Coke kater erger dan xtc?

Waar hebben jullie het meeste last van de dag(en) erna? Ik gebruik eigenlijk altijd alleen Xtc maar heb bijna tentamens en als X gebruikt heb ben ik de dagen erna altijd zo dwaas als wat. Dus mijn vraag was stel ik neem coke zomaar iets van 0,5 gram heb je daar een stuk minder last van de volgende dag of is het ook niet aan te raden met het oog op studeren?

kiekert

Bewuste gebruiker
Van coke heb ik eigenlijk nooit een echte kater gehad. Soms wel wat hoofdpijn, maar dat komt door de grote hoeveelheden drank denk ik.

Een van de gevaarlijke dingen van sos dus, weinig katereffecten :)

VidaLoCa

Bewuste gebruiker
Je hebt echt bagger dan man :) Ik zou het eens laten testen. Misschien versneden met 1 of andere pijnstiller, wie weet. Van goede coke heb je geen kater, je kan zelfs slapen na de uitwerking. Ik heb net geen kater, de enigste drugs eigenlijk. Als je er bier ofzo bij drinkt heb je enkel een kater van de drank. Je wordt namelijk niet echt dronken, dus je blijft drinken.

ParanoidAndroid

Experimenterende gebruiker
Een snotneus en een gezond schuldgevoel is de enige kater van coke die ik gehad heb.. Het is iig niet vergelijkbaar met zo'n dip soms na XTC.

juuleke

Als ik een avondje sos heb gehad kan ik juist niet slapen:( Met pille slaap ik zo maar als er iets me neus in gaat kan ik gewoonweg niet in slaap komen
pff

Gemini

Badass junkie
Ik voel me de dag na coke lusteloos, kansloos en ik heb nergens zin in. Ik voel me rot, schuldig en ik wil met niemand praten, niks doen en ik heb al helemaal geen zin om te studeren.
Dit verschilt natuurlijk per persoon en het ligt aan de hoeveelheid die je hebt genomen en bij mij ligt het er ook aan hoelaat ik ben gaan slapen.
Als ik hier de reacties boven mij lees begin ik ook te twijfelen of het niet aan mij ligt.

Als je tentamens hebt en je wilt studeren de volgende dag, lijkt het mij het slimste als je helemaal niks gebruikt en je richt op tentamens ipv kort worden.

juuleke

Gemini zei:
Ik voel me de dag na coke lusteloos, kansloos en ik heb nergens zin in. Ik voel me rot, schuldig en ik wil met niemand praten, niks doen en ik heb al helemaal geen zin om te studeren.
Dit verschilt natuurlijk per persoon en het ligt aan de hoeveelheid die je hebt genomen en bij mij ligt het er ook aan hoelaat ik ben gaan slapen.
Als ik hier de reacties boven mij lees begin ik ook te twijfelen of het niet aan mij ligt.

Als je tentamens hebt en je wilt studeren de volgende dag, lijkt het mij het slimste als je helemaal niks gebruikt en je richt op tentamens ipv kort worden.

Ik ben ook best wel beetje levenloos de dag erna. Lang niet zo erg als met pille of pep, maar gewoon nergens zin in hebben en lekker liggen luieren.

Daarom doe ik ook geen pille of pep meer :mrgreen:

Dutchy

Heb eigenlijk nooit een kater van sos. Kan gewoon lekker slapen en volgende dag weer gewoon de dingen doen die ik moet doen.

Met X is dat natuurlijk een heel ander verhaal...

PuppiiiEyes

Bewuste gebruiker
Nog geen coke-kater gehad voor zover ik me herinner. Wel al zo moe geweest maar dat komt door een slaaptekort...

Moes-4

Op zich is het best logisch dat je bij X een ergere kater hebt, dan is je euforisch gevoel ook (iig bij mij) veel groter dan bij coke. Dat moet allemaal weer compenseren denk ik dan :grin:

Ik heb bij coke nog nooit een kater gehad, maar vond het effect ook niet echt geweldig.
Bij X heb ik meestal wel een kater, maar dan heb ik ook wel een geweldig effect :hearteyes:

dollegekske

Bewuste gebruiker
Van coke heb ik nooit een kater gehad, alleen hoofdpijn bij het opstaan. Van een xtc kater word ik meestal erg lamlendig , je kan dn beter coke gebruiken. Maar het is zoiezo niet slim om aan de hd te gaan in je tentamenweek..

PaRa[NL]

Bewuste gebruiker
coke kater is bij mij meer geestelijk.. dat je je kut voelt, schuldgevoelens enzo.
maar bij xtc is het meer lichaamelijk,, brak gevoel hoofdpijn

Antwerpen

Newbie
ik hoor veel van m'n vrienden dat ze de dag erna geen last hebben, maar bij mij zit dat anders. soms heb ik hoofdpijn als ik teveel gedaan heb, maar kheb elke keer last van overdreven moeheid. als ik wakker word en me dan even omdraai om verder te slapen kom ik er die dag bijna nooit meer uit. het is wel een betere kater dan alcohol.

echt een kater heb ik dus niet maar de dag erna ben ik niet echt om van te genieten.
vroeger had ik de dag erna nooit honger. dat is opeens verandert (alle geluk) en nu kan ik blijven eten.

maar ff voor verduidelijking: de kater is het zeker waard :wink:

Bovenaan