maar ik begon toch stiekem wel te zweten, was ook pas 16 jaar toen. Die honden hebben langs me afgelopen en roken niks, hoe dat met coke zit weet ik niet. Maar het lijkt me in ieder geval niet dat ze iets gaan ruiken omdat er restjes coke in je broek zitten, je vliegt immers niet naar Dubai, daar ga ik al helemaal nooit meer naartoe, bekijk dit nieuwsbericht hieronder maar eens.
http://frontpage.fok.nl/nieuws/87540
Dessalniettemin, je kan nooit voorzichtig genoeg zijn dus trek schone kleren aan en zorg gewoon dat je niets illegaals bijhebt, dan komt het wel goed.

smakbol

Newbie
je vliegt immers niet naar Dubai, daar ga ik al helemaal nooit meer naartoe

een Drum'n bass Dj is zo ook opgepakt in dubai met wat weed die nog tussen zijn materiaal zat ... 4 jaar

voor ons lijkt het allemaal zo overdreven maar daar is dat de normaalste zaak van de wereld.

Sisa

Experimenterende gebruiker
Shiiit, dat is dan zeker 1 plaats waar ik nooit natoe ga. Wtf aangehouden worden en ook nog celstraf krijgen voor zo'n kleine hoeveelheid die er al door iemand anders komt, wiet onder je schoen ofzo .. :openmouth: :openmouth: :openmouth:

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ze hebben nu ook een nieuw (?) apparaat dat de luchtdeeltjes die dicht om je heen vliegen scant. Freaky dingen zijn dat. Ik zou het niet riskeren, denk na, Mexico... vrijheid is echt het hoogste goed, dus ik vind het een dom idee. :sunglasses:

Bovenaan