Coke in een discotheek.

Obsessed

Belezen gebruiker
Hoe is het om onder invloed van coke te zijn in een discotheek ? Heeft iemand hier ervaring mee , zo ja kan je dan eens zeggen hoe het was ?

Thx

Frisko

Badass junkie
Obsessed zei:
Hoe is het om onder invloed van coke te zijn in een discotheek ? Heeft iemand hier ervaring mee , zo ja kan je dan eens zeggen hoe het was ?

Thx
paar keer gedaan...
niet bepaald fijn als je om het half uur weg moet om een snif te gaan nemen...werd er echt irritant en in mezelf gekeerd van :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

flash kieke

Wijs gebruiker
en als je 1 lijn coke snuift en voor de rest van de avond pillen neemt,is dat gevaarlijk,of kun je dat best niet doen?

Frisko

Badass junkie
flash kieke zei:
en als je 1 lijn coke snuift en voor de rest van de avond pillen neemt,is dat gevaarlijk,of kun je dat best niet doen?
of het echt gevaarlijk is weet ik niet,maar lijkt me niet dat je je toppie gaat voelen na je lijn coke,als ze uitgewerkt is...

Mr.jiho

Wijs gebruiker
heb al een paar keer coke met mdma/xtc gecombineerd en nooit problemen mee gehad, heb ook niet overdreven he
volgens mij is het relatief veilig marja je moet ook niet gaan overdrijve he :sunglasses:

groete

Frisko

Badass junkie
Mr.jiho zei:
heb al een paar keer coke met mdma/xtc gecombineerd en nooit problemen mee gehad, heb ook niet overdreven he
volgens mij is het relatief veilig marja je moet ook niet gaan overdrijve he :sunglasses:

groete
maar of je hetzelfde gevoel gaat hebben dan als je die pillen nuchter neemt is maar de vraag hé :wink:

flash kieke

Wijs gebruiker
Mr.jiho zei:

groete

het voelt het dan?

plezant of anders dan da je gwn alleen pillen neemt?

Frisko

Badass junkie
flash kieke zei:
Mr.jiho zei:

groete

het voelt het dan?

kerel 1 lijn coke duurt een half uur ofzo max,dit gaat echt geen lang merkbaar verschil geven hé...

stel

23u : lijn coke
23.30u : uitgewerkt kutgevoel zus en zo
neem je pil dan maar,(pillen versterken je gevoelens??zoals zovele drugs al dan niet allemaal...

flash kieke

Wijs gebruiker
Frisko zei:
flash kieke zei:
Mr.jiho zei:

groete

het voelt het dan?

kerel 1 lijn coke duurt een half uur ofzo max,dit gaat echt geen lang merkbaar verschil geven hé...

stel

23u : lijn coke
23.30u : uitgewerkt kutgevoel zus en zo
neem je pil dan maar,(pillen versterken je gevoelens??zoals zovele drugs al dan niet allemaal...

ik weet nu ook wel dat coke een half uur duurt,maar ik bedoel maar,als je da kut gevoel hebt na dat lijn coke,en tijdens dat kut gevoel pillen pakt,dat je je beter voelt of je slechter gaat voelen na een lijn coke?

:wave:

Mr.jiho

Wijs gebruiker
heb een paar keer gecombineerd, geen slechte ervaring maar ook geen echt uitzonderlijk goeie, ik zou zeggen doe het appart, de 2effecten passen ni bij elkaar (vind ik dan toch) maar je kan natuurlijk je avond beginne met wat lijntjes en dan feesten op xtc/mdma, dit vind ik wel leuke combinatie :)
groeten

flash kieke

Wijs gebruiker
Mr.jiho zei:
heb een paar keer gecombineerd, geen slechte ervaring maar ook geen echt uitzonderlijk goeie, ik zou zeggen doe het appart, de 2effecten passen ni bij elkaar (vind ik dan toch) maar je kan natuurlijk je avond beginne met wat lijntjes en dan feesten op xtc/mdma, dit vind ik wel leuke combinatie :)
groeten

bedankt

da moest ik nu ens weten :mrgreen:

salu

Frisko

Badass junkie
gaat idd allemaal,maar coke werkt heel anders dan xtc en ik had soms dagen erna nog last van hartkloppingen etc etc,...lijkt me toch dat dit combineren nog een stapje zwaarder is voor voor je hart(van de rest nog maar te zwijgen)
:)

melissa

Wijs gebruiker
Frisko zei:
Obsessed zei:

