coke is zacht

AlwinM

Newbie
Goeiedag,

Ik heb even een vraagje.
Ik was zaterdag op een feesie en me vriendin had wat sos nodig. Dat is gelukt.1 halfie was poeder. En die andere was een brok. Normaal natuurlijk helemaal niet erg maar deze was heel zacht (net deeg) was me zelf niet opgevallen omdat ik helemaal uit me pannetje was :xtc: iemand tips en tricks om dit weer hard te krijgen zodat er weer poeder van kan maken?

Ik hoor het graag :wave: :wave: :wave:

AlwinM

Newbie
Fool zei:
Mja oke. Heb je het toevallig laten testen?
Nee niet laten testen.
Als het niet hard wordt gaat het gewoon de prullenbak in.
Voortaan maar van te voren bij me vertrouwde dealer halen haha

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Misschien een beetje laten drogen? Klinkt alsof het plakkerig is... ff op een schoteltje in de zon leggen voor een half uurtje.

Fool

Badass junkie
Mja, misschien drogen inderdaad? Ik kan me niet veel anders voorstellen dat er óf vocht inzit óf dat het versneden is met stoffen die een dergelijke structuur heeft.

virtual77

Belezen gebruiker
Als mijn coke wat vochtig of zacht is zet ik een bord in de microgolfoven zodat het warm word. Als je dan je coke erop legt word ie droog en kan je mooie fijne lijntjes leggen.

Tim-010

Newbie
wat ik hier allemaal lees, dan lijkt het me net alsof jullie allemaal troep in jullie neus proppen.
de coke dat ik krijg, zijn brokjes die tussen je vingers verpoederen, of met een passie ff glad trekken die lijntjes :rock:
en ik wil niet horen dat ik troep krijg, want het is 74% (zelf getest) :grin:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Tim-010 zei:
en ik wil niet horen dat ik troep krijg, want het is 74% (zelf getest)

Jij hebt een laboratorium thuis staan waarmee je coke kunt kwantificeren? Er is geen enkele manier hoe je zelf kunt achterhalen dat je coke 74% is, alleen het testcentrum kan dat voor je doen. Als je dus verteld dat je het zelf getest hebt kom je niet echt geloofwaardig over...

Bovenaan