Coke in het mondje.

is dit soort televisie ethisch verantwoord?

• ja

Stemmen: 0 0,0%
  • nee

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    0
  • Opiniepeiling gesloten .

jopsa!

Newbie
Waarom heeft die gast ut tog de hele tijd over studente?

Volgesmij gebruiktie zelf dat spul, en arme studentjes maar de schuld geve.

azgaza

Badass junkie
En waar is de optie dat ik vind dat ethische dingen subjectief zijn en daarom geen waarde hebben? Dankzij de simpelheid van de poll kan ik niet stemmen. Niet dat het me ites kan schelen, maar het gaat om het idee.

Robdebob

Bewuste gebruiker
Sjongejonge, je ziet toch dat het een piepklein beetje is :wave:
Van die hoeveelheid merk je echt helemaal nulkommanul :confused:

Wel een leuke show trouwens :P

DreamWeaver

Badass junkie
"Probeer eens te genieten zoals een normaal mens geniet"

Andere mensen veroordelen drugsgebruikers. Iedereen is verslaafd, en alles wat mis gaat word toegeschreven aan het gebruik. Dit komt door misinformatie en het eenzijdige beeld dat de media geeft door alleen over de 'ongelukken' te berichten. Ik heb gisteren ruzie gehad met m'n ouders omdat ze dachten dat mijn wazige toestand kwam 'door die rommel'. Dat ik gewoon van de kaart ben omdat ik astma gehad heb en dat dat opspeeld als de luchtvochtigheid zo hoog is scheen niet aan te komen.

Eigenlijk zou de opiumwet geschrapt moeten worden zodat iedereen alles kan proberen, onder verantwoorde omstandigheden. Dan kan er eindelijk echt onderzoek gedaan worden en kunnen mensen fatsoenlijk doseren en gaat er niemand (f)out van een goedje waarmee je dope versneden is.

Flikker op met je ethisch, het is pas onethisch dat er elk jaar mensen overlijden omdat ze niet weten waar ze mee bezig zijn. Hiervoor zijn wij, een informatiebron om mensen te helpen met hun drugsgebruik, zodat ze geen domme dingen doen.

matthijs

Badass junkie
Die professor Ugges is echt de grootste sukkel die ik ooit over drugs heb horen praten.
Ik heb hem er wel eens "voorlichting" over horen geven.
Daarin beweerde hij dat mensen die blowen zielig zijn.
Mensen die coke gebruiken al zo erg naar de klote zijn dat je ze je huis uit moet zetten omdat ze allemaal (ja dat zei hij echt) stelen.
Pillen was ook hartstikke slecht want daar ging je makkelijk dood aan.
enz enz enz
En op het laatst vermelde hij erbij dat alcxohol ook wel slecht is. Maar dat, dat wel wat erger is.... hij was zelf in zijn studententijd bijvoorbeeld ook wel eens met 25 pilsjes achter het stuur gekropen en dat kon opzich nog wel.
En zeker toen want toen was het minder druk. :openmouth:

Glorf

Experimenterende gebruiker
Wat een stommerd dat ie Cathy coke voert. Laat em zelf proefkonijn zijn met zn testje.

Bovenaan