Thx
paar keer gedaan...
niet bepaald fijn als je om het half uur weg moet om een snif te gaan nemen...werd er echt irritant en in mezelf gekeerd van :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

helemaal mee eens fris......
in t begin ging t me nog goed af....
maar een jaartje later had ik meer nodig voor t zelfde effect,en sneller(zeker 20 min later)
en dan sta je daar pia te wezen,en te bedenken waar je ff een sniffel kunt gaan pakken...
gaan we maar weer naar buiten langs de portiers......
vertrekken totaal down,en komen opgewekt weer terug voor de tigste keer die avond :wink:
of doen we toch maar weer de overvolle dames toilet,waar je van de zenuwen de helft naast je neus laat vallen....
en langer dan t een dame beoogt op de wc blijft zitten,waar iedereen je raar aanstaart als je al sniffend de deur open doet.
zo van"jaja wij weten wel wat jij daar hebt gedaan"
ff lippenstift,haren bijwerken.....en dan zien we de toilet jufrouw over ehhhhh...............20 min wel weer :wink:
neheeeee niks voor mij(niet meer althans)dan maak je je de hele avond alleen maar druk over "de plek van scoren deze keer"
gezellig zeg

melissa

Wijs gebruiker
Frisko zei:
gaat idd allemaal,maar coke werkt heel anders dan xtc en ik had soms dagen erna nog last van hartkloppingen etc etc,...lijkt me toch dat dit combineren nog een stapje zwaarder is voor voor je hart(van de rest nog maar te zwijgen)

moet ik ineens denken aan een vriendin van mij....
we hadden met een paar luitjes een gezelligge avond aan de sos gezeten....
aan t eind van t verhaal(toen ze naar bed wou)vroeg ze mijn vriend om een xtc pilletje zodat ze kon slapen :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
ik heb t tot de dag van vandaag nog niet begrepen wat dat nou voor een logika is.....(gek mens :wink: )

Frisko

Badass junkie
melissa zei:
Frisko zei:

moet ik ineens denken aan een vriendin van mij....
we hadden met een paar luitjes een gezelligge avond aan de sos gezeten....
aan t eind van t verhaal(toen ze naar bed wou)vroeg ze mijn vriend om een xtc pilletje zodat ze kon slapen :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
ik heb t tot de dag van vandaag nog niet begrepen wat dat nou voor een logika is.....(gek mens :wink: )
mjah,als je echt wasted bent van de E kan je wel in slaap vallen hoor... :) ik althans toch :rolleyes:

Kim

Wijs gebruiker
melissa zei:
Frisko zei:
Obsessed zei:

Thx
paar keer gedaan...

helemaal mee eens fris......
in t begin ging t me nog goed af....
maar een jaartje later had ik meer nodig voor t zelfde effect,en sneller(zeker 20 min later)
en dan sta je daar pia te wezen,en te bedenken waar je ff een sniffel kunt gaan pakken...
gaan we maar weer naar buiten langs de portiers......
vertrekken totaal down,en komen opgewekt weer terug voor de tigste keer die avond :wink:
of doen we toch maar weer de overvolle dames toilet,waar je van de zenuwen de helft naast je neus laat vallen....
en langer dan t een dame beoogt op de wc blijft zitten,waar iedereen je raar aanstaart als je al sniffend de deur open doet.
zo van"jaja wij weten wel wat jij daar hebt gedaan"
ff lippenstift,haren bijwerken.....en dan zien we de toilet jufrouw over ehhhhh...............20 min wel weer :wink:
neheeeee niks voor mij(niet meer althans)dan maak je je de hele avond alleen maar druk over "de plek van scoren deze keer"
gezellig zeg

Ja dat heb ik dus altijd als ff wil basen in de wc

p4r4n01d

Experimenterende gebruiker
ik heb er dus echt wel schijt aan of iemand t wel of niet ziet dat ik snuif...

zolang ik er niet wordt uitgekicked is alles best....
en de tenten waar ik kom wordt volop gedeald en gebruikt .... iedereen weet dat t daar gebeurd...

kzal je sterker vertellen .... een kameraad van me is bijna nog nooit alleen naar de plee geweest daar .... elke keer kwam er iemand met m mee om of te kijken of er wat te snuiven viel of te kijken of ie wat kon verkopen/kopen

de mensen die er achter de bar zijn die kijken altijd ff een andere kant op bij wijze van spreken dan ... zolang t maar niet voor hun neus wordt verkocht of gebruikt ....

maar om weer ff ontopic te komen:

alcohol + goede coke is perfecte combi in een bar/dance/disco gelegenheid.... zolang je t maar niet hoeft te verbergen voor iedereen dat je lijp bent .... dat lijkt me idd ook niet relax

cunt

Wijs gebruiker
heb het 1x gedaan en vond het niets aan. hele tijd heen en weer lopen en was heel stil en zat alleen maar op een barkruk.

