coke kwaliteit

cownter

Newbie
Ik heb wat vragen omtrent coke. Ik heb een periode van drie jaar bij een betrouwbare dealer coke gehaald. Deze coke leek en beviel erg goed. Je denkt dat je de wereld aan kan. Het voelt lekker en ik kon lekker doorgaan. Het bekende gevoel zullen we maar zeggen... Nu heb ik een nieuwe dealer en ik weet van die gast dat er mannitol doorheen gaat, is dit normaal? Ik merk veel minder van dit spul. Waar moet ik nou eigenlijk op letten als ik het koop en hoe weet je dat je niet wordt genaaid? Ik heb best veel gebruikt maar dus maar bij 1 dealer en die woont niet echt in de buurt zullen we maar zeggen... Graag wat tips!

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ik vind van niet ... de dealer kennelijk wel.

Een klant heeft recht op een zuiver product, mag wel iets kosten ...
Daarom is goedkoop vaak al een teken van ellende.

Zuivere coke lijkt wel niet meer te bestaan, manitol is vrijnormaal.

Anuspoeder is DAAROM verdoemd.

cownter

Newbie
mooi bagger ben ik dus vet genaaid al een paar keer, tegen beter weten in koop ik het nu al een paar keer... ik wil gewoon goed spul voor 50 de gram... is dat nou teveel gevraagd??? eerlijke handel bestaat niet meer met sos lijkt wel... :(

davie

Wijs gebruiker
Tegenwoordig is het normaal dat er mannitol doorheen zit of lidocaïne. Ze blijven maar versnijden.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
cownter zei:
mooi bagger ben ik dus vet genaaid al een paar keer, tegen beter weten in koop ik het nu al een paar keer... ik wil gewoon goed spul voor 50 de gram... is dat nou teveel gevraagd??? eerlijke handel bestaat niet meer met sos lijkt wel... :(

Nee maar je moet wel geduld hebben en als je iets goed tegenkomt niet zuinig zijn. Veel inkopen en alles meerdere malen laten testen.

Als je een onsje zuivere hebt ..... dan heb je plots wel heel veel vrienden.

Stonie

Coke is tegenwoordig al zo duur bij de inkoop, dat de dealers wel moeten versnijden om iets te verdienen. Manitol is een goed product, een zoetstof met de zoetheid van 70% van suiker.

Een gram 9-streeps coke is gewoon bijna niet meer te koop. Als je dit kunt vinden zul je er per gram behoorlijk meer voor moeten betalen. ca. 70 - 80 euro. Als je tegenwoordig 7 streeps te pakken hebt mag je je handen dichtknijpen. Als de trein dan nog een stationnetje verder gaat moet je het helaas doen met 4 of 5 streeps voor 50,-.

Let wel, dit gaat natuurlijk alleen op bij de losse gram prijzen. Een onsje puur is nog wel te vinden voor een redelijk bedrag. Maar er zijn maar weinig eindgebruikers die zo veel geld ineens aan coke besteden.

Armani7

Bewuste gebruiker
cownter zei:

dan heb ik geluk met mijn dealer

Bovenaan