coke/mdma+alcohol

Mr.jiho

Wijs gebruiker
hey een vraagje, als je oftewel coke oftewel mdma hebt gebruikt en het begint al was uit te werken is het dan mogelijk om alcohol te beginnen drinken?
ik weet dat het zowiezo niet verstandig is om alcohol te nemen terwijl je vollop in je "trip-stuik moment" zit maar is het mogelijk om tegen het einde stevig te beginnen drinken?
groeten!
baai

slunse

Bewuste gebruiker
drinken als je je crash hebt is een must, zeker bij coke kan alcohol een verlichting brengen als het begint uit te werken, je hebt dan ook minder goesting in nog c vind ik. kan absoluut geen kwaad (zolang je je niet te pletter zuipt natuurlijk)
niet twijfelen dus!

Jeller

Badass junkie
als je mdma stuik weg is blijft het speedy effect nog wat over en dan helpt drinken niet echt om zat te worden.. ik had ooit eens een pil genomen en pas 8 uur later smoorde ik nog wat en merkte ik wat van die sigaar, dus het duurt echt wel lang tegen wanneer het volleidg uitwerkt vind ik, kdenk dat bij alcohl ook zo wat is.. trouwens een paar pintjes kan heus geen kwaad hoor zoalgn je er wat water enzo tussendoor drinkt.. het is gewoon niet goed als je te veel drinkt

boy

Bewuste gebruiker
Coke en alcohol samen vormen een nog verslavendere en nog schadelijkere stof, namelijk coca-ethanol (EtOH).

Mr.jiho

Wijs gebruiker
merci voor de reacties, dat je niet overdanig veel alcohol mag drinken als je iets hebt gepakt dat weet ik ook, maar ik bedoel : er is een feestje en vele mensen zullen zich er redelijk zat zuipen en geen andere drugs gebruiken en als de mdma en/of c is uitgewerkt zou ik ook graag nog wat shotjes (sterke drank ofzo) drinke zodat ik nog kan meedoen aan de rest van het feest (we gaan wss niet zoveel pakken)

iemand nog ervaringen ?
:wave: :grin: :wave:
groeten

cunt

Wijs gebruiker
heb wel ervaring met x & alcohol .. afgelopen zaterdag had ik 2 pillen en redelijk wat bier .. en was aan het nekken ..

cunt

Wijs gebruiker
dallandra zei:
waarom neem je niet gewoon meer xtc ipv alcohol erachteraan?
mij gaat het absoluut niet om de werking van alcohol als ik xtc heb gebruikt. maar vind het dan gewoon heel lekker om bier te drinken. en omdat het er dan zo lekker ingaat drink ik soms teveel alcohol.

maar volgende keer dat ik x ga doen doe ik geen alcohol of maar 1 of 2 glazen. geen zin om weer de discotheek uitgezet te worden!

p4r4n01d

Experimenterende gebruiker
Ik ben vaak al dronken voordat ik xtc en coke neem ....
en blijf verder ook gewoon door drinken .....

het effect van de coke en xtc is minder sterk ...
maarrrrrrrrrrr ik raad drinken en xtc niet aan als je flink aan het dansen bent ..... aangezien je dan sneller overhit / uitgedroogd raakt ....

maar als je gewoon aan de coke / xtc bent en je gewoon normaal gedraagd kun je er rustig op los drinken (voor, tijdens en na)

tenminste ik heb hier nooit problemen mee gehad

Jeller

Badass junkie
p4r4n01d zei:
Ik ben vaak al dronken voordat ik xtc en coke neem ....
en blijf verder ook gewoon door drinken .....

het effect van de coke en xtc is minder sterk ...
maarrrrrrrrrrr ik raad drinken en xtc niet aan als je flink aan het dansen bent ..... aangezien je dan sneller overhit / uitgedroogd raakt ....

maar als je gewoon aan de coke / xtc bent en je gewoon normaal gedraagd kun je er rustig op los drinken (voor, tijdens en na)

tenminste ik heb hier nooit problemen mee gehad
mja volgens mij is dat ook zo wel wat.. als ik thuis xtc gebruik drink ik wel wat.. maar als ik uitga dan ook maar zo afgewisseld met wat water en cola en niet te vele natuurlijk

cunt

Wijs gebruiker
ik vind cola echt niet lekker als ik enige vorm van drugs gebruikt heb!
en al helemaal niet bij xtc. heb ik liever water of ijs thee ofzo.
iig iets waar geen prik in zit.

caatje

Badass junkie
als ik x op hebt en dan zoiets als water drink, heb ik t idee dat t slootwater is zo smaakt t dan getsie

Jeller

Badass junkie
ik eb dat ook eens gehad, maar dat was op ene goafestival en dat water was ook "not very drinkable" :)

Jeller

Badass junkie
idd :) kheb het er toch redelijk vele van gedronken hoor.. twas dat of uitdrogen, want ik had niet genoeg geld om nog om het uur iets te drinken..

morgen femija mandragora x-mas feest?

Mr.jiho

Wijs gebruiker
Jeller zei:
idd :) kheb het er toch redelijk vele van gedronken hoor.. twas dat of uitdrogen, want ik had niet genoeg geld om nog om het uur iets te drinken..

morgen femija mandragora x-mas feest?

lol jeller zijde geweest naar x-mas edetion? ik was er ook heb me goed geamuseerd, gade naar rise & shine?
yooo

Jeller

Badass junkie
ja ik ben er ook naar toe geweest en twas de max.. kben wel nie zo lang kunne blijve spijtig genoeg :( maar rise en shine ga ne zware worden idd :wave:

Miss-Behaviour

Belezen gebruiker
Ik heb nu een tweetal keer eerst aardig wat alcohol gedronken en dan xtc gedaan, maar nee, ik vind het voor mij persoonlijk geen goed idee. Mijn maag vindt het he-le-maal geen leuk plan en ik eindig dan boven de wc pot.

(niet dat ik me daarna dan niet goed voel hoor :mrgreen: )

Het probleem met mij is dat ik me na wat alcohol niet meer kan beheersen en als me dan x aangeboden wordt... is het raak.

Skippy

Wijs gebruiker
als ik pillen slik en drink er alcohol bij, gaat het zo'n 10 uur goed,
en dan moet alles eruit,, blijf het raar vinden dat ik me daarna
super goed voel :confused:

Bovenaan