Psykaholik

Wijs gebruiker
Mr.jiho zei:
groeten
idd 0.5 gram voor ge opstap gaat
dan mdma binnenspelen en feesten en als ge het dan beu zijt en wa wilt chillen de rest van de coke :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
vind ik een zeer goeie combinatie :stoned: :stoned:

A

Anonymous

Gast
Als mijn eerste lijn coke is uitgewerkt voel ik me niet echt kut, ik heb dan wel zin in nog een lijntje en als die uitgewerkt is dan begint de nachtmerrie :(

Deranged

Badass junkie
Die extreme drang naar meer, die depressie. Het wanhopige uitschrapen van de laatste restjes in je sealtje. Is niet leuk.

Frisko

Badass junkie
Deranged zei:
Die extreme drang naar meer, die depressie. Het wanhopige uitschrapen van de laatste restjes in je sealtje. Is niet leuk.
hmmz,zo erg was het bij ons toch niet...maarja we hadden de middelen er ook voor...€ :) :(

melissa

Wijs gebruiker
Deranged zei:

nog ff dan.......... :wink:
daar heb ik nog nooit last van gehad :P :P :P

Mac...

Badass junkie
Op zich kun je het wel doen, probleem is alleen dat je idd erg junky wordt ervan en dat je dus steeds moeite moet gaan doen om een lijn te gooien. Wat zijn die bullets toch handig :)

tezr

Newbie
thuis voor je naar het feestje gaat een 6 à 7 lijnen snuiven (ja, een lijn is relatief), wanneer je dan op de party aankomt gewoon alcohol drinken en feesten, eventueel nog een paar keer op de avond naar buiten/wc gaan om bij te tanken... werkt perfect bij mij, geen last van uitwerkingsverschijnselen. drank compenseert
werkt evengoed als X vind ik
de 2 samen zijn niet zo goed, omdat je op de duur niet meer weet wat je voelt, geen van de twee voel je zuiver, het gecombineerd gevoel is niet zo waw
C overheerst op X

ik heb me wel weten vertellen dat je X kan nemen, en wanneer het uitgewerkt is nog een paar lijntjes kan nemen
de volgorde van gebruik is van groot belang

Junkie_I

mijn ervaring met coke in een discotheek is op zich wel o.k. maar goed, dat was in de periode dat ik nog naar discotheken ging. mijn cokegebruik is van partydrug uitgelopen naar een verslaving. waarbij ik me eerst lekker voelde als ik had gebruikt, vooral in combinatie met alcohol. maar waarbij ik me later totaal ging isoleren.

www.dagboekvaneenjunk.web-log.nl

kan je meer info vinden bij coke-facts en history...

cocaientje

Als ik naar een feest ga neem ik altijd coke, lekker.
En coke gebruiken in een discotheek is net hoe je je eigen voelt
Ik kan er vreselijk op kicken. Hoor de muziek beter, mijn lichaam gaat tintelen , kan helemaal uit mijn dak gaan.
Maar kan ook gebeuren dat het niet goed aanslaat en wordt dan down. Dat is dan ff kloten.
Maar heb er goeie ervaringen mee,

Frosty

Newbie
Gisteravond naar qlubtempo geweest in outland rotterdam. Ook coke gesnoven maar moest terug rijden dus alcohol was geen optie. Dus na de 3e keer wc werd ik echt naar. In mezelf gekeerd en voelde me niet relaxt. Dus niet meer gesnoven en na een uurtje was het zenuw gevoel weg. Moet wel zeggen dat ik me een stuk beter voelde nuchter dan onder invloed. Geen coke meer in disco's. Dit verschilt zoals verschillende reacties hierboven gelezen per persoon.

Frosty

Newbie
Gisteravond naar qlubtempo geweest in outland rotterdam. Ook coke gesnoven maar moest terug rijden dus alcohol was geen optie. Dus na de 3e keer wc werd ik echt naar. In mezelf gekeerd en voelde me niet relaxt. Dus niet meer gesnoven en na een uurtje was het zenuw gevoel weg. Moet wel zeggen dat ik me een stuk beter voelde nuchter dan onder invloed. Geen coke meer in disco's. Dit verschilt zoals verschillende reacties hierboven gelezen per persoon.

Bovenaan