Coke/Keta

hersenspinsel

Bewuste gebruiker
Is het verantwoord om coke & keta door elkaar te gebruiken (bijv beide gewoon in het zelfde zakje doen)?

En wat zal het effect hiervan zijn? Mensen die dit al eens eerder hebben geprobeerd?..

Peertje

Experimenterende gebruiker
Ik heb het gedaan (misschien niet verstandig, maargoed, het leed is al geleden)

Het enige wat ik je kan adviseren is dat ALS je dit wil proberen je het ontzettend voorzichtig moet doen. Zorg bij voorkeur dat er iemand bij is.
De dissociaties van Ket en het hypergevoel van Coke kunnen verkeerd uitpakken.

Ik weet niet meer hoe het was helaas..is al te lang geleden, en waarschijnlijk was het niet zo'n geweldig aparte ervaring dat ik het onthouden heb.

Atropa

Bewuste gebruiker
Calvin Klein. Tja, 1 keer gedaan, werkt niet met elkaar, maar naast elkaar. Helder, maar toch niet weten wat je wilt want de keta gaat best fors tegen de coke in. Wel voorzichtig met de keta want als de coke terugloopt en je veel ket in je bloed hebt zitten ga je zwaar scheef lopen. Hoewel de keta behoorlijke sterke weerstand biedt aan vrijwel elke andere drug, en coke is daarop geen uitzondering.

Al moet ik zeggen dat de ketamine de uitwerking van coke sodemieters goed opving. Ik kende iemand die sleep z'n uitwerking van crack af met een dikke lijn K.

hersenspinsel zei:
Is het verantwoord om coke & keta door elkaar te gebruiken (bijv beide gewoon in het zelfde zakje doen)?

En wat zal het effect hiervan zijn? Mensen die dit al eens eerder hebben geprobeerd?..

dee zelf vroeger altijd speed met ketamine mixen!
maar dat bleek ook niet zo gezond te zijn!
hoorde later dat een demper=ketamine met een upper=amfetamine levensgevaarlijk kan zijn aangezien je hart dan dus een klap krijgt elke keer dus bij cocaine en ketamine zou het niet echt doen zal wel beetje in de zelfde richting zijn!

Aap

Experimenterende gebruiker
Atropa zei:
Calvin Klein. Tja, 1 keer gedaan, werkt niet met elkaar, maar naast elkaar.

Idd, dat vond ik ook.
Het is wel leuk om een keer te doen, maar een geweldige combinatie is het niet vind ik. De redenen om coke te snuiven zijn heel anders dan de redenen om keta te snuiven.
Dan kan je beter MDMA+keta doen dat vond ik wel een goede combo.

Uit 2 onderzoeken op muizen bleek dat de coke/keta combo schadelijk is voor de hersenen, maar dat lijkt me logisch.

Xander88

Newbie
heb ik een leuk verhaal..

ik zat bij een maat thuis en die is altijd wel leuk aan het handelen..
ik had die avond al aardig wat gedronken dus ik kon wel een snuif gebruiken.. ik vroeg daarom om een grammetje coke.. hij gaf me een pakkie verder niks bijzonders..
dus ik leg een paar grote lijnen snuif wat weg en merkte al op dat het aardig scherp in de neus was.. naja kan allemaal...
zit een beetje tv te kijken en op een gegeven moment wordt het beeld voor mij vaag en ik zeg ook die tv is helemaal vaag en de kamer draaide een beetje..
dus die maat van me pakt op dat pak terug en kijkt op de achterkant en hij zegt al kut staat een "K" op.. waarop ik vraag ja dus? zegt ie ja dat is ketamine ouwe...
maargoed ik had dat nooit gehad dus ik zeg en nu? zegt hij van ja in die hoeveelheid dat jij het heb gehad wordt dat wel vervelend.. werd het ook dat kan ik je zeggen. Kort samengevat: het gevoel dat je ongelofelijk dronken bent.. geen diepte meer zien oftewel 6x naar iets grijpen voordat je het vast heb en ik was wel bij maar evengoed had ik geen controle meer over wat ik zei of hoe ik normaal kon lopen.. daarna kreeg ik een paar lijnen coke wat erg positief werkte en ik langzaamaan weer normaal werd.. dus ik kan zeggen coke en keta gaat goed samen omdat de coke de keta weer neutraliseert. Maar wat ik wel zeg gebruik niet te veel anders krijg je dit ook.

Bovenaan