Coke & GHB

Nathaniel

Wijs gebruiker
Voor het antwoord schakelen we nu over naar Niels

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/tiXiBF6muiw&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/tiXiBF6muiw&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

(hele item hierrr)

knolselderij

Wijs gebruiker
Nathaniel zei:
Voor het antwoord schakelen we nu over naar Niels

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/tiXiBF6muiw&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/tiXiBF6muiw&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

(hele item hierrr)

eerste waar ik ook aan dacht

blu

Bewuste gebruiker
Een maat van mij heeft wel ervaring met deze combi, en hij was er heeeeeeeel erg positief over.

Mij lijkt het opzich ook wel chill, omdat coke+alcohol ook wel een prettige combi is en ik denk dat coke+ghb hier op lijkt,

iSmokex

Bewuste gebruiker
Zelf heb ik hier geen ervaring mee, maar zou wel uitkijken met de hoeveelheid G. De coke zal waarschijnlijk het effect onderdrukken en als de coke is uitgewerkt zou ie extra hard in kunnen slaan.

Nathaniel

Wijs gebruiker
Hahahaha ja sorry wat Knolselderij ook al zei 't was het eerste waar ik aan moest denken. Al heb ik geen ervaring met ghb lijkt het me ook een best goeie combi.

Als je maar wat beter oppast als onze Nielsje, die zat ook niet voor niks in Afkicken natuurlijk..

W.F.L.

Badass junkie
iSmokex zei:
Zelf heb ik hier geen ervaring mee, maar zou wel uitkijken met de hoeveelheid G. De coke zal waarschijnlijk het effect onderdrukken en als de coke is uitgewerkt zou ie extra hard in kunnen slaan.

Ja daar hou ik zowiezo rekening mee. Ik ga geen dosis GHB pakken waar ik zonder stimulant out van zou kunnen gaan ofzo, zeker niet.

blu zei:
Een maat van mij heeft wel ervaring met deze combi, en hij was er heeeeeeeel erg positief over.

Mij lijkt het opzich ook wel chill, omdat coke+alcohol ook wel een prettige combi is en ik denk dat coke+ghb hier op lijkt,

Precies, daar dacht ik ook al aan, maar heb geen zin om coke met bier te mengen. Zou wel zonde zijn als G het gevoel van C overheerst maar goed. :P Ik bedoel ook daadwerkelijk een slok GHB, en als hij inslaat een lijn coke snuiven. Niet G na coke, wat me trouwens ook wel een goeie "combinatie" lijkt. Achja, misschien doe ik dat gewoon ipv GHB met coke te mengen. Maar ik was zeer te spreken over de combinatie met speed. Vandaar.

bimaf

Experimenterende gebruiker
Goed te doen! alleen had ik de hallucinaties (lag ineens in bed onder een speelgoed achtig dekbed, die ik nog nooit had gezien) niet verwacht. Zag complete gele strepen door het plafon heen komen, wat uiteindelijk een soort striptekening werd :wink:
Ook in je achterhoofd houden, dat je niet meer weet of je nou ghb of coke als laatste hebt gebruikt.
Ik ben in totaal 35 uur wakker geweest..

blu

Bewuste gebruiker
bimaf zei:
Goed te doen! alleen had ik de hallucinaties (lag ineens in bed onder een speelgoed achtig dekbed, die ik nog nooit had gezien) niet verwacht. Zag complete gele strepen door het plafon heen komen, wat uiteindelijk een soort striptekening werd :wink:
Ook in je achterhoofd houden, dat je niet meer weet of je nou ghb of coke als laatste hebt gebruikt.
Ik ben in totaal 35 uur wakker geweest..

35 uur wakker en hallucinaties van coke + GHB?

Vreemd, ik ruik opeens iets...

W.F.L.

Badass junkie
Het kan best hoor. Sommige mensen zijn gevoeliger voor dopaminerge hallucinaties dan anderen, ik ga bijvoorbeeld altijd hallucineren na 8 uur op speed (tenzij ik meer speed neem.. hehe) na 24 uur begin ik toch ook door de speed heen te hallucineren.. Zijn dan kleine dingetjes.. Strepen, flitsjes enzo..

GHB kan de hallucinaties ook verergeren, ik weet niet of ze nou veroorzaakt worden door een tekort of een teveel aan dopamine in de synapsspleet maar als je weet wat coke doet op die plaatsen.. GHB zorgt na het eerste effect ook voor een verhoogde dopamine-afgifte, dus het is normaal dat het hallucinaties kan verergeren. Ook een verklaring waarom ik altijd scherp ben na een nacht GHB + waarom het goed werkt tegen speedkaters e.a. Lage doseringen zorgen blijkbaar voor een tijdelijk verhoogde dopamine-afgifte als je onder invloed bent, en hogere doseringen zorgen ervoor dat er minder dopamine vrijgegeven wordt, maar na het intoxicerende effect juist meer (o.a. wakkerschieten in G-slaap). Lagere doseringen kunnen ook stimulerend werken.

Wikipedia zei:
Activation of both the GHB receptor and GABA(B) is responsible for the addictive profile of GHB. GHB's effect on dopamine release is biphasic,[19] low concentrations stimulate dopamine release via the GHB receptor.[20] Higher concentrations inhibit dopamine release via GABA(B) receptors as do other GABA(B) agonists such as baclofen and phenibut.[21] After the initial phase of inhibition, dopamine release is then increased via the GHB receptor. Both the inhibition and increase of dopamine release by GHB are inhibited by opioid antagonists such as naloxone and naltrexone. Dynorphin may play a role in the inhibition of dopamine release via kappa opioid receptors.[22]

Zelf verergert mijn ruisbeeld bvb ook door GHB.

2C-G-5

Experimenterende gebruiker
Geen goede combi voormij, het hield toen mijn cocaine verslaving in takt, eerst buisje ghb dan een lijntje coke zodat ik niet opgefokt werd en mijn angststoornis die ik door mijn cocaine misbruik heb gekregen op de achtergrond bleven.

Verder vind ik het een heerlijke combi, je voelt de cocaine nog beter door eerst een flinke dosis ghb te nemen, maar dit is apsoluut onverstandig, niet doen dus.

atbboy

Bewuste gebruiker
Ik zie ook altijd patronen enz als ik drugs op heb wiet, pillen, speed . Met Coke eigenlijk nog nooit last van gehad.

Bovenaan