Coke in de achtbaan

MartinaYV

Newbie
Ik ga volgende week met mijn vriend naar Walibi en was van plan een extra boost te geven aan deze dag door lekker van de wereld in dat park te lopen :grin:

Wij snuiven wel eens wat, gemiddeld denk ik 1x in de maand.. Ook wel aantal x pillen gehad en af en toe een jointje.. verder zijn we geen diehards in drugsgebruik..

Heeft iemand ervaring met drugs op in bijv. de achtbaan te zitten. Een achtbaan zelf is natuurlijk al vrij intens, maar weet iemand wat de drugs met je doet? Ik dacht eraan coke mee te nemen.. xtc heb ik toch niet zo veel goeie ervaring mee, en wil het risico niet lopen me dag te verkloten omdat ik een bad-trip heb..
En heeft iemand nog extra tips?
Of toch liever een jointje in t reuzenrad roken, en dan stoned de achtbaan in? :smoke:

Martina

Maddog

Bewuste gebruiker
Met coke krijg je al een maximaal achtbaan gevoel. maar geen idee hoe het is als je een half uur in de rij moet staan wachten met coke in je nues. Want je zou toch een stiekem plekje moeten zoeken waar niemand je ziet snuiven, voordat je in de wachtrij staat.

Blowen in een amusementspark is me erg tegengevallen. vooral omdat er bij elke attractie een bordje stond "vanaf hier is het een half uur wachten" en dan sta je in de rij een beetje te staren

SD7

Experimenterende gebruiker
Coke maakt je alert en actief, het is meer geschikt om te nemen als je bent uitgegaan en je bent de volgende dag helemaal brak/suf/kapot terwijl je het hele huis nog moet opruimen, het maakt je lekker actief en weer alert.

Voor de achtbaan raad ik je 4fmp aan, je voelt het door je aderen stromen en met de rush van de achtbaan erbij wordt dat alleen maar mooier en intenser.

Arnie87

Belezen gebruiker
dat is coke + extra adrenaline en nog meer = extra belasting voor hart en bloedvaten. Sterker nog eerder EXTREEM belastend omdat je in de achtbaan al een flink opdonder krijgt

Snoepende-Neerlander

Belezen gebruiker
een bad trip op xtc bestaat dat? :confused:

OT: ik zou het dus sowieso niet doen. In mijn ogen is dat overdreven en belachelijk om drugs in een pretpark te gebruiken. Geniet van de achtbaan en van dat wallibi figuur, daar heb je geen drugs voor nodig toch? Bovendien is het ook nog eens extra schadelijk voor hart en bloedvaten doordat je adrenaline stijgt, zoals hier al eerder werd aangeven.

gewoon niet doen, maar je bent waarschijnlijk al geweest, net als op dit forum.
Mensen maken een account aan voor maar een vraag, blijf dan hier :confused:

tunketa

Newbie
DrugsForum - Het enige echte forum over drugs! • Post a

dat is coke + extra adrenaline en nog meer = extra belasting voor hart en bloedvaten. Sterker nog eerder EXTREEM belastend omdat je in de achtbaan al een flink opdonder krijgt

Bovenaan