Coke/jeuk

Mister Sosa

Experimenterende gebruiker
Hoi,

Ik heb maandenlang niet meer gebruikt, maar de laatste twee weekends telkens een gram naar binnen gespeeld. Sindsdien heb ik last van verschrikkelijke jeuk over het ganse lichaam. Iemand die weet waarom?

Jaja, ik was me twee maal per dag. :mrgreen:

magical

hmm heb dit sinds vorig weekend ook vooral op mn arme, krijg dan zo van die rode plekke(laatste keer da ik gebruikte was voreg weekend, 1g)
:wave:

Miriam

Bewuste gebruiker
Ik heb nog nooit jeuk gehad van de coke als ik gebruik wel dat ikde dag erna zo brak ben dat ik niet voor 13:00 me bed uit wil

samputa

Tripreporter
Jeuk?

In eerste instantie zou ik me een raar versnijmiddel kunnen voorstellen.

Anders een coke-allergietje? (hoe vraag je aan de dokter of hij daar misschien iets voor heeft? :) )

Mister Sosa

Adrenochroom zei:
Of misschien is er wat anders gebeurt Mister Soa?
Zou ik heel vreemd vinden, aangezien ik al vijf jaar een relatie heb met dezelfde vrouw.

En die coke-bugs: Het was al maanden geleden dat ik nog eens gebruikt had, dus dat zou me ook het sterkst verwonderen. Het enige dat ik me kan bedenken is één of ander vuil middel die erbij gelapt is.

amaterasu

Mister Sosa zei:
Adrenochroom zei:
Of misschien is er wat anders gebeurt Mister Soa?
Zou ik heel vreemd vinden, aangezien ik al vijf jaar een relatie heb met dezelfde vrouw.

En die coke-bugs: Het was al maanden geleden dat ik nog eens gebruikt had, dus dat zou me ook het sterkst verwonderen. Het enige dat ik me kan bedenken is één of ander vuil middel die erbij gelapt is.

Kunnen nooit cokebugs zijn...dan zou je echt al geruime tijd aardig wat weg moeten snuiven. Heb dit zelf een tijd geleden ook gehad en dat lag echt aan het middel waarmee de coke versneden was. Toch maar andere dealer zoeken dan.

Mister Sosa

De jeuk is weg, dus het zal niet zo erg geweest zijn.

Wat erger is, is mijn stijgend gebruik de laatste weken. Ik voel dat ik de controle over mezelf aan het verliezen ben, wat niet zo goed is voor de mensen in m'n dichte omgeving.

Frisko

Badass junkie
Mister Sosa zei:

Wat erger is, is mijn stijgend gebruik de laatste weken. Ik voel dat ik de controle over mezelf aan het verliezen ben, wat niet zo goed is voor de mensen in m'n dichte omgeving.
5 dagen geleden praatte je nog anders??? :wave:

Mister Sosa

Frisko zei:
Mister Sosa zei:

5 dagen geleden praatte je nog anders??? :wave:
Toen zei ik dat ik de laatste twee weken gebruikt heb. :wave:

Bovenaan