Coke in een joint doen?

bjo19

Experimenterende gebruiker
Dag allemaal!

Ik en mijn vrienden hebben al veel ervaring op gebied van drugs, de een wat meer als de andere.

Maar mijn vraag, ik had onlangs nog eens wat coke kunnen vastkrijgen en een kameraad zei dat het geweldig is om een beetje tussen een joint te gooien en dat dan op te roken. Toen ik zei dat ik dat nooit eerder gedaan had zei hij ook van, dan beter niet, is zeer verslavend.

Dus dat hebben we maar niet gedaan, maar vooral ook omdat ik mij goed wil informeren voor ik iets doe met drugs, maar ik krijg niet gevonden op het internet aangezien ik nog niet eens de juiste benaming ervoor weet.

Dus iemand die mij misschien wat informatie erover kan geven?

De Sjeik

Bewuste gebruiker
Bijna alles verdwijnt dan in de lucht, als je dan überhaupt coke wil gebruiken beter in je neus.

bjo19

Experimenterende gebruiker
inderdaad vind ik ook.. Maar heb gewoon interesse in wat het zou doen.. Volgens hem zou het een soort van tripeffect geven

Maar zoals ik zeg, heb alleen zijn woord en ervaringen, voor de rest heb ik geen enkele informatie

heroesss

Bewuste gebruiker
of dat verslavender werkt weet ik niet, maar het is inderdaad heel zonde! Als ik jou was zou ik het niet doen, juist het snuiven is toch lekker? :)

iSmokex

Bewuste gebruiker
Ik dacht dat je gewone coke sowieso niet kon roken? Het lijkt me ook nog eens vies om te roken.. Gewoon door de neus met die handel!

Ohja btw, geloof ik heet dat een 'ploffie'

Elfquest

Bewuste gebruiker
Ja dat heet gewoon een plofje, maar dan met wiet in dit geval. Ik vind het zelf wel heel erg lekker en niet verslavender dan snuiven ofzo, maar het schijnt dat de meeste coke op die manier wel verloren gaat.

Dopezilla

Badass junkie
Inderdaad, het grootste deel van de coke verbrandt en ontbindt voor het je longen bereikt. Dus niet alleen inhaleer je een hoop gore kankerzooi, je verspilt ook nog eens het grootste deel van je coke.

Lekker snuiven is niet vies.

Waarom moet iedereen toch zo nodig alles roken?

Olle

melissa

Wijs gebruiker
Een plofje is echt wel heel erg lekker(je moet er wel redelijk wat sos in stoppen voor enig effect).
Het is alleen weer heel gauw voorbij het lekkere gevoel,en je huis stinkt er verschrikkelijk van.
Verslavend is het niet meer dan dat je het in je neus stopt.
Ik zou het je wel aanraden,als je het goed doet is het zeker de moeite waard :smoke: voor een keertje.

ps:wel sos gebruiken he...geen crack :grin: dat zou ik niet op mijn geweten willen hebben

Vigilante

Wijs gebruiker
Gebruik het dan zoals het moet als je wil roken.

Uitkoken, in de pijp en roken maar. (en ja dat is dus crack)
Dan heb je tenminste een beetje effect/prijs verhouding in plaats van wanneer je 1 gram coke in je joint gooit en 0,9 gram coke verbrandt...

Bovenaan